Standing To The Madness – recenzie

Aceasta recenzie a aparut intr-o forma usor diferita pe WSWS pe 27 mai 2008

Amy Goodman si David Goodman, Hyperion, 2008 (Hardcover), 23,95 USD

Amy Goodman este cunoscuta drept gazda Democratiei Acum !, programul independent de stiri difuzat pe o varietate de canale publice de radio si televiziune, precum si autorul sau coautorul mai multor carti despre evenimente politice. Opiniile sale sunt ferm situate in stanga liberala, cu o orientare catre elemente „de stanga” in si in jurul Partidului Democrat, precum Rep. Dennis Kucinich si Verzii.

David Goodman, fratele lui Amy, a scris pentru o serie de reviste liberale de stanga, inclusiv Mother Jones and the Nation, precum si pentru mai multe magazine principale precum Washington Post si The NewsHour cu Jim Lehrer la PBS.

Standing Up to the Madness incepe cu o citare bine-cunoscuta: „Cand fascismul va veni in America, va fi invelit in pavilionul american.” Aceasta zicala, atribuita diferitelor persoane, a devenit ceva de o mantra in anumite cercuri din stanga americana. Liliacul de plangeri care urmeaza – erodand libertatile civile, divizii economice tot mai clare, razboiul din Irak – nu sunt examinate indeaproape. Fiecare bolnav este privit ca avand o singura cauza unificatoare, pe care trebuie sa o duca: Administratia Bush.

Nu se mentioneaza legatura dintre defalcarea democratiei si cresterea inegalitatii sociale sau intre scopurile de razboi pradatoare ale elitei SUA si atacurile asupra drepturilor democratice la domiciliu. Intr-un cuvant, nu exista nici o sugestie ca politicile administratiei Bush reflecta mai mult decat „nebunia” unui individ sau poate, cel mult, cercuri neo-conservatoare. Cartea nu ridica niciodata problema mai mare a esecului ordinii sociale si economice, capitalismul.

Intrebarea pusa de autori in mijlocul tuturor este „Unde este ultrajul?” A pune o astfel de intrebare inseamna a insulta milioanele de oameni care au exprimat intr-adevar ultraj si care sufera de atacurile descrise. Acuzand implicit populatia pentru lipsa de opozitie la atacul asupra drepturilor democratice, Goodmans indeparteaza atentia de la rolul critic jucat de Partidul Democrat – presupusul partid de opozitie – pentru a permite ascensiunea la putere a Administratiei Bush prin deturnarea din 2000 alegeri, trecerea Actului Patriot, razboiul impotriva terorii si invaziile Irakului si Afganistanului.

In Stop the Madness, Goodmans incearca sa prezinte exemple pozitive de cetateni care si-au luat puterile, „activisti de baza [care] au luat politica din mainile politicienilor”, in cuvintele unui comentator. Acesti indivizi pot fi curajosi si sinceri, dar eforturile lor devin parte dintr-un argument politic pe care Goodmans il construiesc: aceste eforturi locale, „de baza”, evita nevoia de a contesta ansamblul politic general si, in mod specific, de a face o pauza constienta cu democratii.

Desi cateva dintre cazurile detaliate in capitolele cartii vor fi noi pentru ascultatorii Democratiei Acum !, din moment ce multe dintre subiecte au aparut ca persoane intervievate in cadrul emisiunii, exista o valoare in revizuirea povestilor ca parte a unui intreg, in ceea ce priveste pictura. o imagine mai ampla a crizei si defalcarii democratiei burgheze americane.

Primul subiect, Malik Rahim, de la New Orleans ‘Lower Ninth Ward ofera o perspectiva speciala asupra a ceea ce locuitorii acelei zone s-au confruntat inainte, in timpul si de la uraganele Katrina si Rita. Prin eforturile lui si ale vecinilor sai, impreuna cu o vizita neasteptata a unui detasament de Veterani Pentru Pace, zona a vazut orice usurare in urma initialelor furtunilor. Nevoind sa joace jocuri cu viata oamenilor, el si grupul sau au oferit ajutor chiar si vigilentilor rasisti care i-au amenintat recent cu violenta.

Povestea lui Malik este o anomalie din carte, deoarece el este singurul care pare sa aiba vreun simt al istoriei care i-a adus orasul in acel punct disperat. Unul dintre fondatorii Common Ground Relief, un colectiv care dateaza din primele saptamani dupa ce Katrina a lovit, Rahim si vecinii sai sunt hotarati sa salveze si sa reconstruiasca orice pot, oferind in acelasi timp ajutor celor din zona Golfului. Dintre toate naratiunile din carte, a sa este cea mai afectanta si, cu siguranta, cea mai dramatica.

In timp ce organizatia lui Rahim face cu siguranta lucrari bune, zona afectata este cu mult peste limita oricarei mici organizatii de rezolvat. Tratamentul supravietuitorilor din Rita si Katrina continua sa fie abismal, iar resursele continua sa lipseasca pe scara necesara. In urma a trei ani de la catastrofa, oamenii se confrunta in continuare cu pietrele de piatra oficiale, amenintari constante pentru a taia putinul ajutor pe care il primesc si demonizarea de catre presa (nu coincidenta in jurul termenelor de expirare a pachetelor de ajutor).

Munca Common Ground este sincera si necesara. Cu toate acestea, nu este aproape suficient. Experienta lui Rahim serveste pentru a sublinia continuarea neglijarii din partea guvernului american a nevoilor sociale presante, in timp ce urmareste razboiul din Irak si face reduceri de impozite permanente pentru cei mai bogati cetateni cu un acord bipartizan.

Cazul prezentat in capitolul 3, „Bibliotecarii nelimitati”, incepe cu o vizita a doi agenti FBI la biroul Bibliotecii de conexiune din Connecticut (un consortiu format din 27 de biblioteci care impart o retea de calculatoare). Agentii au detinut o „Scrisoare de securitate nationala” (NSL) care cauta „toate informatiile pentru abonat, informatiile de facturare si accesul oricarei persoane sau entitati” folosind calculatoarele sistemelor de biblioteca in 15 februarie 2005, intre 2 si 2: 45 pm

Directorul executiv al Library Connection, George Christian, a mentionat in special o clauza care precizeaza ca destinatarii scrisorii nu au putut dezvalui „niciunei persoane ca FBI a cautat sau a obtinut acces la informatii sau inregistrari.”

Cu toate acestea, Christian a spus cateva persoane din sistemul de biblioteca, iar comitetul executiv s-a intalnit cu avocatul sau (o actiune care poate foarte bine nu este legala in conformitate cu prevederea draconica a scrisorii de securitate din Legea Patriotului).

Bibliotecarii si-au dat seama ca au avut doua optiuni – fie sa respecte NSL, fie sa dea in judecata. Acestia au ales sa il dea in judecata pe avocatul general Alberto Gonzales si au angajat biroul national al ACLU pentru a-i reprezenta. In cazul lor, John Doe vs. Gonzales, au solicitat ordinul de a fi obligat sa se conformeze scrisorii de securitate nationala si au lansat o provocare pentru constitutionalitatea NSL-urilor. Pe parcursul procesului, bibliotecarii au fost obligati sa pastreze mamica si numele lor au fost eliberate din neatentie doar atunci cand un judecator a dispus eliberarea anumitor documente judiciare.

Asa cum se intampla de-a lungul cartii, Goodmans se concentreaza exclusiv pe rolul lui Bush atunci cand discuta despre asaltul asupra libertatilor civile. Am citit, de exemplu, ca Legea Patriotului a fost „infranta printr-un Congres conform trei luni dupa atacurile din 11 septembrie”. O pagina mai tarziu: „Cand presedintele Bush a infiintat actul PATRIOT printr-un congres fricos la scurt timp dupa 11 septembrie.” Complicitatea Congresului, si in special a democratilor, in stergerea separatiei puterilor si a cooperarii conducerii sale in trecerea si reluarea actului sinistru si autoritar Patriot nu este mentionata decat in ​​conditiile in care se presupune ca sunt „obligati” sa se conformeze.

In capitolul despre lupta savantului american James E. Hansen impotriva cenzurii oficiale a constatarilor sale privind incalzirea globala, suntem tratati la un subcapitol intitulat „Showdown”, in care este prezentat Reprezentantul Henry Waxman, democrat din California. a domnului Smith din filmul Frank Capra „Mr. Smith pleaca la Washington ”- ie, contestand cu indrazneala puterile care se afla in punctele libertatii stiintifice. De asemenea, sunt reprezentantii Peter Welch, democratul din Vermont si John Yarmuth, democratul din Kentucky, ambii fiind prezentati intr-o lumina foarte pozitiva. Rolul de raufacator este jucat de Rep. Darrell Issa, republicana din California. Waxman este una dintre cele mai importante fraude ale Partidului Democrat, un demagog care emite citatii si etapa audieri fara consecinte grave pentru nimeni.

Goodmans subliniaza ca atat Bush cat si Cheney au legaturi profunde cu industria petroliera. Nu se mentioneaza fondurile proprii ale participantilor democrati – de exemplu, cariera anterioara a lui Yarmuth, atat republicana, cat si mostenitorul unei averi familiale derivate in parte din exploatatiile din Ashland Oil Company. Se pare ca actuala sa apartenenta la partid il protejeaza de o examinare atenta de catre Goodmans.

Cariera stiintifica a lui Hansen se intoarce de zeci de ani, iar Oficiul de Management si Buget il cenzurase in timpul Administratiei Bush anterioare. De asemenea, el a vorbit despre dezamagirea sa fata de administratia Clinton intr-un interviu Frontline din ianuarie 2007, precizand ca, desi acesta din urma nu a pus sub semnul intrebarii stiinta, nu a facut suficient pentru a actiona asupra informatiilor furnizate si a mentionat ca „portiunea Statelor Unite emisiile globale au crescut efectiv in timpul administrarii Clinton-Gore. „

Rezultatul audierilor mai recente in cazul Hansen este lasat in aer. In timp ce autorii remarca faptul ca anumiti loialisti Bush de nivel scazut implicati si-au pierdut pozitiile, nu exista o analiza mai profunda, capitolul urmand sa prezinte o relatare a actiunilor autorului Bill McKibben referitoare la „Step It Up Day” din aprilie 2007 si o varietate de alte „actiuni”, inclusiv actiunea de neascultare civila non-violenta a lui Ted Glick, fara violenta, pe Capitol Hill, in octombrie 2007 ”, care a inclus costume de urs polar si la care au fost arestate 61 de persoane.

Este o tranzitie particulara, iar actiunile autorilor de a evidentia actiuni impotente de nesupunere civila reprezinta o incercare transparenta de a concentra energiile populatiei asupra presiunii Partidului Democrat si Congresului.

Capitolul se incheie cu un citat din discursul Premiului Nobel pentru pace al lui Al Gore: „Avem tot ce avem nevoie pentru a incepe, cu exceptia, poate, a vointei politice, dar vointa politica este o resursa regenerabila. Deci, sa-l reinnoim si sa spunem impreuna: ‘Avem un scop. Suntem multi. In acest scop ne vom ridica si vom actiona. ””

Intre timp, asa cum s-a mentionat in WSWS la 30 aprilie 2008, propunerile candidatilor prezidentiali democrati cu privire la incalzirea globala „nu sunt mai serioase [decat sugestiile lui Bush de a deschide ANWAR la foraj si un moratoriu privind tintele de emisii interne]. Pe langa moratoriul fiscal [pe benzina], Clinton propune suspendarea aportului de petrol in rezerva strategica de petrol, o crestere marginala a cheltuielilor cu surse alternative de energie si o crestere a economiei de combustibil pe o perioada de 20 de ani.

filme porno cu mama soacra http://virtualchattanooga.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/anal
filme porno mother and son http://registry.net.in/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/asiatice
filme porno cu asiatici http://gotwebinar.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/beeg
filme porno cu fete bune http://hlfnc.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/blonde
filme porno sensual jane http://pulsepix.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/blowjob-cu-o-pizda-de-30-de-ani
filme porno cand dorm http://cougarinvestments.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/sex-pe-canapea-cu-o-curva
porno romanesc amatori http://kurd.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/sex-in-public-cu-o-panarama
filme porno cu italience http://jamesberbee.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/sex-pervers-pe-podea-cu-o-pustoaica-minora
porno cu chinezoaice http://saudiaramcojobsiraqi.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/doua-surori-futute-de-un-adolescent
porno cu mame japoneze http://www.houseofmacgregor.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/milf-fututa-de-un-armasar

Obama a respins moratoriul fiscal, pe motiv ca companiile ar creste doar preturile pentru a compensa diferenta si sustine cresterile standarde ale economiei de combustibil si investitiile alternative in energie. „

In timp ce Standing Up to the Madness ofera numeroase povesti care ilustreaza asaltul actual asupra drepturilor civile, recomandarile sale nu se completeaza in niciun caz la o politica viabila de a se opune razboiului, rasismului si saraciei. „Concluzia”, intitulata „Suntem liderii pe care i-am asteptat”, este alcatuita din propozitii calde si neserioase. Intr-o sub-sectiune intitulata „Provocarea mass-media corporativa”, exista mai intai un apel pentru a sprijini posturile care emite Democracy Now !, pasaj care face o lectura jenanta in promovarea sa rusinoasa. Se sugereaza apoi sa „Postam … povesti, fotografii si mass-media la indymedia.org.”

Suntem indemnati sa devenim activi in „miscarea nationala de reforma a mass-media”; Adresele web sunt furnizate pentru entitati precum reteaua de actiune a mediilor de actiune orientata catre politica identitara, precum si presa libera, care, desi este mai uniforma, este inca reformista in perspectiva si in activitatea sa.

Pe pagina 288, scrie Goodmans, „Democratii si republicanii au primit notificarea ca serviciul de buza si inselaciunea nu vor satisface noua generatie de activisti care cer schimbari reale si democratie reala.” Cu toate acestea, nu exista nici un apel pentru construirea unui al treilea partid, independent sau socialist, si nici o critica a sistemului profitului capitalist. Pe scurt, nu exista niciun „sau altceva” emis. Avertismentul este pronuntat ca o amenintare inactiva si neputincioasa – una care dezvaluie rolul Goodmans ca nimic altceva decat un grup de presiune asupra Partidului Democrat.