Vitaly Zdorovetskiy Merita neta – Cat de bogata este Steaua VitalyzdTv acum? – Gazeta Review

Vitaly Zdorovetskiy, sau VitalyzdTv, asa cum este cunoscut de milioane de fani ai sai, este o vedeta de internet de succes, care s-a ridicat la faima prin faimele sale nebune si prin cascadorii scandaloase. Canalele Prank sunt obisnuite pe Youtube acum in 2018 si, indiferent daca le iubesti sau le urasti, se datoreaza succesului timpuriu al lui Vitaly cu genul care este cel putin partial responsabil pentru numarul urias de pusti care se afla in jurul acestor zile. VitalyzdTv a fost cel mai mare si mai de succes canal centrat in jurul farselor care au devenit pentru prima data populare pe milioane de oameni pe Youtube Succesul sau, iar bogatiile pe care le-a castigat din popularitatea sa i-au inspirat pe alti nenumarati sa incerce sa faca acelasi lucru, prin oameni in mod esential enervant pentru a-i distra pe ceilalti. Dar cat a castigat Natural Born Prankster din exploatarile sale? Cat de mult a trebuit sa cheltuiasca pentru cheltuieli de judecata si amenzi? Si cum isi petrece regele farselor cand nu-si distreaza fanii cu ultima lui cascadorie nebuna? Cititi mai departe pentru a afla.

Vitaly Zdorovetskiy Valoarea Neta 2018 – 3 milioane de dolari

Cum si-a facut Vitaly Zdorovetskiy banii si averea?

Fie iti plac canalele de farsa, fie nu, nu exista niciun motiv de mijloc si acelasi lucru este valabil si pentru Vitaly. El a intrat in contact cu politia de mai multe ori ca urmare a faimelor sale, dar nimeni nu poate nega ca s-a angajat in munca sa si ca este cat se poate de distractiv pentru fanii sai. Popularitatea lui dovedeste ca, desi exista o multime de oameni pregatiti sa-l critice si pe altii, sunt si milioane care iubesc doar ceea ce face.

Vitaly s-a nascut la Murmansk, Rusia, la 8 martie 1992 si a fost crescut la Odessa, in Ucraina, pana cand familia sa a emigrat la Lake Worth, Florida, la varsta de 7 ani. cea mai mare parte a timpului sau liber, dar, din pacate, nu a reusit niciodata sa atraga niciun sponsor si a luat mai multe rani, ceea ce l-a determinat sa apeleze la Youtube. Vitaly a fost intotdeauna un glumet si a fost cunoscuta drept clovn la Liceul Comunitar Park Vista din Lake Worth, asa ca bunica i-a cumparat o camera de filmat, astfel incat sa poata filma unele dintre antichitatile sale, ceea ce la dus in mod natural la deschiderea unui canal Youtube in august 2011.

Vitaly a incarcat primul sau videoclip, „Disturbing the pace” cateva zile mai tarziu si, chiar daca bugetul sau nu era nimic in acele zile, simtul umorului sau si interactiunile cu ceilalti erau in esenta la fel ca acum. Vitaly are un stil de umor „In fata ta”, dar nu este niciodata rau cu el si, in general, ridica un zambet din partea celor pe care ii joaca. Desigur, exista intotdeauna cei care nu reusesc sa vada partea amuzanta, iar Vitaly adora sa impinga lucrurile cat de mult poate, chiar daca uneori impinge oamenii gresi doar putin prea departe. Insa fanii lui iti vor spune, tocmai despre asta este vorba, si asta l-a facut atat de reusit.

Vitaly a continuat cu mai multe episoade din „Disturbing the pace” si alte cateva farse, cum ar fi portretizarea unui hitman rus, care se preface ca isi lupta iubitul intr-un restaurant fast-food si o serie „How to pick up girls”, pe care eu nu recomand daca doriti de fapt sfaturi pentru a alege fete, desi increderea si farmecul lui Vitaly pareau sa functioneze ocazional, oricat de ciudat a actionat. Primul sau mare succes pe Youtube a venit in mai 2012 cu videoclipul sau „Miami Zombie Attack Prank”, unde a urmarit victimele ingrozite imbracate ca un zombie, la doar cateva zile dupa ce un barbat fara adapost a fost victima unui atac „canibal” in oras. Videoclipul a devenit rapid viral si a primit cateva milioane de vizualizari. O luna mai tarziu, Vitaly a incarcat un alt videoclip Hitman rus, dar de data aceasta lucrurile au scapat serios.

Vitaly s-a apropiat de un locuitor din Boca Raton si i-a spus ca are un minut pentru a se indeparta de o servieta pe care a pus-o pe mersul lateral, barbatul a urmarit-o pe Vitaly pe strada si, chiar dupa ce i s-a spus ca toata chestia a fost o farsa pe care a atacat-o in continuare. Vitaly si cameramanul Jonathan Venegas. In cele din urma, politia a fost chemata si Vitaly a fost arestat pentru ca a amenintat sa detoneze un dispozitiv exploziv. In ciuda problemelor legale cu care s-a confruntat publicitatea a fost grozav pentru canalul sau de Youtube. Inca in mintea publicului, pentru a fi palpaitul din spatele canalului zombie Vitaly, a crescut de la 100.000 la 4 milioane de abonati intr-un an, iar el a devenit rapid cel mai popular palpa de pe Youtube.

Vitaly cu Martin, Omul fara adapost a carui viata a ajutat-o ​​sa se intoarca

Un an mai tarziu, Vitaly a dovedit ca succesul sau nu a fost doar sa jeleze oamenii cu videoclipul sau „Extreme Homeless Man Makeover”, unde i-a oferit unui barbat fara adapost numit Martin cu haine noi si cazare la hotel si l-a ajutat sa obtina cu succes un loc de munca. In cele din urma, Martin s-a intors impreuna cu sotia sa si publicitatea de la Vitaly l-a vazut sa primeasca oferte pentru a-si repara dintii rupti de la mai multi chirurgi stomatologi. Fox a prezentat intreaga poveste de senzatie din programul lor Good Day LA, care a ajutat-o ​​pe Vitaly sa devina si mai populara.

Vitaly paraseste Cupa Mondiala de Fotbal din 2014 dupa invazia lui Pitch

In 2014, Vitaly si-a luat faza pe scena Mondiala si a lovit titlurile la nivel mondial organizand o invazie de un singur teren in finala Cupei Mondiale de fotbal din Brazilia. In mod ironic, inainte ca Vitaly sa fie eliberat dintr-o puscarie din Brazilia si sa poata incarca imagini din exploatarile sale pe canalul sau de Youtube, el a fost usor sustinut de steaua NBA LeBron James, care a fost la meci si a incarcat imagini ale incidentului pe contul sau de Instagram. Vitaly si-a tras tricoul peste cap pentru a dezvalui „Natural Born Pranksters” scris pe piept si a incercat sa sarute un jucator german, care nu s-a amuzat. In scurt timp, Vitaly a atras atentia ca germanul i-a refuzat, in timp ce patru agenti de securitate l-au abordat aproximativ la podea si l-au transportat de pe teren. LeBron James parea sa creada ca Vitaly va fi tratat aproximativ de securitate la eveniment,

Vitaly a obtinut 3 milioane de dolari din succesul sau pe Youtube, iar acum in 2018 a adunat peste 9 milioane de telespectatori pe canalul sau si peste 1,3 miliarde de vizualizari totale, dar ruleaza si un al doilea canal in care prezinta nu numai farse de marca, ci si include mult mai multe vlog-uri si in spatele scenei materialele video. In aceste zile el a incarcat mult mai des pe VitalyzdTvSecond si a castigat aproape doua milioane de abonati la canal, cu alte 250 de milioane de vizualizari. El ii ofera ocazional prieteni buni si colegii lui Dennis Roady si Roman Atwood si, de asemenea, colaboreaza cu alti youtubers, cum ar fi Logan Paul si alti vloggeri din plop. Succesul sau nu se limiteaza doar la Youtube, Vitaly are peste 2,4 milioane de urmaritori pe Facebook si alte 1,6 milioane pe Instagram. Contul sau de Twitter, care este urmat de peste 600,

Vitaly Zdorovetskiy Viata personala si intrebarile frecvente

Vitaly Zdorovetskiy este casatorit?

Vitaly nu s-a casatorit niciodata si in prezent locuieste cu mama sa in Los Angeles, California. S-a raportat ca a intalnit mai multe femei in trecut, dar cu Vitaly nu poti fi niciodata prea sigur daca este serios sau daca este doar o farsa. In urma cu doar doua saptamani, el a incarcat un videoclip pe al doilea sau canal, intitulat „Am dormit cu Amanda Cerny”, care a prezentat Vitaly cu Amanda, un alt vlogger de Youtube de succes cu 1,5 milioane de abonati, dar in mod clar a fost doar o alta farsa. Increderea si farmecul lui Vitaly il lasa constant bombardat cu diverse tipuri de propuneri ale fanilor de sex feminin pe site-urile sale de socializare, dar exact cu cine intalneste acum este un lucru pe care, evident, nu este prea dornic sa il dezvaluie.

De cate ori a fost arestat Vitaly?

Vitaly in Hollywood in 2016, Pe „D” de la sfarsitul semnului iconic de la Hollywood pentru a fi precis

Facirile lui Vitaly l-au determinat sa fie arestat de cel putin cinci ori, in primul rand in timpul farsei rusesti Hitman care a mers atat de gresit in 2012, din nou la lumea fotbalului din Brazilia in 2014 si din nou in mai 2016, cand a urcat pe zodia Hollywood. La o luna de la cascadorul de la Hollywood, el s-a strecurat in timpul celui de-al patrulea joc din finala NBA, intre Golden State Warriors si Cleveland Cavaliers, dar cumva, Vitaly nu pare niciodata sa se confrunte cu prea multe probleme. El a primit o amenda mica in Brazilia si altele usor mai mari pentru arestarile din 2016, dar cascadorii lui sunt in esenta inofensivi, iar Vitaly nu se lupta niciodata cand autoritatile vin sa se opreasca pentru a-i pune capat anticii si, ca urmare, a evitat pana acum. orice acuzatii grave.

Uneori, Vitaly a fost confundata de mass-media cu ucigasul ucrainean Vitalii Sediuk, care, de asemenea, efectueaza cascadorii extreme, dar fara niciun bun umor si farmec pe care Vitaly Zdorovetskiy il are in abundenta.

filme porno cu mama soacra http://touchquote.co/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/anal
filme porno mother and son http://kclife.biz/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/asiatice
filme porno cu asiatici http://newcouponsalert.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/beeg
filme porno cu fete bune http://thedarkshadow.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/blonde
filme porno sensual jane http://hillyerbuilding.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/blowjob-cu-o-pizda-de-30-de-ani
filme porno cand dorm http://supersalondistributor.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/sex-pe-canapea-cu-o-curva
porno romanesc amatori http://locoidon.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/sex-in-public-cu-o-panarama
filme porno cu italience http://comed4results.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/sex-pervers-pe-podea-cu-o-pustoaica-minora
porno cu chinezoaice http://executiveforum.biz/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/doua-surori-futute-de-un-adolescent
porno cu mame japoneze http://trianglelargeformat.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/milf-fututa-de-un-armasar

Celalalt Vitalii si-a facut obiceiul sa atace practic celebritati precum Madonna, Will Smith, Adele si Brad Pitt, care au simtit nevoia sa obtina un ordin de restrictie impotriva lui. Drept urmare, Vitalii Sediuk nu s-a bucurat de niciunul dintre succesele lui VitalyzdTv, in schimb a primit mai multe propozitii suspendate, evaluari mediale si multa atentie negativa in presa, ceea ce dovedeste ca Vitaly poate fi doar o faima, dar este nevoie de multa munca si de o buna cunoastere a exact cat de departe puteti impinge oamenii, pentru a avea succes in jocul de a face fara a avea probleme grave cu legea

Salariul Vitaly Zdorovetskiy si castigurile anuale din 2017

Vitaly gata pentru episoadele sale din 2017, dar el este pur si simplu ca si obisnuit

Vitaly inca se incarca frecvent pe Youtube si la toate celelalte conturi de succes ale retelelor sale de socializare, ceea ce ii castiga un venit suplimentar din avize ocazionale si a inceput, de asemenea, sa se extinda in filme de lungime completa, cu cascadorii sale scandalos. El a jucat in ‘Pain & Gain’ in 2013, ‘Hard Right’ in 2014, iar in 2016 a lansat ‘Natural Born Pranksters’, care a prezentat obisnuitele farse Vitaly si, de asemenea, co-starred colegii Youtube de fata, Roman Atwood si Dennis Roady. Atractia comuna a celor trei si chimia lor de pe ecran de necontestat au vazut ca filmul intalneste recenzii in general favorabile, mai multi critici descriind-o drept „urmatoarea generatie a lui Jackass”. Filmul poate fi transmis online doar pentru cativa dolari si se considera ca ponderea Vitaly din profit este doar cateva sute de mii doar din acel proiect.

Lucrarea de caritate si filantropia lui Vitaly Zdorovetskiy

Videoclipul „Extreme Homeless Man Makeover” de la Vitaly a avut un succes enorm, iar multi dintre fostii sai critici au vazut-o pe Vitaly intr-o lumina noua, dupa atentia mass-media pe care videoclipul a primit-o. Rezultatele pozitive ale videoclipului pentru Martin, binefacatorul videoclipului, a fost laudat pe larg de organizatiile de caritate fara adapost si a ajutat sa atraga mai multa atentie mass-media asupra problemei fara adapost, o cauza pe care Vitaly a fost doar prea fericita sa o promoveze pe conturile sale de socializare . El a promovat si alte cateva cauze caritabile pentru milioanele sale de fani, inclusiv evenimentul caritabil The Teddy Ball organizat la San Diego, care ajuta la strangerea de fonduri pentru copiii bolnavi si nevoiasi. Vitaly poate fi o faima, dar, la inima, este si un tip destul de bun, intrucat oricare dintre milioanele sale de fani vor fi doar fericiti sa va spuna.