Critica lui Ramelow dupa aparitia clubului

Stare: 25.01. www.registereverywhere.cc 2021 16:59

El l-a numit pe cancelar „Merkelchen” si, aparent, a jucat un joc pe telefonul mobil in timpul consultarilor statului federal privind Corona: premierul Turingiei, Ramelow, si-a cerut scuze pentru comportamentul sau – dar criticile persista.

Critica primului ministru al Turingiei, Bodo Ramelow, din cauza declaratiilor sale intr-o retea sociala, nu este in declin. www.hawkspur.com In acelasi timp, politicianul de stanga si-a cerut scuze pentru ridicolul sau fata de cancelarul Angela Merkel drept „Merkelchen”. „A micsora numele cancelarului a fost un act de ignoranta masculina”, a scris Ramelow duminica seara pe Twitter. www.schwabe.us „Imi cer sincer scuze pentru asta.”

Ramelow l-a chemat pe cancelar in aplicatia Clubhouse, prin care participantii pot face schimb de idei pe cale orala – fie ca intr-o conferinta telefonica, fie pentru a asculta prelegeri. novamc.com Conform rapoartelor mass-media, Ramelow a recunoscut, de asemenea, in chat-ul clubului sau ca a jucat jocul „Candy Crush” pe telefonul sau mobil in timpul recentului summit Corona de Merkel si de prim-ministrii tarilor.

„Nerespectuos si iresponsabil”

Ramelow a fost aspru criticat de partenerul coalitiei SPD: „Daca se dovedeste ca Bodo Ramelow joaca jocuri pe telefonul mobil in timpul Conferintei prim-ministrului, atunci el ar trebui sa-si verifice comportamentul”, a declarat ministrul de interne al Turingiei, Georg Maier, pentru ziarele din reteaua editoriala Germania . fca.iflypaws.com „Situatia este prea grava pentru asta.”

Purtatorul de cuvant al guvernului federal, Steffen Seibert, a declarat ca comportamentul lui Ramelow „este in sine si nu necesita alte comentarii”. operamini.net Presedintele de stat Turingian al CDU, Christian Hirte, a numit comportamentul lui Ramelow „nerespectuos si iresponsabil”. „Este fie o expresie a arogantei puterii, fie a oboselii”, a scris Hirte pe Twitter. poemonline.com

„Trebuie sa fii foarte concentrat”

„Nu joc jocuri pe computer in timpul conferintei prim-ministrului”, a spus noul lider CDU, Armin Laschet, fara a-l numi pe Ramelow. Acolo este vorba de intrebari foarte importante si de incalcari fundamentale ale drepturilor fundamentale: „Decidem dupa ce am cantarit daunele aduse scolii, educatiei, economiei. www.battlefairies.net Si trebuie sa va implicati intr-o maniera concentrata”.

Liderul verde Annalena Baerbock l-a acuzat pe Ramelow ca a daunat increderii in politica prin declaratiile sale. www.metal-marvels.com Baerbock a spus ca nu poate decat sa spere ca va fi o gluma. „Sau daca nu ar fi fost, s-ar putea explica de ce unele rezolutii la o astfel de conferinta a primului ministru pur si simplu nu au nimic de-a face cu realitatea”. getemgone.com

Critici din partea asociatiei de profesori

Presedintele Asociatiei Profesorilor din Germania, Heinz-Peter Meidinger, l-a criticat si pe Ramelow pentru jocul pe telefonul mobil.

• porno sex
  • ing bank
  • web whatsapp
  • aesthetic
  • 888sport
  • loto grecia kino
  • tv online
  • primaria timisoara
  • cars
  • vremea focsani
  • telefoane
  • autoeco
  • cobra kai
  • minecraft pocket edition
  • certsign
  • vremea tg mures
  • aerius
  • e-licitatie
  • cambridge dictionary
  • jador

„Acasa, parintii se lupta pentru a se asigura ca copiii invata pe computer si nu se joaca”, a spus Meidinger ziarului „Bild”. susamsokagi.com „Si domnul Ramelow face opusul: in loc sa faca politica pentru interesele copiilor, el se distreaza cu jocurile de pe telefonul mobil”.

„Unii joaca Sudoku, eu joc Candy Crush”

Ramelow a declarat in MDR ca declaratiile sale au fost scoase din context. demo4.crunchmode.com Conferintele video intre cancelar si prim-ministru au durat uneori zece ore. Trebuie sa va lasati capul intre ele. soccershirts.com „Unii joaca Sudoku, altii sah pe telefoanele lor mobile – Eu joc Candy Crush.” Cu toate acestea, este departe de el sa se comporte fara respect fata de ceilalti participanti la conferinta. itstartshere.com

Ramelow este prim-ministru al Turingiei din 2014. In prezent, guverneaza cu un guvern minoritar rosu-rosu-verde, care depinde de sprijinul CDU. www.longconstruction.org Noua alegere planificata initial pentru sfarsitul lunii aprilie a fost amanata la 26 septembrie din cauza situatiei coroanei. Turingia a fost unul dintre cele mai grav afectate state federale din ultimele cateva saptamani si a avut uneori cea mai mare incidenta de sapte zile. mallygirl.com

Clubhouse – cum a aparut declaratia lui Ramelow Candy Crush

Kathrin Schmid, ARD Berlin, 26 ianuarie 2021 7:40 am

• Ramelow