Categorii
Uncategorized

Un fost agent de bursa transformat in antrenor personal ne spune de ce consumul a 2 mese pe zi este cel mai bun mod de a pierde in greutate si de a va simti mai putin infometati

Max Lowery, in varsta de 27 de ani, tocmai a publicat o carte despre propriul sau plan intermitent de slabire la post, The 2 Meal Day. Max Lowry

Max Lowery a fost agent de bursa in oras timp de patru ani, conducand o viata alimentata cu alcool si lipsita de somn inainte de a deveni un guru de sanatate. carezz.com

A renuntat la lumea bancara si a calatorit in America de Sud, unde a cazut accidental in post intermitent.

In timp ce facea multe drumetii in Brazilia, el a declarat pentru Business Insider: „Incercam sa economisesc timp si bani, asa ca am inceput sa mananc una sau una si jumatate pe zi”. www.bigbuttnetwork.com

El a descoperit restaurantele tip bufet locale, cunoscute sub numele de „Kilogramele”, care, dupa cum sugereaza si numele, vand mancare gatita in casa cu kilogramul.

„Unii dintre ei chiar lucrau destul de scump, dar am gasit unul in care, la un pret fix, puteai manca cat vrei si am luat acest obicei de a lua o singura masa uriasa pe zi la aproximativ 6 pm sau 7 pm am simtit uimitor. www.camping-channel.info

La intoarcerea sa la Londra, Lowery a revenit la consumul a trei mese pe zi. „Am inceput sa ma simt foarte letargic, ma gandeam mereu la urmatoarea mea masa, iar grasimea mea corporala a crescut de la 7% la 12%”. photo-sonics.com

A inceput sa cerceteze postul intermitent si si-a dat seama ca a urmat o versiune lunga a acestuia. Fara sa stie, el si-a antrenat corpul sa fie autosuficient si l-a pus in modul de ardere a grasimilor. www.singingcello.com

Asta a fost acum patru ani. Acum, Lowery, un tanar in varsta de 27 de ani, antrenor personal si antrenor de sanatate, a scris o carte despre propriul sau plan intermitent de pierdere in greutate pe post, numita The 2 Meal Day. ihatecarmaxtoyota.com

Postul nu are nimic de-a face cu foamea, potrivit lui Lowery.

Max Lowery

Premisa zilei de 2 mese este ca, mancand doar doua mese pe zi – fie micul dejun si pranz, fie pranzul si cina, introducand astfel o perioada zilnica de 16 ore de post – va puteti reintreni corpul pentru a deveni „adaptat la grasime”, adica arde grasimea corporala stocata pentru energie, mai degraba decat sa fie dependenta de zaharurile din alimente. consultingdoc.com

„Nu este vorba doar de a sari peste masa, ci de a petrece cat mai mult timp posibil in starea de post”, a adaugat Lowery.

Beneficiile pentru sanatate ale postului prelungit sunt recunoscute stiintific si se spune ca includ pierderea in greutate, conservarea muschilor, reducerea colesterolului si a tensiunii arteriale si a nivelurilor mai ridicate de endorfina si energie. defeaters.delijn.com

Potrivit lui Lowery, respectarea planului sau de dieta nu numai ca va va ajuta sa pierdeti in greutate, sa aveti mai multa energie si sa nu va mai depindeti de cafeina si zahar pentru cresteri, dar va va face si mai putin infometati.

„Cand sunteti in ton cu corpul dvs. d-click.pressconsult.com.br puteti intelege cum se simte cu adevarat foamea, este ceva care se intampla la fiecare 16-24 de ore, nu la fiecare patru”, a spus el. „Lumea occidentala nu petrece aproape nimic in starea de post, doar o ora sau doua max. usenetpedia.com

„Este o stare foarte benefica sa te afli, corpul tau incepe sa se curete si sa se vindece singur”.

Este important sa te tii de o rutina. holfordwatch.info



  • myorange
  • itunes
  • mersul trenurilor cfr
  • animekage
  • www.yahoomail.com
  • ellen page
  • speed test rds
  • stiri arad
  • collective
  • yopmail
  • gate
  • faceit
  • mal
  • tableta grafica
  • sighisoara
  • hqporner
  • loredana groza
  • as
  • mihai eminescu
  • h&m.ro




Max Lowry

El a spus ca este important ca, la inceput, sa intri intr-o rutina de a sari peste aceeasi masa in fiecare zi si sa te tii de ea. „Odata ce ati inceput sa ardeti grasimi pentru energie, puteti incepe sa amestecati lucruri ici si colo pentru a se potrivi schimbarilor stilului de viata, daca aveti nevoie”, a spus el. wellsvideo.com

Aproximativ 80% dintre clientii lui Lowery omite mai degraba micul dejun decat cina. „Pentru majoritatea oamenilor este practic si social mai usor sa omiteti micul dejun. www.star174.ru

Lowery are de obicei prima masa in jurul orei 15, dar uneori este mai tarziu. „Depinde complet de ce se intampla. quotes-on-tees.com Daca este o zi de antrenament, imi este mult mai foame, [dar] in zilele de odihna mananc mult mai putin si asa ar trebui sa fie.”

Intr-o lume in care am fost invatati ca micul dejun este cea mai sacra masa a zilei, el ar putea avea o vanzare grea. www.strangepeople.com

Cu toate acestea, Lowery a spus: „Exista o multime de studii care sugereaza ca nu suntem la fel de buni in a tolera mancarea dimineata, ceea ce inseamna ca vei fi mai afectat de cresterea nivelului de zahar din sange.”

„Nu numai ca, cortizolul este mai mare dimineata. www.performance-motos.com Combinatia de glucoza (zaharuri din alimente) si cortizol in fluxul sanguin poate provoca rezistenta la insulina”.

In cele din urma, corpul tau se opreste din lipsa. www.takfluidpower.com

Tom Joy

Ziua celor 2 mese a fost denumita „noul 5: 2” – o dieta populara in care mananci normal timp de cinci zile si o saptamana si iti restrangi aportul de calorii la 600 de calorii in doua zile „rapide”.

Dar Lowery sustine ca sunt de fapt total diferiti. 5course.com

„Cu 5: 2 va restrictionati consumul doar de doua ori pe saptamana si, de asemenea, numarati caloriile in acele zile – ceea ce nu faceti cu 2 Meal Day”.

„Cu acest plan, il faci in fiecare zi, astfel incat corpul tau se adapteaza si, in cele din urma, inceteaza sa se mai simta lipsit. debrafranco.com Din aceste motive, aproximativ 30% dintre oameni se simt restrictionati facand 5: 2, comparativ cu 10% in ziua de 2 mese”.

O mare parte din cercetarile initiale ale lui Lowery cu privire la metodele de post s-au realizat prin intermediul forumurilor de forta ale barbatilor, dar el doreste sa aduca conceptul in masa. solo-center.ru

„Incerc sa aduc ceva destul de nisa si bazat pe barbati si sa il fac mai accesibil”, a spus el.

Pentru sfaturi de sanatate, inspozitie alimentara sau pur si simplu pentru a tine pasul cu stilul sau de viata energic, puteti urmari Lowery pe Instagram @ max. lowery.