Rapper DMX in stare critica

Duminica, 4 aprilie 2021

Infarct dupa supradozaj Rapper DMX in stare critica

Dupa o supradoza si un atac de cord, rapperul american DMX se afla in spital. mindsparq.com Starea de sanatate a barbatului de 50 de ani este critica. altransportllc.com Aparent, creierul lui a fost insuficient alimentat cu oxigen pentru o lunga perioada de timp. thebookonputting.com

Rapperul american Earl Simmons, cunoscut sub numele de scena DMX, a fost internat vineri seara la un spital din New York, dupa o supradoza de droguri, potrivit rapoartelor presei. randolphvermont.com Dupa cum relateaza portalul de celebritati „TMZ”, barbatul de 50 de ani a suferit si un atac de cord in urma supradozajului, iar starea lui este grava. www.calvidibergolo.com

Potrivit unei surse, se spune ca muzicianul se afla in „stare vegetativa”. entrydoors2go.com O alta sursa spune ca Simmons a prezentat o activitate cerebrala mica. harbordodge.com Medicii curenti se tem ca nu va supravietui supradozajului. www.barryprimary.com Ramane neclar ce droguri a luat rapperul. horse-building.com Dupa cum a spus un membru al familiei pentru TMZ, paramedicii ar fi incercat timp de 30 de minute sa-l resusciteze pe rapper. bullhorntalent.net In acest timp, creierul sau nu a fost alimentat cu suficient oxigen. davemello.com Se spune ca copiii muzicianului sunt in drum spre clinica. lornagladstone.com

Avocatul Simmons, Murray Richmann, a confirmat presei ca muzicianul a fost deconectat de la dispozitivele de sustinere a vietii si in prezent poate respira independent. steamsuite.info

• romanian to english
  • program dedeman
  • raed arafat
  • xxx free
  • deranjamente digi
  • boosteroid
  • dulceata de gutui
  • ccleaner
  • youtube to mp4
  • duckduckgo
  • 7zip
  • liviu varciu
  • ramen
  • mercedes e class
  • loto grecia
  • monster
  • lira in lei
  • decoratiuni craciun
  • ucpr
  • dinamo

Cu toate acestea, Richmann a mai declarat ca a existat „foarte putina activitate cerebrala”. cbway.org „A avut un atac de cord. redhotsnow.com E destul de bolnav. www.stylealli.com ” Simmons a avut probleme recurente cu drogurile in trecut. bigcitymls.com Potrivit propriei declaratii, el a fost dependent de crack de la varsta de 14 ani. sustainablefoodindex.org A intrat in reabilitare acum doi ani. middlemarker.com

Earl Simmons s-a nascut in Vermont, statul New York in 1970. www.wetzlergroup.com In tinerete a mers la aceeasi scoala cu mari rap precum Jay-Z si Busta Rhymes. Cele mai cunoscute cantece ale sale includ „We Right Here” (2001) si „X Gon ‘Give It to Ya” (2003). In cariera sa a vandut aproximativ 20 de milioane de discuri in intreaga lume sub numele DMX.

Sursa: ntv. de, jpe

SUBIECTE

• Statele Unite