Turul orasului in cadrul „Sex and the City” – la locatia Tour Review

Pregatiti-va sa fiti „transportati” la unul dintre cele mai unice turnee din New York.

Va rugam sa retineti: pentru a participa la acest turneu ni s-au oferit bonuri media gratuite si multumim On Location pentru sprijinul acordat. Unele link-uri din aceasta postare pot fi link-uri de afiliere, ceea ce inseamna ca ni se plateste un comision mic daca faceti o achizitie.

Poziti in fata uneia dintre cele mai faimoase case din New York – caminul fictiv al lui Carrie Bradshaw Sex And The City.

Nu-mi place nimic ca o amenajare, sansa de a descoperi un oras si de a explora o destinatie in timp ce sunteti intre zboruri. New York City este locatia perfecta pentru amenajare. Exista conexiuni usoare de transport catre toate aeroporturile din apropiere, sunt multe pentru a vedea si nu conteaza vremea si este genul de loc care nu imbatraneste niciodata.

Am aflat un pic despre orasul New York si amenajarile de la prima calatorie a noastra in 2013. New York a fost prima noastra oprire! Inca o data, in aceasta calatorie a lumii, am fost prima data la New York si, ca data trecuta, am avut 12 ore de explorare. Din fericire, stiam exact ce sa fac. On Location Tours ofera tururi cu autobuzul si mersul pe jos care evidentiaza scene de televiziune si filme filmate in New York. Ne-am urcat in turul lor semnat TV And Movie acum cativa ani si ne-a placut. A fost modalitatea perfecta de a descoperi orasul! De data aceasta, stiam ca vreau sa sap un pic mai adanc, sa descopar cateva cartiere noi, dar totusi ma bucur de toate facilitatile pe care le ofera tururile lor cu autobuzul. Turul lor Sex And The City a fost solutia perfecta. Am fost fan al emisiunii SI m-ar duce in zone cu totul noi din New York. Perfect!

Ca personaj principal, Carrie Bradshaw ar putea spune „Nu m-am putut abtine sa nu ma intreb…” ce as descoperi pe parcurs. S-a dovedit ca a fost mult! Iata tot ce mi-a placut despre turneul cu autobuzul „Sex And The City” al lui On Location Tours.

Nu va veti pierde daca sunteti doar un fan casual (sau chiar daca nu ati vazut niciodata emisiunea).

Pentru mai multi fani ai show-ului sau fosti super-fani care nu au urmarit franciza cu atentie de mai multi ani sau chiar oameni care nu au vazut deloc Sex And The City, am o veste buna. Nu veti fi pierduti in acest tur! Ghidul nostru turistic, Lou, a iesit din calea ei pentru a se asigura ca toti cei aflati in tur s-au simtit bineveniti, oferind felicitari de ziua de nastere si ocazii speciale si facand un efort pentru ca cei trei barbati de la bord (Ryan era unul dintre ei!) Sa se simta inclusi .

Clipuri din emisiune si filmele redate pe mai multe ecrane mici imprastiate in autobuz si Lou le-a folosit pentru a-i ilustra punctele, oferindu-le de ajutor „amintiti-va cand e…” si punand lucrurile in context. Fiind cineva care a vazut filmele Sex And The City si a vizionat serialul original, m-as considera un fan, dar nu neaparat un super fan. Au fost o multime de clipuri pe care nu le-am recunoscut la inceput, precum si linii de complot de care mi-am amintit oarecum, dar nu suficient de bine pentru a aminti instantaneu de fiecare detaliu. Am descoperit ca Lou a reusit un echilibru foarte bun in ceea ce priveste alimentatia tuturor celor din autobuz si m-am asigurat ca toata lumea urma.

Ca o parte, ar trebui sa notez ca Lou si-a parasit calea pentru a ne asigura ca noi, ca grup, am avut un comportament excelent atunci cand vizitam zonele rezidentiale ale orasului. In special, cand am coborat pe Perry St, pentru a vedea casa din orasul „Carrie”, Lou s-a asigurat ca nu blocam trotuarul sau nu deranjam vecinii. Cred ca acest lucru vorbeste cu adevarat de calitatea turului si de modul in care acestea respecta cartierele pe care le viziteaza.

Exista sute de turnee standard pentru taieturile de prajituri din New York, concepute pentru a arata calatorilor orasul in doar cateva ore. Desi nu exista nimic in ceea ce priveste o abordare clasica, experienta mea cu turneele de film si televiziune On Location este ca orasul se simte instantaneu mai personal atunci cand il conectezi cu ceva ce iti place. De exemplu, pentru fanii Sex And The City, Biblioteca Publica din New York nu este doar o cladire frumoasa – este, de asemenea, o parte dintr-o scena esentiala din primul film al francizei. Simtul acela de „asteptati un pic – Stiu acest loc!” este un motivator puternic pentru a afla mai multe despre istoria, arhitectura si locul unei cladiri din oras.

Un alt motiv grozav pentru a face parte din turneul Sex And The City? Nu urmati acelasi traseu ca toate celelalte grupuri turistice. Asta inseamna sa ai sansa de a vedea cateva strazi si cladiri diferite, chiar daca multe atractii sunt la fel. Cel mai bine, intrucat turneul parcurge locatiile de filmare din emisiunea TV si din filme, asta inseamna ca vizitati cartiere precum Chelsea, Noho si cartierul Meatpacking. Veti conduce si intra in zone rezidentiale, in apropiere de mici parcuri comunitare si, in general, in anumite parti ale orasului in care foarte putine turnee se vor aventura vreodata.

Lou s-a asigurat sa vorbeasca despre vietile si rolurile „reale” ale cladirilor, strazilor si monumentelor dincolo de aparitiile lor Sex and The City. Am invatat atat de multe despre lumea filmului si a televiziunii – cum o locatie poate sta pentru alta, cum spectacolele majore negociaza utilizarea restaurantelor, galeriilor si spatiilor publice consacrate si cum este experienta oferita pentru extras si actori. A fost fascinant. Lou a oferit, de asemenea, recomandari fantastice despre mancare, spunandu-ne exact la ce ne-am putea astepta daca am vizita restaurantele si cafenelele prezentate pe ecran. (Bonus suplimentar: Lou raporteaza ca observatiile de celebritate sunt un eveniment obisnuit in tur! Din pacate, nu s-au observat fete celebre cand eram in oras …)

Ai sansa sa faci cumparaturi, sa explorezi si sa bei!

Devotii Sex And The City vor recunoaste instantaneu „Scout” – barul fictiv de pe Mulberry Street, detinut de personajele Aidan si Steve. In realitate, este un bar numit Onieals si este la o singura strada de Mulberry. ONieals este una dintre mai multe opriri in care participantii la turneu pot cobora in autobuz, pot intinde picioarele si bea, mananca, exploreaza si fac cumparaturi. Desigur, atractia uriasa a acestui stop special este sansa de a bea o bautura, la fel cum ar face galatele iubitoare de cocktail-uri ale francizei. Un cosmopolit clasic va va costa 10 dolari si exista si optiuni non-alcoolice, bere si vin.

Onieals nu este doar o unitate minunata. A fost odata cel mai rau bar din oras. Situat vizavi de un fost sediu al politiei, barul era uneori un loc de vorba, un bordel si o sala de jocuri de noroc in primele zile – si era conectat la politie printr-un tunel subteran secret! Astazi, tunelul este (aparent) inchis, iar Onieals il foloseste ca crama, in timp ce cladirea politiei este un complex de condominium de lux favorizat de celebritati. Vedeti ce vreau sa spun despre a vedea ceva putin diferit? Autobuzele in stil hop-on, hop-off nu te vor aduce aici!

Nu vreau sa stric turul oferind intregul itinerar, dar am avut patru opriri in total (inclusiv Onieals), unde puteam sa coboram din autobuz, variind de la vizite foarte rapide de 5 minute pana la pauze mai lungi de 30 de minute pentru a rataci si explorati (si luati ceva pranz – mancarea si bautura sunt in autobuz) Calatorii cu un dinte dulce vor fi bucurosi sa auda ca toti cei din autobuz primesc o ceasca de la Magnolia, probabil cea mai populara brutarie din New York si un favorit al personajelor Sex And The City.

Pe locatie = Logistica usoara

Din punct de vedere al logisticii tranzactionarilor, excursiile pe Locatie pleaca intotdeauna dintr-o locatie usor de gasit (in cazul nostru, era vizavi de Plaza Hotel) si ofera indicatii detaliate. Desi nu te incurajeaza sa aduci bagaje cu tine si pot sugera facilitati de depozitare a bagajelor, rucsacurile noastre de marime transportabila au fost bine. Deoarece turul nu a fost plin, au fost locuri pentru ei in autobuz, dar am avut si optiunea de a le depozita in sectiunea inferioara a autobuzului. A fost o baie in autobuz, precum si mai multe statii de turism cu toalete si am avut mai multe sanse pentru pauze. Daca sunteti in oras pentru o scurta amenajare ca noi, puteti fi siguri ca este o alegere minunata (si fara probleme).

In timp ce sunt sigur ca multi calatori ar spune ca ideea lor de o escapada sexy din New York ar implica hoteluri glam si excursii noaptea tarzie, turul Sex And The City castiga pentru mine. Am avut parte de un moment fantastic, distractiv, fabulos si l-am recomanda cu mare drag oricarui fan al emisiunii sau oricui dornic sa aiba o experienta unica de redare in New York.

Este o calatorie la New York in viitorul tau? Aceste articole sunt sigur ca vor inspira!

Recenzie: La turismul TV si filmul de la

Locatia Turistica Ghidul anti-aventurist la Lake Placid