24 septembrie 2019, 3:58 a. www.macrointl.biz m. a2partnersny.com

„Greu, dar corect” in chirurgia estetica: „Ma uit in oglinda dimineata fara ochelari”

Werner Mang, Harald Gloockler, Natascha Ochsenknecht, Karl Lauterbach si Louisa Dellert ca invitati ai lui Frank Plasberg. wirelesshollywood.org

(Foto: WDR / Dirk Borm)

La „Hart aber fair”, oaspetii increzatori in sine discuta despre o noua nebunie a frumusetii – si despre ei insisi. fintube.org Moderatorul, pe de alta parte, pare deplasat. orionfinland.info

Recenzie TV de Nora Voit

La summitul climatului de la New York, Greta Thunberg deplange distrugerea mediului nostru, in timp ce la „Hart aber fair”, Natascha Ochsenknecht vorbeste despre „ridicarea vampirilor” cu propriul ei sange. careertactics.us Si pentru ca subiectul este atat de evident difuzat la un moment nepotrivit, incat spectatorii isi fac furia chiar inainte de inceperea difuzarii („Economia coboara incet pe scurgere si frumusetea urmeaza sa fie discutata aici?”), Numerele ar trebui sa ajute la obtinerea spectacolului a inceput: Au existat peste 900. ladderworld.net 000 de operatii estetice pana in acest an, cu 30 la suta mai mult decat anul trecut. belleayreresortrealestate.com

Urmat de un sondaj de strada, probabil pentru a sustine faptul ca oamenii reali sunt afectati. carfre.com „Ai operatie plastica gratuit. www.mbsupply.com Ce faci?” Intreaba un reporter. installmob.com Burtica, linii de ras, coapse, nas, vine ca arma. www.facilities-log.com „Pula”, bubuie in microfon un barbat mai in varsta. scannordic.com Si cu asta inapoi la studio. weareblack.com

Karl Lauterbach, membru in Bundestag, expert in sanatate si solicitant pentru presedintia SPD, este invitat ca unul dintre invitati sa-l intalneasca pe Frank Plasberg, cel putin pentru primele cateva minute ale emisiunii cu titlul: „Nas nou, viata noua – cat de periculos este boom-ul in operatiile estetice? ” pentru a da senzatia de a modera o runda politica si nu o discutie dupa-amiaza. ocean-chemical.com Lauterbach nu si-a facut nici macar pledoaria aprinsa pentru interzicerea chirurgiei estetice asupra copiilor si adolescentilor, intrucat este vorba despre soarta celorlalti invitati: designerul Natascha Ochsenknecht, chirurgul estetic Werner Mang, influentatorul Louisa Dellert si printul de teleshopping Harald Gloockler. unclemilties.com

• osu
  • homezz
  • pompa submersibila
  • edu.ro
  • agroland
  • bbc news
  • my eon
  • e-guvernare
  • farmasi login
  • gazeta sporturilor
  • florin condurateanu
  • coltar living
  • simona halep
  • spatiu virtual
  • despre seriale ro
  • pacanele gratis
  • doc
  • olx.ro
  • bt online
  • bt 24

Gloockler, care se numeste de fapt Glockler, foloseste aluziile subtile la aparitia sa pentru a-si extinde povestea vietii. spotsdirect.com Si asa povesteste despre copilaria sa traumatica; despre felul in care a decis ca baietel sa fie diferit de tatal sau tiranic si despre modul in care dorea sa faca din toate femeile printese. jbtaxcpa.com „Am inventat o persoana complet noua”, rezuma Glockler Gloockler. academyartstudents.net

Pentru Plasberg, naturaletea cu care omologul sau vorbeste despre Botox si tranzitoria propriei reflectii pare dificil de inteles. westindianlife.com Il confrunta cu fotografii inainte si dupa si cu intrebari aproape insensibile.

Mai presus de toate, femeile din acest program sunt indecente. Designerul Ochsenknecht, care trebuie sa suporte in repetate randuri ziceri despre varsta ei, contrazice: „Dimineata ma uit doar in oglinda fara ochelari, atunci este in regula”. Influentista Louisa Dellert gaseste cuvinte deschise: inainte ca tanara de 29 de ani sa se simta confortabila cu corpul ei, a postat fotografii de fitness pe Instagram in mania de optimizare si a cantarit ultima oara 46 de kilograme. Dupa ce a suferit de boli de inima, a intors totul cu susul in jos si de atunci lupta pentru o imagine a corpului sanatos, cu fotografii fara ornamente de picaturi de celulita si manere de dragoste. Un pic prea putin sexual, spune moderatorul Plasberg, care este foarte interesat de corpul cu care a castigat acum mai multi bani.

O intrebare ramane deschisa: Cum sa faci fata milioanelor de autoportrete denaturate prin intermediul retelelor sociale si al idolilor adolescenti modelati pe tot corpul. Ochsenknecht recomanda educarea unei femei increzatoare in sine, in timp ce chirurgul estetic Mang considera ca „chirurgia cosmetica sensibila” este complet legitima. Ce vrea sa spuna prin asta? Pentru a opera pacientii cu „nasul gigantic lung” sau pe cei care au „mostenit pantaloni de calarie de la bunica”.

In cele din urma, chirurgul estetician a moderat seara devreme cu o propozitie: „Sper ca domnul Lauterbach va deveni si presedinte al SPD cu nasul agatat”.