Iris Berben: ARD si ZDF isi sarbatoresc ziua de nastere cu doua filme – recenzie

De la Claudia Tieschky

Cand o cunoscuta actrita implineste saptezeci de ani si cu aceasta ocazie televiziunea prezinta filme cu ea in rolul principal care se ocupa de varsta, atunci prima intrebare ar fi: Nu-i asa un obraz?

„Now Age” Indignarea corecta la gara, unde ziua de nastere a lui Iris Berben nu se gandeste la nimic mai bun decat accesul puternic la fulger mental, este vizionarea, dar nu: Din cauza minunatului film german My Indian Summer, nu atat de asteptabil esueaza in cel mai putin titlul sau, din pacate, prost si filmul ZDF Not To Be Dead, in ciuda catorva povesti foarte asemanatoare, adauga o nota extrem de stridenta, care chiar te face un pic fericit. westsidestorythemovie.com

Iris Berben

Ulknudel si presedinte

Actrita Iris Berben a stapanit arta de a combina lumina si greutatea ca nimeni altul. jardigital.net O privire inapoi la cele mai importante roluri ale ei la cea de-a 70-a aniversare. romabankcommunityfoundation.com De Harald Hordych

Iris Berben, care a fost mult timp „Berbenul”, a castigat rangul de actrita de personaj impotriva imaginii sale timpurii Ulknudel, fara a respinge divertismentul. julianhealy.com Prin angajamentul ei social, este credibila ca o persoana dincolo de actorie si, pana acum, s-a ocupat de varsta in public asa cum ar trebui sa fie pentru o femeie libera: uneori asa, alteori asa. potocki.org

Asa ca a scris o carte odata numita „ Eu voi imbatrani mai tarziu” . edgecg.com Dar nu a renuntat niciodata la aceasta promisiune si a preferat sa imbatraneasca mai devreme – pentru un rol ca inregistratorul din seria cu acelasi nume, de exemplu. www.technoguard.com Cu doi ani in urma, cu ambitie aproape inspaimantatoare, s-a aruncat in costumul singuratului grizonat – sa joace Hanne, inventata de scenaristul Beate Langmaack , care asteapta un diagnostic care ar putea insemna cancer, iar in aceasta stare pur si simplu traieste in moment, un film uimitor de imponderabil despre o femeie care nu mai este tanara. electcharles.com

In „Vara mea indiana”, Ebba (Iris Berben) calatoreste de-a lungul Marii Baltice alaturi de un regizor de circ (Peter Mygind). holiday-click.infinimind.com

(Foto: Conny Klein / ARD Degeto)

Ebba este acum personajul principal interpretat de Iris Berben in My Indian Summer (scenariu din nou Beate Langmaack, in regia lui Dustin Loose). www.hartfordfinancialservicesgroup.net Ebba are o fiica crescuta si formeaza un cuplu placut cu sotul ei Markus (Rainer Bock). tomart.operamini.net Cei doi au fondat un start-up tarziu si lucreaza impreuna „ca violoncel si clarinet”, spune Markus. gene-simmons.com Acestea fac hrana pentru pacientii cu coma si asta ar contura nevoia interioara care este in joc: sa traiasca din nou, departe de falsa seninatate. www.calockemd.com

• laptop emag
  • ing
  • horoscop scorpion
  • the ordinary
  • find my phone
  • monitorul de vrancea
  • vremea beius
  • vremea in timisoara
  • rafael nadal
  • bicicleta
  • google maps
  • gabriela firea
  • momax
  • codin maticiuc
  • news
  • provident
  • bogdan stanoevici
  • the mandalorian
  • salariul minim pe economie 2020
  • instagram

„Uneori se simte ca sunt pe drum”, spune Ebba, si asta se intampla – intr-un basm extrem de poetic peste 60 de ani, ea se transforma intr-un urs, un animal frumos care danseaza, pentru o vreme. higequity.com Desigur, acesta este un complot cam nebunesc, dar o multime de oameni fac lucruri adorabil eliberatoare in el. ddb.pabili.com Ebba danseaza de-a lungul Marii Baltice alaturi de un ringmaster „sarac, dar sexy”, bea bere la conserve in dune noaptea, el ii arata constelatia „Ursul cel Mare”, iar ea danseaza la pipa lui (care este o trompeta) si totusi intreg pentru ei insisi. saltwaterfishusa.com Pentru aceasta, Markus, tradatul si la fel de dor de viata, scrie cu litere gigantice „Intoarce-te, Ebba!” pe un container de transport. longconstruction.org

In „Nu muri”, Simone Markus (Berben, impreuna cu Murathan Muslu) are o vila neincalzita, un stalker si o haina de blana omniprezenta. ip-centre.com

(Foto: Alexander Fischerkoesen / ZDF)

Remarcabil: Chiar si mult mai stridentul film ZDF Not To Be Dead (regizat si scris de Nina Grosse bazat pe un roman de Franz Dobler) isi pune eroina in blana. marylandspending.com Simone Markus (Berben) este vedeta inca din anii 1960, o celebritate in presa de barfe cu un trecut destul de salbatic. www.barrels.com Are un conac neincalzit, un fiu intreprinzator – si un stalker care o uraste pentru ca nu mai este tanara. Thrillerul creeaza o haina de blana pentru Simone Markus, pe care o poarta intotdeauna literalmente, si peste camasa de noapte, chiar si cu cizme de cauciuc, astfel incat Berben, care este adesea complet nevarnit aici, pare mai degraba un copil deghizat incapatanat, care isi atribuie in mod clar locul bodyguardul ei mai tanar si foarte musculos: in patul ei.

Nu se poate spune ca cele doua filme se completeaza tematic si ca nu sunt similare. Poate ca nici nu au varsta. Dar pur si simplu din viata neexplorata.

Sa nu fie ucis , ZDF, luni, 20:15; My Indian Summer , Das Erste, 12 august, 20:15