Categorii
Adult69

Sfaturile mele pentru a trai cu anxietate sociala – Paperblog

Postat pe 03 mai 2018 de Sparklesandstretchmarks @raine_fairy

Anxietatea sociala este ceva cu care am trait de mai multe ori.

Nu-mi amintesc niciun moment din viata mea in care nu m-am simtit incomod si la marginea celorlalti oameni.

Este greu sa descriu modul in care anxietatea sociala afecteaza o persoana fata de cineva care nu a experimentat-o ​​- de multe ori cred ca oamenii folosesc cuvintele „anxietate sociala” pentru a descrie timiditatea simpla sau incomoditatea sociala, dar pentru cei care sufera poate merge mult mai adanc decat asta . Este aproape imposibil sa acoperiti totul intr-o singura postare, deoarece pot exista atat de multe straturi.

La fel ca in cazul majoritatii problemelor de sanatate mintala, anxietatea sociala va fi o experienta diferita pentru fiecare suferind – dar, din punct de vedere personal, este cel mai bine descris ca un sentiment constant de neliniste si incertitudine.

Nu sunt tocmai timid – nu mai sunt, cel putin. Am suferit in trecut cu o timiditate extrema, dar, desi tot as urai sa fiu centrul atentiei in orice situatie sociala, ma simt mai capabil sa vorbesc cu ceilalti si sa conversez acum decat in ​​trecut.

In schimb, pentru mine este mai mult despre ceea ce se intampla in interior decat despre ceea ce s-ar putea vedea in exterior.

S-ar putea sa par si sa para ca oricine altcineva cand ma veti vedea afara si aproape. Este posibil sa nu puteti spune deloc ca anxietatea mea sociala este in cel mai rau caz.

Dar in interior, comentariile care apar in capul meu care nu se opreste niciodata vor fi in plina evolutie …

De ce ai spus asta ?! Te panichezi. Cuvant vomita! Doar opreste.

Aceasta persoana crede ca esti un idiot / nepoliticos / insensibil. 

Spune ceva amuzant! Nu a fost amuzant, nu au ras – nu, poate chiar nu-i place! Ei cred ca esti ciudat. Esti ciudat. 

Nu vorbesti suficient. 

Vorbesti prea mult!

Este o diatriba interminabila din interior. O a doua ghicire constanta a fiecarui lucru pe care il spun sau il fac. O ingrijorare persistenta ca nu spun ceea ce trebuie, nu reactionez in mod corect, nu fac suficient sau fac prea multe.

Si asta chiar in timpul activitatii de socializare in sine.

Cea mai rea parte a anxietatii sociale incepe cu adevarat inainte si dupa eveniment.

Inainte de mana, ma voi ingrijora bolnav de ceea ce s-ar putea intampla in orice eveniment social este – Panic cu cine va fi acolo, cu cine o sa stiu, cu cine pot vorbi, daca cineva imi va vorbi, cu ce am vorbit? O sa fac daca nu o face nimeni. O sa-mi fac griji cu privire la ce sa port, cum sa actionez, unde sa stau.

Va trebui sa stiu detalii specifice exacte, astfel incat sa ma simt pregatit mental pentru asta – nu pot „aripa” nimic – trebuie sa stiu unde este intrarea, trebuie sa stiu la ce ora va incepe si se va termina ceva, eu trebuie sa stiu cum este infatisarea in interior, daca intalnesc pe cineva, trebuie sa stiu exact unde vor fi.

Uneori voi incerca sa planific subiecte despre care sa vorbesc in cazul temutelor momente silentioase. Uneori imi voi exersa rasul in oglinda pentru a ma asigura ca

Uneori voi lucra atat de mult incat voi avea un atac de panica in noaptea precedenta sau ma voi imbolnavi de nervi.

Si dupa – bine, asta e CEA MAI MULTE distractie dintre toate. Reproducand fiecare conversatie in capul meu, mereu si peste. Panicarea pe care am spus-o sau am facut ceva gresit. Convingandu-ma ca am jignit pe cineva. Ma apuc de asta. Incurcand cu jena pentru ceva care mi se pare atat de imens, dar in realitate a fost ceva ce cealalta persoana nici nu a observat.

Aceasta este doar o mica idee despre trairea cu anxietate sociala – as putea scrie ore in sir despre diferitele moduri in care ma afecteaza si nici macar nu zgarie suprafata.

Este obositor sa traiesti. Crede-ma, stiu.

Dar lucrul – viata trebuie sa continue. Si oricat de dificil poate fi sa iesi acolo si sa te bucuri de viata cand traiesti cu anxietate sociala, trebuie facut. Si de-a lungul anilor, am gasit diverse modalitati mici de a face asta mai usor de facut.

Asa ca astazi, am crezut ca le voi impartasi cu voi. 1) Incepeti mici O multime de oameni vor incerca sa va spuna ca „Trebuie doar sa va impingeti din zona dvs. de confort” si „Nu lasati anxietatea sa castige” – si, in timp ce este usor de observat de ce cred ca acest lucru ar putea fi util, in experienta mea – rareori este. Daca voi incerca sa fac ceva prea mare sau inspaimantator pentru mine, ma voi angaja intr-o stare si voi ajunge intr-o mare incurcatura pentru a ma bucura de experienta.

In schimb, consider ca este mai util sa faceti pasi mai mici. Asa ca, in loc sa ma inscriu pentru a merge la o conferinta uriasa pe blog, as merge mai intai la o localitate mai mica si mi-as pregati drumul pana la cele mari.

 In loc sa incerc sa ies si sa socializez cu o multime de oameni, as incerca sa aranjez ceva intr-un grup mai mic.

Nu este nimic in neregula cu a lua masuri pentru bebelusi si a-ti da seama ce poti face pentru a-ti usura anxietatea, chiar daca doar usor.

2) Incercati sa atingeti

M-am intalnit pentru prima data cu „Tapping” pentru managementul anxietatii, cand mi-am facut cursul Fear of Flying anul trecut, niciodata nu am mai auzit de asta pana atunci. In timp ce stateam in acea camera si priveam videoclipul care demonstra oamenii care foloseau aceasta tehnica, am crezut ca arata ridicol si nu aveam nicio indoiala in minte ca nu va functiona niciodata pentru mine! Cum ar putea atinge pe Pamant diverse puncte ale corpului tau sa faca orice pentru a usura sentimentele de anxietate?

Ei bine, din toata cinstea nu sunt sigur cum sau de ce functioneaza. Dar pot confirma ca, cel putin pentru mine, functioneaza.

Acum folosesc tapping pentru tot felul de scenarii provocate de anxietate – atunci cand simt atacuri de panica, ating. Cand ma simt ingrijorat de ceva, ating. Si cand simt sentimente de anxietate sociala, ating. Si chiar ajuta.

Voi face un videoclip YouTube despre inregistrarea in curand, dar pana atunci – aruncati o privire la acest lucru, care il explica mai detaliat: https://www.thetappingsolution.com/blog/eliminating-phobias-fears/

3) Incercati Tehnici de liniste a mintii pe

care, sincer, nu le-am auzit niciodata despre linistirea mintii, pana cand nu am patit o mentiune despre ea la intamplare intr-o carte pe care o citesc in prezent. La investigatii suplimentare, mi-am dat seama ca este exact ceea ce aveam nevoie.

Mintea mea este un loc zgomotos. Nu exista niciodata o singura secunda care sa treaca pe unde vocea mea interioara nu-si face griji pentru ceva. VREODATA.

Arta de a linisti mintea este de a incerca sa obtii ceva timp in care mintea ta este absolut nemiscata, calma si tacuta. Ceea ce suna imposibil, nu ?!

Dar nu este. Este de fapt realizabil. Si permiteti-mi sa va spun, este deopotriva NICIODAT si usor inervant sa experimentati o minte complet linistita atunci cand sunteti obisnuit cu zgomotul constant!

Modalitatea de a realiza acest lucru este destul de usor – lasati deoparte ceva timp unde sunteti singuri si nu este probabil sa fiti deranjati.

Atunci stai si observa fiecare gand pe masura ce il ai.

Pe masura ce fiecare gand iti vine in minte, observa-l … dar nu te infrumuseta. Nu permiteti mintii voastre sa rataceasca cu ea. Observati doar gandul si apoi aluneca.

Mi se pare util sa vizualizez gandul care pluteste departe de mine, ca un nor.

Este ceva de genul:

„Tocmai m-am gandit la bomboane de flori. Ok, observ acest gand. Acum a disparut.” … si apoi astepti urmatorul gand. Nu va ingaduiti gandul despre arsul de bomboane in modul in care v-ati face de obicei … nu va angajati cu el si nu va ganditi si lasati sa va topiti intr-un alt gand si apoi in altul si apoi in altul.

Dupa ce ati facut acest lucru de cateva ori, veti observa dintr-o data ca exista o secunda in care nu exista GANDURI.

Desigur, imediat ce observi acest lucru .

porno jens http://elkogloszenia.pl/link.php?url=https://adult69.ro/
show porno http://www.fireflyz.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/amatori
matur porno http://www.nonstop-nn.net/cgi-bin/out.cgi?ses=6daKZyCFrE&id=75&url=https://adult69.ro/filme-porno/anal
porno?trackid=sp-006 http://www.astockings.com/tp/out.php?link=&url=https://adult69.ro/filme-porno/asiatice
porno cur https://www.osuustoimintakeskus.net/gotourl.php?url=https://adult69.ro/filme-porno/beeg
filme porno spania http://featheryournest.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/blonde
porno cu brazilience http://san-clemente.com/adrotator/adredir.asp?url=https://adult69.ro/masaj-anti-imbatranire-cu-multa-sperma
foilme porno http://www.spacioclub.ru/forum_script/url/?go=https://adult69.ro/zambeste-pentru-ca-pula-o-iubeste
porno bae https://redir.mindquilt.com/redir?url=https://adult69.ro/artist-batran-ii-lasa-un-tatuaj-anal-fetitei
filme porno cu femei mature romance http://generalcablecorporation.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/apa-sarata-ii-face-bine-la-pizda
porno movie free https://www.webanalytico.com/redirect.php?url=https://adult69.ro/unchiul-o-santajeaza-pentru-sex-salbatic
filme porno pusi http://www.gattaca-server.com/cgi-bin/dynsite.cgi?lng=en&sel=9999&url=https://adult69.ro/fiul-si-mama-au-o-aventura-de-o-noapte
porno lisa ann https://www.sambastore.com/en/mandeparaumamigo.php?url=https://adult69.ro/competitie-intre-tatele-mamelor
filme porno pe tocuri https://www.lingerie-beauties.com/link.php?u=https://adult69.ro/cur-mare-si-curat-intr-un-garaj-murdar&PA=2537639&html=https%3A%2F%2Fkompoz.me%2F
free porno video http://con-rak.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/pizda-stewardeselor-in-aer-e-mai-umeda
filme porno mom http://paul-lacroix.com/link.php?location=https://adult69.ro/pastor-tanar-ii-spovedeste-pizda
filme porno cu soacra http://valueclearance.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/atinge-mi-tatele-mari-si-ofera-mi-placere
fim porno http://freetelevision.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/tatal-o-fute-in-timp-ce-mananca-un-sadwich
porno leizbi http://funds-sp.jp/link/link.php?url=https://adult69.ro/sex-pervers-intr-un-baldachin
filme porno agresiv http://ebogosse.de/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/stie-ca-si-lucreze-tatele-cu-penisul

.. atunci iti vei umple automat mintea cu zgomotul gandurilor tale din nou, in timp ce te panichezi si te gandesti „O, Dumnezeule, atunci nu a existat niciun gand! Mintea mea era linistita!” – dar pentru cateva secunde, in cele din urma, veti experimenta liniste totala a mintii.

Si cu cat practicati mai mult acest lucru, cu atat vor dura mai mult acele perioade de liniste. Iar acest lucru poate fi foarte util atunci cand incepeti sa experimentati sentimente de anxietate sociala – in special in fazele evenimentului Inainte si Dupa. Duceti-va inapoi in locul acela linistit si opriti-va acele ganduri zgomotoase un timp.

4) Creeaza conexiuni online

Poate fi incredibil de descurajant sa incerci sa-ti faci prieteni si sa te conectezi cu oameni din lumea reala cand ai anxietate sociala.

Unul dintre numeroasele motive pentru care sunt atat de recunoscator pentru existenta internetului. La un moment dat, a existat o stigma uriasa despre „prietenii online” si cat de valabile erau, dar cred ca am trecut cu totii in trecut si am ajuns sa realizam ca internetul poate fi un instrument incredibil de util in deschiderea de oportunitati pentru prietenii cu oameni pe care altfel nu i-am intalnit niciodata.

Este, de asemenea, un mod foarte util pentru persoanele care sufera de anxietate sociala sa faca primii pasi spre a intalni oameni noi si a forma prietenii. Este inevitabil mai usor sa comunicati online cand sunteti un bolnav de anxietate sociala – va puteti gandi la ceea ce spuneti inainte sa o spuneti, aveti acel grad de distanta care poate fi calmant si aveti optiunea de a va deconecta cand doriti la.

Exista chiar si optiunea de a utiliza servicii de intalniri online pentru a ajuta problema incredibil de dificila si sensibila de a gasi romantism atunci cand sunteti un bolnav de anxietate sociala, cu site-uri web dedicate sa ajute grupuri marginalizate, precum cele cu dizabilitati si site-uri dedicate sa ajute la gasirea meciurilor pentru cei care sunt nefericiti sa fie singuri dupa 50 de ani, un moment in viata cand uneori poate fi deosebit de dificil sa faci conexiuni romantice. Exista un site web sau un grup de asistenta disponibil pentru a va ajuta cu aproape orice va puteti gandi.

Personal am gasit ca site-ul MeetUp este intr-adevar util – prin el am gasit un grup de suferinzi locali care organizeaza in mod regulat evenimente sociale, cum ar fi excursii la cinema sau plimbari prin natura. Daca veti incerca sa socializati si sa iesiti in afara zonei dvs. de confort, atunci incepeti cu oamenii care o obtin cu adevarat este ideal!

5) Luati in considerare CBT

Stiu cat de enervant poate fi atunci cand vi se spune sa incercati terapia – in special CBT. Toata lumea o sugereaza si, de cele mai multe ori, ati incercat-o deja sau pur si simplu nu doriti sa o incercati din orice motiv.

Inteleg. Am fost acolo. Uneori sunt inca acolo.

Dar uneori, CBT te poate surprinde. Uneori, in special pentru anxietatea sociala, poate fi util. Si puteti invata tehnici pe care le puteti purta cu voi pentru viitor.

S-ar putea sa nu fie o cura pentru toate, dar ar putea ajuta doar un pic. Deci cred ca merita incercat.

Am accesat gratuit sesiunile CBT prin serviciul Depresiunea si Anxietatea NHS, care este un serviciu de auto-trimitere. Adresati-va medicului dumneavoastra medical pentru detalii despre serviciul local sau aruncati o privire pe Google. Aveti sfaturi pe care sa le impartasiti pentru a-i ajuta pe bolnavii de anxietate sociala sa traiasca si sa se bucure de viata putin mai confortabil? Daca da, va rugam sa le impartasiti in comentariile de mai jos. Daca va place blogul meu, va rugam sa luati in considerare sa ma urmariti pe Bloglovin ‘