Shadow of the Thin Man (Recenzie)

1941

Povestea lui Harry Kurnitz

Scenariu de Harry Kurnitz si Irving Brecher

Regizat de WS Van Dyke

Shadow of the Thin Man este ultima dintre clasicele patru filme Thin Man inainte de scaderea mare a calitatii ultimelor doua flick-uri. Dashiell Hammett nu ajuta sa ofere povestea, iar Frances Goodrich si Albert Hackett au continuat, lasand scrisul in mainile lui Harry Kurnitz si Irving Brecher (Kurnitz dezvoltand si povestea) regizorul WS Van Dyke revine pentru ultimul sau barbat subtire intrare.

Shadow of the Thin Man a fost eliberat pe 21 noiembrie 1941, in ajunul intrarii SUA in al doilea razboi mondial, cu bombardarea lui Pearl Harbor. Niciunul dintre conflictele mondiale in curs nu este reflectat in film, care implica crime si conspiratii de jocuri de cai. Singura recunoastere reala a evenimentelor din lumea reala pare a fi inapoi la afisarea averii Nora, desi este inca evident ca sunt inrosite cu bani.

The Thin Man pluteste in zig-zag inainte si inapoi intre New York si San Francisco, asa ca ne intoarcem in zona Golfei pentru o distractie buna in zona de golf. Intoarcerea este si locotenentul Abrams (Sam Levene) de la After the Thin Man , pentru ca suntem din nou in ritmul sau. Inca o data are nevoie de ajutorul lui Nick Charles, din cauza crimelor cu mister cu multe complicatii.

Victima criminalului „Whitey” Barrow (Alan Baxter) este una dintre acele victime evidente ale omorului. Baxter exagereaza ridicol si atunci cand il joaca pe tipul dur de mafioti, dar suna ca o persoana normala cand isi ascunde persona gangsterului. Este o alegere ciudata (si sincer sa-i distraga atentia), din fericire el este eliminat destul de devreme, incat nu devine o mare problema.

Nora tine cel mai mult de investigatiile lui Nick in aceasta continuare, urmarindu-l in cautarile sale, aratandu-l cand vine vorba de relatia cu fiul sau si chiar ademenindu-l acasa cu melodia de sirena a unui mixer martini zguduitor. Sunt adaugate puncte bonus pentru Nora sarind eroic pe o arma in timpul scenei culminante in care criminalul adevarat se dezvaluie prin apucarea armei pe care o au intotdeauna.

In afara de Nora Charles, majoritatea rolurilor feminine sunt destul de multumite, in ciuda faptului ca sunt pline de actrite de calitate. Stella Adler reuseste sa transforme rolul limitat al lui Claire Porter in ceva uimitor. Porter este plictisit in carcasele clasei superioare, parand a fi bine facut in ciuda iubitului sau gangster. Dar banii ei provin dintr-o meserie nu atat de bine facuta, o munca pe care nu o pot face decat sa sugereze (din cauza Codului Hays) prin schimbarea accentelor sale atunci cand este incurajata de Nick Charles. Donna Reed are un rol cu ​​adevarat multumitor de prietena secretara a criminalului acuzat Paul. In ciuda ideii ca ar putea fi mai mult decat arata din cauza cui lucreaza, personajului ei nu i se ofera prea mult decat sa-si faca griji pentru barbatul ei.

Personajul Louise Beavers de Stella, servitoarea lui Charles, este cea mai mare parte pentru un actor negru din serialul Thin Man . Din pacate este ceea ce numesc o Mammy Whammy, prin faptul ca este peste personajul de servitor de top. Beavers este asociat cu acel tip de rol, partial deoarece acele roluri au fost singurele roluri disponibile pentru interpretii negri. Ea a castigat faima cu un rol de servitoare neagra stereotipica, Delilah in Imitarea vietii din 1934 .

Aceasta este intrarea Thin Man cu unele dintre cele mai amuzante piese din serie – scena luptei, vesela, lupta la restaurant, Nick obtinand un bilet rapid si intalnirea lui Nick cu un vechi proprietar obsedat de criminalitatea radio spectacole si gazete de politie, care vorbeste despre lingo-ul lui Nick si apoi despre unele.

Una dintre criticile majore este ca filmul se concentreaza prea mult asupra faptului ca nu este misterul crimei, iar succesiunea evenimentelor pe care le urmeaza misterul este practic descrisa. Este adevarat ca lucrurile par aproape concepute sa se intample indiferent de ceea ce fac Nick si Nora, ele sunt practic maturate de crima initiala si sunt prezente la fiecare eveniment important care il urmeaza, complet cu politia incurajandu-i activ. Ucigasul este cel mai evident din intreaga serie, dar viziunea mea asupra filmelor este ca este vorba despre calatorie, nu despre destinatie. Dupa ce a fost ridicat pe doua decenii de proceduri politienesti cu copie de carbon, in care diferentele reale sunt personajele si trucurile spectacolului, care devin rapid motivul definitoriu de urmarit. Vechile filme de detectivi, care sunt memorabile, au propriile personaje si jocuri de misto, dintre careThin Man flick exceleaza. Nu cred ca Shadow of the Thin Man este o umbra a filmelor anterioare (BOOOOO !!! la acel punct!), In loc sa stea inalt cu originalul patru, in ciuda catorva defecte.

Nick Charles (William Powell) – Adultii pensionari Nick Charles conduce chiar intr-un alt mister al crimei, transformandu-si ziua in cursa intr-o zi de ancheta. Nora Charles (Myrna Loy) – Nora urmeaza impreuna cu planurile lui Nick si reuseste sa vina in diverse locatii. Este foarte in evenimentul de lupta. Se strecoara si in investigatie. Asta (Asta) – Asta a provocat din nou o multime de haos si lupte, cand nu se ascunde de pisoi! Nick Charles, Jr. (Richard Hall ca Dickie Hall) – Destul de varsta pentru a vorbi, Nick Jr. devine un personaj care il ajuta sa-l impinga pe Nick sa fie mai responsabil si sa faca lucruri pentru a-si impresiona fiul. Paul Clarke (Barry Nelson) – Un bun reporter care este incadrat pentru crima lui Whitey Barrow. Incearca sa inlature interesele de mob care ruleaza pista si alte cateva operatiuni. Molly (Donna Reed) – prietena lui Paul, lucreaza ca secretara a sefului de masina Link Stephens, pentru a transmite informatii impreuna cu Paul. Locotenentul Abrams (Sam Levene) – Locotenentul Abrams revine in serie, desi detectivul din San Francisco investigheaza crime in Oakland, nu caFilmele Thin Man s-au ingrijorat de jurisdictie inainte! Practic, il roaga pe Nick Charles sa ajute in acest caz. „Whitey” Barrow (Alan Baxter) – Un reporter umbrit care extorca bani de la baietii pentru care a ajutat sa acopere / sa repare povesti. Devine o victima a crimei multumita tuturor celor care-l doresc mort si cineva care acorda aceasta dorinta. Claire Porter, de asemenea, Clara Peters (Stella Adler) – Doamna bogata, care este o fosta fata implicata in toata afacerea de masini si unele afaceri pentru adulti, despre care nu putem discuta deschis din cauza codurilor. Da, acesta este ACEASTA Stella Adler, faimoasa profesoara de actorie, intr-unul dintre rarele ei roluri de film.

Scena de deschidere in parc cu Nick si Nick Jr. ajuta la stabilirea faptului ca, in ciuda faptului ca este tatal unui baiat in crestere, Nick inca se bucura de viata sa fara griji de jocuri distractive si adulte. Povestea pe care a citit-o fiului sau este o forma de curse, nu atat de expert transformata intr-un basm. Din reactiile lui Nick Jr., acest lucru este destul de obisnuit. Nora isi spioneaza barbatul de departe, atat admirand sotul, cat si indatoririle sale de tata, si stiind ca Nick este probabil in niciun caz. Stella are scenele ei aici, unde pare noua pentru gospodaria Charles, astfel incat Nora sa poata explica ce se intampla.

Fanii istoriei din zona Golfei se vor bucura de calatoria pe pista de curse, in timp ce Nick si Nora traverseaza podul Bayului spre Berkeley pentru cursele de cai. Am facut singura aceasta calatorie exacta, desi nu exact asa cum urmau sa urmarim cursele de caini wiener la Golden Gate Fields, caii erau doar spectacolul lateral! De asemenea, nu exact asa cum a fost inapoi cand puteti conduce ambele directii pe ambele punti ale podului! Prin urmare, Nick este tras de viteza in zona superioara si chiar parcheaza pe partea podului pentru a-si primi biletul! Daca faceti acest lucru astazi, s-ar ajunge la un blocaj de trafic de proportii atat de epice, vor fi intarzieri saptamani mai tarziu! In ciuda farmecului lui Nick, el tot primeste biletul si primeste o escorta pe pista de curse. O escorta care creste constant pentru a include un numar imens de vehicule de urgenta. Se pare ca a existat o crima la hipodrom!

Gomez jocul este mort, cu un glont la fata in dus. Gomez a avut probleme din cauza implicatiilor pe care le-a aruncat ultima sa cursa si nu pare sa existe o arma sau niciun indiciu in apropiere. Nick este incarcat pentru ca toata lumea presupune ca este deja acolo pentru a lucra la caz, dar, chiar daca incearca sa iasa din el, locotenentul Abrams il roaga practic.

Nora se intoarce putin la Nick pentru escapada sa de curse de cai incurajand incercarile lui Nick Jr. de a-l determina pe Nick sa bea lapte in locul cocktailurilor sale obisnuite. Mica scena ingrijita arata o perspectiva mai detaliata asupra modului in care functioneaza familia chiar si cu schimbarea dinamicii de la doi adulti la doi adulti cu un copil care vorbeste. Este, de asemenea, un pic de integritate de familie impusa de studio pentru a incerca sa redea bautura rampanta din filmele anterioare.

Nora este, de asemenea, de parere ca Nick ar trebui sa faca cazul, deoarece nu mai ajung rareori sa mearga in oriunde interesant. Datorita unor observatii, acestea ajung sa iasa … la un meci de lupte! Acest lucru a fost inapoi cand (unii) oameni s-au imbracat de fapt pentru a merge sa vada meciuri de lupte. Desi in cateva dintre meciurile locale la care am participat, am avut oameni imbracati, mai ales un tip care a fost mereu in plin echipament de fani NASCAR si care a fost tare neobisnuit de performanti.

filme porno fara virusi http://maps.google.com.gh/url?q=https://adult69.ro/filme-porno/asiatice
filme porno noi 2019 http://php.ccps.tp.edu.tw/uchome/link.php?url=https://adult69.ro/sexul-in-familie-e-cel-mai-bun
filme porno cu pule mari https://maps.google.co.bw/url?q=https://adult69.ro/tarfa-cu-fata-de-fetita-savureaza-un-sex-anal
filme porno cu transexuali http://images.google.cm/url?q=https://adult69.ro/blonda-amatoare-inocenta-se-masturbeaza-anal
filme porno romanesti casting http://images.google.co.ma/url?q=https://adult69.ro/mama-cu-forme-o-incaseaza-anal-pe-trepte
daniela gyorfi porno http://csmsl.brinkster.net/default.asp?url=https://adult69.ro/mama-imi-suge-pula-cu-tata-in-camera

Nora vine completa cu o palarie gigantica, care devine un gag de alergare hilar. Scenele de lupte sunt printre partile mele preferate din Shadow, intrucat Nick continua sa alerge cu unii dintre vechii sai „prieteni” pe care i-a pus la dispozitie, inclusiv un vanzator iesit pe nume Mr. Meatballs si un alt tip pe nume Spider Webb. Pe masura ce luptatorii se indreapta spre el (un luptator este Tor Johnson!), Nora intra foarte bine in meci, apucand-o pe Nick si oferind un moment auriu.

Pentru ca mai avem un complot de facut, arena este condusa de aceiasi mafioti care alearga racheta de curse de cai, iar Whitey Newspaper Guy, care se ocupa de depozit despre gangsterul Stephens incearca sa scuture mai multi bani de la fata lui Stephens, Claire Porter , pe cine vede la fel de inselator. Exista, de asemenea, un personaj de reporter bun, pe nume Paul, care incearca sa-l doboare pe Stephens si se afla in secret cu secretarul lui Stephens, Mary, ca o complica pentru sarcina sa. Whitey face atat de mult zgomot si atat de multi dusmani incat nu este de mirare ca el va ajunge mort si Paul a incadrat pentru crima.

Cand oamenii buni se incadreaza este de obicei cand Nick intra in sfarsit si el face. Primul lucru pe care il face este sa explice modul in care Gomez jocul era sinucidere, iar arma este gasita in scurgerea dusului. Scena in care descopera acest lucru este prin ruperea si intrarea cu Asta si o prezinta pe Asta fiind inspaimantata de un pisoi minuscul si Nick fiind inspaimantat de Nora, care s-a strecurat si el in spatele lui pentru a tine filele pe el. In ciuda faptului ca lt Abrams le spune ce stiu, decizia de a nu-l dezvalui pe Gomez a fost un sinucidere pentru a-l tine pe varful adevaratului criminal al lui Whitey.

O descoperire neasteptata din acest film a fost ca unii copii din 1941 erau ingrozitori! In timp ce Nick Jr. calareste cu un pas fericit, mai multi copii il pacalesc pe Nick pentru ca nu au calarit la randul lor, inclusiv un copil format pentru a fi cat se poate de neplacut, ceea ce il numeste pe Nick o pisica fragila! Deoarece Nick Jr. este in mod evident suparat sa-l vada pe tatal sau batjocorit de simpli copii, Nick se plimba pe un scaun de dragon (in ciuda greturilor sale evidente, care pot fi sau nu legate de cat de mult a baut!) Asta este si ea vesela -regi si are probleme sa stea drept. Dar cand vei mai vedea William Powell calarind un dragon? Nu cel putin pana la 100 de ani de acum, cand putem avea recreatii CGI realiste de actori care sunt folositi pentru filmele fantastice ridicole.

Pe parcursul investigatiilor lui Nick, el intalneste un batran proprietar minunat, care se plimba cu un radio portabil care este setat la ultimele povesti de crima, prezentand un spectacol de crima super-erou mister! Si asta nu este suficient, asa ca impacheteaza si o revista de mister criminal. Asa ca este mai mult decat dornica sa-l ajute pe Nick in ancheta sa, chiar deranjant de entuziasm sa-l lase sa intre in apartamentul lui Claire Porter. Exista un colier care intereseaza datorita tuturor zguduirilor care se intamplau.

Exista o secventa nemaipomenita la un restaurant italian, care nu numai ca numeste bascul inapoi inainte de a fi racoroasa (chelnerul cere practic sa comande bascul!), Dar intregul restaurant se transforma intr-o lupta imensa datorita faptului ca Asta provoaca probleme.

Dupa ce se pare ca un alt personaj s-a sinucis (sau nu?!?!) Si s-a descoperit o ramasita arsa a registrului care continea toate informatiile financiare despre racheta de jocuri de noroc, este timpul pentru adunarea familiara a tuturor, asa ca Nick poate explica totul si criminalul pot face o greseala. Este intotdeauna la cine te astepti cel mai mult, daca nu este!

Recenzii:

** Omul subtire

** Dupa barbatul subtire