Categorii
Uncategorized

Youtube blocheaza mediul de stat rus in Germania | DW | 29.09.2021

Gigantul de internet din SUA Google preia Kremlinul. www.mei-group.net Canalele in limba germana ale controversatului radiodifuzor rus RT nu mai sunt disponibile pe YouTube. golfgroup.com

Germania a declarat „razboiul media” tarii sale, a declarat Margarita Simonjan, redactor-sef al RT cu sediul la Moscova. clubteam.backcreekcafe.com RT DE se considera acuzat pe nedrept si in prezent examineaza masurile legale impotriva „incetarii arbitrare”. the-boxing.net Canalele germane ale mediului de stat rus RT au 600. thinprep.info 000 de abonati buni pe Youtube, se spune. exoticfishing.com

Ministerul de Externe de la Moscova a vorbit despre un „atac de informatie fara precedent care a fost comis cu o toleranta evidenta, daca nu chiar la indemnul partii germane”. latinangels.com Nu au fost furnizate dovezi in acest sens. melbourne.opticalpathwayz.com In acelasi timp, biroul de externe a amenintat contramasurile impotriva jurnalistilor germani din Rusia, dar fara a fi specific. wordie.com

Ca raspuns la o cerere DW, Youtube a declarat ca RT DE a incalcat regulile de utilizare. nylscorp.com In consecinta, RT DE a primit o referinta pentru raspandirea informatiilor false despre pandemia de coronavirus si initial nu i sa permis sa incarce alte contributii. www.autofeed.com RT a eludat aceasta restrictie incarcand videoclipuri pe canalul sau „The Missing Part”, potrivit Youtube. oxfordpublishing.biz Cele doua canale RT au fost apoi blocate definitiv. efors.alxn.info

Un semn de la RT Deutsch la Berlin

Dupa cum raporteaza agentia de stat rusa Tass, autoritatea rusa de supraveghere a mass-media Roskomnadzor o ameninta pe mama YouTube Google cu o amenda de pana la un milion de ruble (aproximativ 11. www.alrizq.com



  • microsoft teams
  • ambrozie
  • aesthetic wallpaper
  • awb tracking
  • fotbal romania
  • celebram pride
  • whats app web
  • proiecte case
  • edums
  • tnr
  • netflix
  • drpciv examen auto
  • staer
  • dan bittman
  • casti gaming
  • gazeta sportului
  • yahoo mail
  • olx brasov
  • palm angels
  • lionel messi





750 de euro) daca compania nu retrage masura. portableindoorspaceheaters.com In cazul reaparitiei, amenda ar putea creste la trei milioane de ruble. www.lilsmiles.com

Post TV in constructie

RT, fost „Russia Today”, pretinde a fi o „organizatie autonoma, non-profit, finantata din bugetul public al Federatiei Ruse”. www.wouldrock.at De fapt, au vrut sa se extinda in Germania si au lucrat la un program TV in limba germana. jor.ushakironmovieslimited.com Inceputul a fost planificat pentru luna decembrie. jrshort.biz Cu toate acestea, nu exista o licenta de difuzare pentru acest lucru. newyorkbreadxpress.com O incercare a autoritatilor luxemburgheze a esuat in urma cu ceva timp.

Furnizorii TV necesita o licenta de difuzare pentru programe la nivel national din Germania. RT este criticat in repetate randuri in Occident ca instrument de propaganda al Kremlinului. Alegatie centrala: postul raspandeste teorii conspirative si dezinformari in numele statului rus. RT are in portofoliu mai multe programe de limbi straine. RT DE ofera in prezent rapoarte online in limba germana. Continutul este distribuit prin intermediul site-ului web si al retelelor sociale precum Facebook, Instagram si pana acum YouTube.

rb / ml (AFP, dpa, DW)