Recenzie TV a seriei de virus „Sloborn” (ZDFneo): sange in vedere

• De Harald Keller

incheia

Actualizat: In seria ZDF „Sloborn”, un virus periculos ajunge pe o insula germano-daneza.

• Noua serie ZDF „Sloborn” preia pandemia Corona anticipata
  • Seria de virusi are loc pe insula germano-daneza
  • Seria ZDF actioneaza ca material didactic pentru prost

O noua serie ZDF ofera oportunitatea de a readuce un gand mai vechi: ar accepta populatia virusul Covid-19 cu grija similara daca boala ar fi asociata cu simptome externe, cum ar fi eruptii cutanate, caderea parului, sangerari?

Christian Alvart nu ar fi putut sti nimic despre noua varianta imediata Corona cand si-a redactat povestea in opt parti. nounicity.info Desigur, au existat si alte epidemii locale . Dar intotdeauna pareau departe, in regiunile chineze, in tarile africane. www.badmoon-racing.jp Intre timp, jocul inteligent al mintii al lui Alvart a devenit realitate.

Seria de virus „Sloborn” pe ZDF: insula Marii Nordului ca punct focal

Sloborn este o insula din zona de granita germano-daneza. kallar.com Evelin Kern (Emily Kusche) se intoarce dintr-o excursie scolara. Conflictele dintre colegii de clasa, dar si in casa parinteasca, devin evidente. www.sensortdf.com Un grup de tineri infractori este in drum spre insula. Ar trebui sa se dovedeasca atunci cand renoveaza un Kottens. www.radiounica.com Cei care refuza trebuie sa revina in arest. Cunoscutul autor de bestselleruri Nikolai Wagner (Alexander Scheer) vine la o lectura. www.gorhodes.com A fost invitat de librarul Merit Ponz (Laura Tonke), sotia pastorului (Arnd Klawitter). Deoarece inaltatul Wagner este incadrat in familia Ponz din clasa de mijloc, planuri de viata foarte diferite se ciocnesc in curand. kidsarecooking.com

O poveste puternica este colegul de clasa al lui Evelin Hermann Schwarting (Adrian Grunewald), cunoscut sub numele de Herm. Este expus hartuirii colegilor de clasa si, in acelasi timp, metodelor educationale autoritare ale tatalui sau (Urs Rechn), politistul local. tourismchiangrai.com Cu aceste doua figuri, se poate observa deosebit de bine ca echipa de autori preia modele de figuri si modele comune de actiune, dar uneori submineaza, alteori se intoarce si continua in propriile directii. In pragul dezastrului, se dezvolta o dragoste de adolescenta , care este povestita cu mare empatie. bvl.diisilica.com

Seria de virus „Sloborn” pe ZDF: Urgenta are loc

Thrillerul incepe cand un iaht este gasit pe plaja. La bord: doua cadavre descompuse. dragonhowls.com Si un nou virus: gripa fictiva a porumbeilor, o febra hemoragica care face ca sangele sa picure din ochi si nas. Publicul stie, protagonistii inca nu. rudolphtech.net Un stranut, o sticla de apa comuna, o criza de tuse, cantand impreuna in cor – aceste lucruri altfel inofensive par mai amenintatoare in punerea in scena a lui Adolfo Kolmerer si Christian Alvart, care au regizat si camera, decat toate excesele interpretate pe scara larga de violenta in recent publicat de ZDF -neo difuzat la sfarsitul seriei de timp „8 zile” produs de canalul de abonament Sky.

Ramane intotdeauna plauzibil ca descoperirea bolii, care este deja un subiect in mass-media in cadrul seriei, va fi amanata pe indepartata insula a Marii Nordului. onet.gpls-survey.com Un leac nu exista pentru gripa surd, numai carantina .

• buna ziua iasi
  • quesadilla
  • prognoza meteo bucuresti
  • freemail
  • epiesa.ro
  • pirate bays
  • muzica noua
  • rabla
  • vremea targoviste
  • ethereum price
  • yorkshire terrier
  • daftsex
  • etoro
  • whisky
  • marea neagra
  • constitutia romaniei
  • martisor
  • cnas
  • ceas dama
  • florin ristei

Stim un lucru si, din perspectiva actuala, suna uimitor de familiar: „Agentii patogeni se transmit prin infectia cu picaturi”. schreiber-foods.net

In vremurile pandemiei de Covid-19, serialul aproape ca arata ca un material didactic pentru cei incapatanati.

Seria de virus „Sloborn” pe ZDF: aluzii la afacerile literare

Christian Alvart si co-autorii sai Erol Yesilkaya, Henner Schulte-Holtey, Siegfried Kamml, Arend Remmers isi iau timpul pentru a-si stabili personajele si povestile. www.romanvideo.com Aici „ Sloborn ” difera de „8 zile”. Acolo, regizorul Stefan Ruzowitzky si Michael Krummenacher au jucat la cinema in format ecran, au grabit personalul prin secvente scurte de scene, au facut erori de distributie si au neglijat regia actorilor. bondbroker.net Serialul apocaliptic Sky a urmat dramaturgia rapida a blockbuster-urilor cinematografice mai tinere, ai caror producatori au construit efecte bang la intervale stranse de teama ca atentia publicului ar putea scadea. Intriga reala rareori beneficiaza de asta. ihatemercuryinsurance.net

Alvart si echipa sa de editare acorda cu incredere fiecarui set timpul necesar, fara a deveni lungi. Nu ritmul, continutul conduce actiunea. tacticaldoctor.com Detaliile introduse cu abilitate atesta ceea ce se intampla, uneori le condimenteaza sub forma de mici picante. Printre altele, cunoscatorilor din domeniul literaturii li se vor oferi cateva experiente. einbinders.net

Seria de virus „Sloborn” de pe ZDF nu se termina bine pentru toate figurile simpatice

Coproductia germano-scandinava „ Sloborn ” abordeaza traditia dramelor criminale britanice precum „Broadchurch”, „The Bay” sau, mai nou, „Flesh and Blood”, care sunt foarte distractive tocmai pentru ca autorii trag conflicte din psihologia personajelor si din ele fie ca sunt protagoniste sau antagoniste, admit slabiciuni precum si procese cognitive. De asemenea, publicul trebuie sa fie pregatit pentru faptul ca nu tuturor figurilor simpatice li se acorda un final fericit. munna.com De asemenea, o caracteristica a ceea ce, in urma practicii indelungate a oamenilor de stiinta americani de televiziune, este clasificat drept un serial de calitate.

De altfel, „ Sloborn ” isi desfasoara efectul nu in ultimul rand prin muzica lui Christoph Schauer si Max Filges, care este exact adaptata continutului si dramaturgiei. www.thegrill.biz Ar trebui publicate pe fonograme.

„Sloborn”, joi, 23 iulie 2020 si vineri, 24 iulie 2020, de la ora 20. 15, cate patru episoade, ZDFneo

Toate episoadele de joi, 23 iulie 2020, ora 10.00, in ZDFmediathek.

Hit-ul german Netflix „How To Sell Drugs Online Fast” incepe al doilea sezon. Dar inainte de a viziona noile sase episoade, exista un detaliu pe care ar trebui sa-l cunoasteti.

Filmul ZDF „Sometime is good too” vine cu un mare Fabian Hinrichs ca o persoana si un fiu cu adevarat stresat. Recenzia TV.

Prea lung, vizual lipsit de spectaculos si slab in rolurile secundare: De ce docudrama „Johannes Kepler, Himmelssturmer” de pe Arte cu Christoph Bach nu este cel mai reusit film, dar merita totusi sa fie vazut.