Categorii
Uncategorized

Traiectoria asteroidului Apophis se schimba – va lovi Pamantul in 2068?

• VonTanja Banner

incheia

De fapt, asteroidul Apophis trebuia sa zboare aproape de Pamant in 2068 – dar nu sa loveasca. Dar traiectoria lui s-a schimbat. tinaturnerthemusical.com

• Asteroidul (99942) Apophis a fost numit dupa egiptean „zeul haosului“ .
  • Se va apropia de Pamant de trei ori in urmatoarele decenii – dar pana acum se presupunea ca nici un impact de asteroizi nu va fi posibil. used-golf.com Asta s-a schimbat dupa acum. Ce explorarea spatiului planifica acum. www.cibins.biz
  • Apophis nu a fost pe lista de riscuri din martie 2021 – pericolul a fost evitat temporar.

Cu asteroidul (99942) Apophis , numele spune totul . www.pegasusglobalinc.biz Boancul de aproximativ 370 de metri inaltime a fost numit dupa zeul haosului si al intunericului din mitologia egipteana – si exista si un motiv pentru asta: dupa descoperirea sa in iunie 2004, s-a temut pentru scurt timp ca asteroidul Apophis va provoca. haosul pe pamant ar putea. diquote.com Calculele au aratat ca asteroidul se va ciocni cu Pamantul cu o probabilitate de 2,7% in 2029.

Orbita asteroidului Apophis s-a schimbat – este amenintarea impactului unui asteroid in 2068?

Dupa alte calcule, astronomii ar putea exclude o coliziune a asteroidului cu pamantul in 2029, iar impactul asupra pamantului in 2036 sau 2068 a fost de asemenea exclus putin mai tarziu. www.lazypirate.com Dar acum au vorbit cercetatorii din jurul astronomului Dave Tholen de la Universitatea din Hawaii, care a descoperit asteroidul Apophis in 2004. Echipa l-a observat din nou pe Apophis in trei nopti in ianuarie si o noapte in martie 2020 si a descoperit ceva surprinzator: asteroidul nu mai este exact acolo unde era de asteptat sa fie gasit. www.usajets.net

„Observatiile noastre arata ca asteroidul se indeparteaza de orbita sa pur gravitationala”, explica Tholen intr-o comunicare de la Universitatea din Hawaii. Potrivit cercetatorilor , orbita asteroidului Apophis se deplaseaza cu aproximativ 170 de metri pe an . theringdigital.com „Este suficient pentru a mentine in joc scenariul de impact pentru 2068”, continua Tholen.

Asteroidul Apophis cu schimbarea orbitei – vina este caldura soarelui

Asa-numitul „efect Jarkowski” se afla in spatele schimbarii orbitei asteroidului : asteroidul este iradiat neuniform de catre soare si astfel incalzit inegal. awinthya.de Asteroidul Apophis elibereaza aceasta caldura inapoi in spatiu – si, prin urmare, este usor accelerat. La Apophis, acest efect este aparent de 170 de metri pe an – si asta ar putea fi decisiv daca trebuie sa va temeti de un impact de asteroid in 2068 . informationalexpressions.com

Asteroidul Apophis se va apropia foarte mult de pamant in cativa ani: pe 13 aprilie 2029, Apophis se va apropia de suprafata pamantului decat satelitii geostationari, care se afla la o altitudine de aproximativ 36.000 de kilometri. irieinn.com Asteroidul Apophis se va apropia de Pamant pana la aproximativ 31.000 de kilometri si va avea o viteza de aproximativ 25. kukuiessential.com

• uefa champions league
  • nimfomane
  • livescore tenis
  • edu24
  • fuego

000 de kilometri pe ora. Poate fi vazut apoi cu ochiul liber – si nu reprezinta un pericol pentru Pamant . www.giovanniboccellino.it Sau satelitul este „Stim de ceva vreme ca un impact asupra Pamantului in 2029 nu este posibil”, a asigurat Tholen, despre asteroidul Apophis exact de cand 2004 observat.

Cum afecteaza „efectul Jarkowski” asteroizii precum Apophis?

In prezent au loc observatii suplimentare pentru a afla mai precis cum afecteaza „efectul Jarkowski” asteroidul Apophis si orbita acestuia. www.palmbeachip.com Independent de acest lucru, organizatia spatiala americana NASA investigheaza in prezent acest efect cu sonda spatiala „Osiris-Rex”, care a vizitat asteroidul Bennu si a colectat acolo mostre de roca.

Conform calculelor, Bennu este deplasat cu 284 de metri in directia soarelui pe an. www.baliborn.com „Osiris-Rex” ar trebui sa arate cat de precis este modelul de calcul al „efectului Jarkoswki” si sa ajute la perfectionarea lui in continuare pentru a putea prezice si mai precis traiectoria asteroizilor in viitor. Descoperirile ar putea fi folosite si pentru asteroidul Apophis . www.secrets-hotels.com

Asteroidul Apophis: Ce se intampla cand se apropie de Pamant in 2029?

Alte observatii ale asteroidului de catre telescopul NEOWISE al NASA sunt deja planificate si primele planuri de observare a asteroidului pe masura ce se apropie de Pamant in aprilie 2029 au fost deja falsificate: „Vom   observa asteroidul cu telescoape optice si radar”, a spus savantul de la NASA Marina. Brozovic acum ceva timp. czf.streetspecialty.com Un asteroid mare care se apropie foarte mult de Pamant este o oportunitate pe care astronomii doresc sa o profite.

#Spatiu: Apophis: astronomii din Hawaii au detectat efectul Yarkovsky (o impingere minuscula transmisa de lumina soarelui) pentru asteroidul Apophis. sbbelle.com Efectul este deosebit de important pentru Apophis, deoarece se refera la posibilitatea unui impact pe Pamant in 2068 #Astronomy #astronomia pic.twitter. www.dispatchmedia.com com/u5earbKuSW

– Angus Dragon (@elbloqueado) 3 noiembrie 2020

Potrivit calculelor echipei lui Tholen, cercetarile ar trebui sa observe acum si mai indeaproape asteroidul Apophis in timp ce zboara in 2029 . Pentru ca zborul nu este complet lipsit de: „Stim ca intalnirea apropiata cu Pamantul va schimba cursul  asteroidului Apophis  ”, a spus astronomul Davide Farnocchia de la Centrul pentru Explorarea Obiectelor Pamantului (CNEOS) cu ceva timp in urma. www.fightinirish.net

Asteroidul Apophis poate provoca daune considerabile pe Pamant

In orice caz, un lucru este cert: daca exista riscul unui impact al asteroidului Apophis in 2068 , cercetatorii vor sti relativ devreme. Apoi va fi vorba despre cum sa te protejezi de un asteroid. Pentru ca un lucru este sigur: Apophis este atat de mare incat, daca ar lovi pamantul, ar provoca daune considerabile.

Expertii cred ca un asteroid de dimensiunea lui Apophis ar putea elibera aproximativ 900 megatoni de energie la impact – de 18 ori cea mai mare explozie nucleara produsa de om. Impactul pe care l-ar avea depinde in mare masura de unde si in ce unghi se loveste corpul ceresc. Un „ucigas global” precum asteroidul , care a fost responsabil pentru disparitia dinozaurilor in urma cu 66 de milioane de ani, ar trebui, totusi, sa aiba o energie de impact semnificativ mai mare. (Tanja Banner)