Maturesex

Sex Craft Hentai Anime DVD Review

In timp ce credintele sale de a fi de la personalul din spatele Bibliei Negre este suficient de probabil sa-l vanda, spectacolul are o multime de merite pe cont propriu care garanteaza o privire.

Ce spun ei

Cand Kumi si prietenii ei se joaca in jurul unui vrajitor, ei cheama accidental o fantoma malefica. Fantoma le detine pe fete, folosindu-le pentru a fura energia sexuala a oamenilor. In curand, Kumi nu mai actioneaza pe propria vointa si cauta inconstient sexul cu barbatii. Infricosat, Kumi cauta consiliul unei exorciste, Mia Kakuta. Intre timp, un violator cu alte puteri ale lumii este pe deasupra. Atunci cand exorcistul Mia investigheaza, ea gaseste un barbat cu un apetit sexual insaciabil, care cauta sa-si indeplineasca pofta de moarte pe care nu a putut-o in viata.

Recenzia:

Audio:

Kitty Media continua sa multumeasca fanii, prin eliberarea divertismentului pentru adulti in format bilingv. Desi nu sunt un fan foarte mare al anime-urilor poreclite, am sfarsit sa le ascult pe toate la un moment sau altul, iar acesta este destul de decent. Ambele mixuri sunt facute la 192kbps sub forma de doua canale si practic joaca un sentiment complet. Aici nu exista nimic vizibil in ceea ce priveste directionalitatea sau amplasarea, dar gemetele si grohaielile se intalnesc bine, iar putinele momente de actiune si muzica folosesc bine canalele din stanga si din dreapta. Dialogul este curat si clar pe tot parcursul si nu am avut probleme cu abandonul sau denaturarea in timpul redarii regulate.

lansat initial in 2003, transferul pentru aceasta serie este prezentat in raportul sau original original. Spectacolul prezinta niste valori bune de productie, evitand in acelasi timp aspectul excesiv de digital pe care o buna bucata de Biblie Neagra a avut parte de lucruri precum uniformele scolare. Cele doua OVA-uri din aceasta versiune arata destul de bine, cu o medie a bit-urilor in anii sapte si pentru o mare parte a rularii sale. Culorile pastreaza un aspect solid pe tot parcursul cu doar putin zgomot in cateva fundaluri. Coloratia incrucisata este absent in mod fericit si exista doar cateva indicii de aliasing in timpul unora dintre secventele de panoramare sau zoom. In general, este o prezentare cu aspect bun, care arata calitatea animatiei si proiecteaza destul de bine.

Tara si ambalaj:

Opera de coperta este foarte atragatoare, deoarece o prezinta pe Mia in genunchi, intrucat uniforma a cazut departe de ea in rusine. Asta inseamna ca aruncam o privire buna la partea ei de jos, care are o pereche foarte subtire de chilote pe ele si multa piele, fara a arata cu adevarat nimic. E sexy fara sa fii porn-contondent cu nuditatea. Fundalul este destul de simplu, cu sigilii si altele asemanatoare, iar colorarea asigura senzatia intunecata si infioratoare, fara a iesi prea puternic. Fisa evidenta este acolo, fiind facuta de oamenii din spatele Bibliei Negre, care este singurul cusur pentru designul copertei. Invelisul din spate este evident, in timp ce ascunde inca aceste sfarcuri rele, deoarece prezinta mai multe dintre fete complet goale, cu mainile asezate corespunzator. Rezumatul parcurge elementele de baza, dopul biblic negru face o alta aparitie si creditele de productie rotunjesc lucrurile. Grila tehnica este solida, deoarece traverseaza totul intr-o forma curata si foarte lizibila. Nu este inclusa nici o insertie si nici un capac reversibil.

Meniu:

design-ul meniului este simplu, deoarece ia opera de arta de pe capacul frontal si se fixeaza un pic pe ea, in timp ce aplica un pic de muzica instrumentala pentru a-i oferi o anumita dispozitie. Lucrarea de arta se traduce bine aici, deoarece pare mai bogata si mai vibranta decat coperta in sine, desi se simte un pic ocupat atunci cand adaugati logo-ul si navigarea din partea de sus a fundului ei. Lansarea nu are nimic in afara de spectacolul in sine si de cateva remorci pentru alte serii, astfel incat navigarea este fara adiere si fara probleme. Spre deosebire de multe versiuni ale lui Kitty Media, presetarile jucatorului nostru sunt ignorate si discul implicit in limba engleza cu subtitrare semn / melodie.

Extras:

Niciuna.

Continut: (va rugam sa retineti ca portiuni de continut ale unei recenzii pot contine spoilere)

Sex Craft, bazat pe lucrarea originala de Nariaki Funabori, este un serial OVA cu doua episoduri care imi reafirma placerea anime-ului pentru adulti. Cu valori puternice de productie, scriere simpla si scene de sex bun, pur si simplu serveste tot ceea ce imi doresc intr-un spectacol al acestui gen particular al lumii adultilor. Sex, magie si scolari. Este o trifecta a bunatatii porno.

Seria se invarte in jurul unui cadru scolar in care ne intalnim cu trei fete care sunt toate prietene. Spre deosebire de cei mai multi scolari, ei vorbesc indurerati despre lucruri, in timp ce se ocupa de o „magie” jucausa, facand un eveniment la bordul Ouija. Sunt pedepsiti usor de Mia, o colega de student care pare sa aiba putini prieteni, daca este cazul, si este unul dintre cei doi membri ai clubului ocult pe care il are scoala. Desigur, trio-ul sfarseste in mai multe probleme decat se asteptau, intrucat chiar apeleaza la ceva rau atunci cand pun doar intrebari simple si asta duce la multe rele. Un spirit de vulpe se muta in imagine si se transfera intre doua dintre fete in timp ce le joaca sexual. Mia, desigur, este un practicant al artelor intunecate si este capabil sa salveze fetele si sa se ocupe de spiritul rau de vulpe care le-a infectat.

Una dintre fete ajunge sa se alature Mia in clubul ei, din cauza modului in care se descurca in timpul crizei si a modului in care a gestionat spiritul vulpii. Al doilea episod ne aduce o poveste interesanta, care este ceva mai detaliata, deoarece implica un doppelganger care profita de fete care intra in camera de consiliu a studentilor dupa ore, din cauza modului in care originalul a fost tratat de iubita sa. Exista un mister corect in timp ce se joaca si modul in care toata lumea se descurca este cu gust si retinere. Cu toate acestea, nu este vorba doar despre fete, deoarece clubul ocult are si un membru de sex masculin, desi a fost vazut mai ales ca un mijloc de a incheia anumite lucruri. De exemplu, atunci cand doresc sa atraga spiritul vulpii, ei au nevoie ca persoana infectata cu ea sa atinga punctul culminant pentru a-l atrage si asta trebuie sa faca.

Sex Craft nu este spre deosebire de majoritatea spectacolelor mainstream care se joaca in lumea supranaturala in cadrul unui cadru scolar. Daca ai fi facut sex, l-ai vedea cu usurinta jucandu-se acolo, desi fara nimic care sa-l lase sa iasa in evidenta. Sexul, desigur, ofera acest moment de exceptie aici, dar atunci cand este luat in ansamblu, este foarte bine facut. Modelele personajelor sunt foarte atragatoare si functioneaza suficient de bine unghiul supranatural fara ca acesta sa fie deasupra. Spectacolele sexuale legate de supranaturale nu sunt neobisnuite, dar exista o multime de rele acolo. Cu ceea ce pare a fi un material sursa decent si un know-how cert in realizarea unui spectacol pentru adulti, Sex Craft atinge toate semnele potrivite. Modelele de personaje sunt foarte puternice si atragatoare, deoarece arata sexy, fara a juca in lumea „moe” de curtoazie. Exista cateva detalii grozave in unele dintre modele si costumele in sine nu sunt in afara.

escorte nonstop constanta http://exoticescapes.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=maturesex.ro/
escorte mature germania http://industrialsensing.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=maturesex.ro/escorte/arad
publi24 onesti escorte http://ouramerica.org/__media__/js/netsoltrademark.php?d=maturesex.ro/escorte/bacau
escorte botosani site:nimfomane.com http://berkshirehathawayhomeservicestriangle.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=maturesex.ro/escorte/bihor
escorte studente bucuresti http://middlesexcommons.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=maturesex.ro/escorte/bihor/batar
matrimoniale escorte bucuresti http://1stcommonbank.pro/__media__/js/netsoltrademark.php?d=maturesex.ro/escorte/bihor/beius
escorte linda galati http://www.ravsten.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=maturesex.ro/escorte/bihor/brusturi
escorte ploiesti nord http://pinnaclesportsaffiliates.eu/__media__/js/netsoltrademark.php?d=maturesex.ro/escorte/bihor/buduslau
escorte masculine romania http://cloudtracks1.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=maturesex.ro/escorte/bihor/bulz

In timp ce aceasta a fost o vanzare puternica in Biblia Neagra, aceasta ii confera mai mult un aer de realism.

In rezumat:

Sex Craft este unul dintre acele spectacole pentru adulti in care, la sfarsitul celui de-al doilea episod, chiar va plangeti ca nu s-au mai facut. Nu este un spectacol de exceptie cu elementele sale de complot sau poveste, dar este foarte bine pus la punct si a oferit un cadru suficient de interesant pentru atragerea reala a sexului. E foarte mult sex aici, destul de bine, cu materiale pentru fete / fete si baiat / fata / fata. Unele elemente supranaturale sunt aduse la fel de bine, dar evita sa mearga pentru cele cu adevarat deranjat sau ciudat si care functioneaza in favoarea sa. Desi nu stiu ca l-as pune pe taramul cupluri, este cu siguranta unul care ar putea fi folosit pentru a testa apele pentru spectacole mai intense pentru a vedea cum va functiona. Cu siguranta este un spectacol pe care il recomand foarte mult, desi am descoperit ca este foarte placut si multa distractie.

Caracteristici:

limba japoneza 2.0, limba engleza 2.0, subtitrare in engleza

Grad de continut: B +

Grad audio: B +

Grad video: A-

Grad de ambalare: A-

Grad de meniu: B

Grad suplimentar: N / A

Publicat de: Kitty Media

Data lansarii: 15 ianuarie 2008

MSRP: 29,99 USD

Timp de functionare: 60 minute

Codificare video: 480i / p

Raport de aspect MPEG-2 : 1,33: 1

Echipament de revizuire:

Sony KDL70R550A LED ″ HD 1080P HDTV de 70 ″, Sony PlayStation3 Blu-ray player prin HDMI setat la 1080p, Onkyo TX-SR605 Receiver si Panasonic SB-TP20S Multi-Channel Box cu subwoofer de 100 W.

Chris Beveridge

Welcome To

Chris a scris despre anime, manga, filme si benzi desenate de bine de acum douazeci de ani. A inceput AnimeOnDVD.com in 1998 si a acoperit aproape fiecare lansare anime care a aparut in SUA de atunci.

Ii place sa scrie mult, dupa cum puteti vedea.