Sape

Recenzii si lupte ale CJ

Cititorii punct de vedere

Evaluare: 4 stele!

* Pentru graficul cartii, derulati la recenzia cartii *

* Nota: Incerc sa mentin spoilerele la minimum, asa ca poate parea un pic vag, uneori *

Instrumentele Mortale: City of Bones m-au aruncat. Urmarirea uneia dintre cartile mele preferate prinde viata si ramanerea fidela a ceea ce inseamna cu adevarat povestea a fost un sentiment atat de nemaipomenit.

Sa intram de ce i-am dat patru din cinci stele, nu?

Filmul in ansamblu a fost minunat si mi-a placut ca multe dintre ele au fost mult mai intunecate decat in ​​carte – crearea personajelor putin mai in varsta a fost o idee grozava, pentru ca a permis tonul mai intunecat pe care nu am reusit sa il vedem prea mult din carti „straluceste”, in film. A functionat foarte bine. real futa porn

Personajele / actorii si relatiile lor sunt cu siguranta ceea ce a facut ca aceasta miscare sa fie ceea ce a fost: magnific …

In ciuda faptului ca Alec (Kevin Zegers) nu a primit prea mult timp pe ecran (ceea ce m-a intristat; Kevin a fost actorul meu preferat de la 6 ani, iar Alec este unul dintre personajele mele preferate), ceea ce a facut a fost un multa prezenta, chiar si atunci cand el nu era centrul a ceea ce se intampla in scena – am fost atras de el, chiar si atunci cand nu spunea nimic. lily c porn Kevin a jucat foarte bine rolul adolescentului care a scapat, si chiar a stralucit cand a vorbit – si nu a vorbit, deopotriva. De asemenea, mi-a placut foarte mult cum nu au iesit si sa-i spuna sexualitatea, l-a facut mai putin o „problema” si am crezut ca este grozav, pentru ca Alec nu este un personaj care se defineste prin sexualitatea lui! Sincer, dupa ce l-am urmarit pe Kevin sa straluceasca in acest rol, nu ma pot gandi la un actor mai bun care sa il joace pe Alec.

Jemima West a fost o mare Isabelle. Cu siguranta, am avut indoielile mele despre ea, la inceput, pentru ca nu am ajuns sa vedem cu adevarat nimic din ea in remorci, asa ca nu am avut ce sa-mi fac o parere despre ea. brianna bentley porn Dar de indata ce a fost pe ecran, am stiut ca era Izzy – era atat de superba si de asemanatoare cu razboinicul. Si, in timp ce nu avea atragerea ei neplacuta, asa cum avea Kevin pentru el insusi, cu siguranta mi-a placut sa vad cum a actionat si ea cand nu avea linii.

Robert Sheehan ESTE Simon. In fiecare videoclip si interviu pe care il vazusem inainte de a viziona acest film, m-am simtit ca si cum personalitatea lui Simon ar rezida in el, pentru ca este atat de adorabil infocat si amuzant, doar cu cantitatea potrivita de seriozitate. furry herm porn Si pe ecran, era doar uluitor. L-am iubit atat de mult. El a facut din Simon un personaj mult mai placut decat el in carti si nu m-am simtit niciodata enervat cand era gelos pe Jace, asa cum faceam ocazional in carti.

Are o multime de acel umor nervos pe care l-am iubit atat de mult in carti si tot ceea ce spunea ma facea sa rad – chiar a facut o mare referinta la Ghost Busters la un moment dat, iar privirea de pe chipul lui Jace este de nepretuit! Vorbind despre Jace, Simon si plictisitorul lui Jace a fost hilar. amature black porn Am ras atat de tare uneori. Dar, bineinteles, scena in care „intra” pe Clary si Jace mi-a rupt inima. Modul in care si-a dat frau de inima, mania si tradarea a fost incredibil de emotionant si m-a facut sa-l iubesc ca pe Simon si mai mult.

Acum pentru Jamie Campbell Bower . japanese ell porn …. big hips porn … Jamie este epitomul lui Jace. destiny diaz porn

Pentru oricine si pentru toti cei care au gandit sau au spus lucruri negative despre el spunand ca va suge ca Jace sau ca nu-l poate scoate pe Jace sau nu este la fel de fierbinte ca Alex Pettyfer, ai gresit. Jamie a fost incredibil. L-a scos perfect pe Jace si nimeni altcineva n-ar fi putut sa faca asa cum a facut-o – a lui este Jace. Umorul sau dur si spiritul erau desavarsite si, de fiecare data cand isi lasa paznicul cu Clary, numai pentru a fi nevoit sa-l ridice din nou, era atat de sfasietor si de frumos facut. gay sfm porn Au o chimie atat de grozava (probabil pentru ca se intalneau in timpul filmarilor) si a facut ca romantismul dintre ele sa fie foarte mult ca al cartii, care mi-a placut pe deplin. De asemenea, mi-a placut foarte mult scena pe care au adaugat-o dupa scena in care Jace isi arunca peretii inapoi – mi-a facut durerea de inima pentru el si mai mult.

De asemenea, cascadoriile pe care le-a facut au fost atat de epice. Sunt sigur ca mi-a deschis gura de cateva ori. porn shows Iar scena lui cu Valentine a fost de neincrezator. O voi lasa la asta, pentru ca nu vreau sa stric nimic. Dar daca esti ingrijorat pentru Jamie ca Jace, nu fi. A fost superb si vrajitor si Shadowhuntery in toate modurile corecte

In cele din urma, avem pe domnisoara Lily Collins. kaguya porn

• ed hunter porn
  • mom son kitchen porn
  • emily lu porn
  • tentacle rape porn
  • black taboo porn
  • teen hooker porn
  • incineroar porn
  • real step sister porn
  • interracial rape porn
  • big tit sister porn
  • daddy talk porn
  • raven porn gif
  • mom and son porn stories
  • real people porn
  • audrey hempburne porn
  • running a train porn
  • ebony stepmom porn
  • incest impregnation porn
  • forced bbc porn
  • biracial porn

A dus Clary la un nivel cu totul nou. In carte, Clary a fost uneori enervant uneori, dar in film, nu a facut-o. Lily a putut fi Clary intr-o mentalitate mai matura – datorita carora li s-a adaugat doi ani varstei sale. Dar, era inca Clary. amateur porn audition Nu o pot descrie cu adevarat, dar portretizarea ei despre aceasta fata care a fost aruncata in aceasta lume despre care habar n-a existat – si a trebuit sa o faca in timp ce o cauta pe mama ei – a fost incredibila. Cand a fost sfasiata intre cei doi tipi, ai putut vedea frustrarea si incapacitatea ei de a-ti da seama cum sa-l faca sa functioneze, iar asta a facut sa para mai real.

Dar chiar si distributia ansamblului a fost minunata. Lena Headey (Jocelyn) a fost atat de grozava in scenele sale, iar flashback-urile – puteti vedea intr-adevar protectia ei apriga pentru Clary in putinul timp in care am ajuns sa o vedem. naughty nurse porn Si Adrian Turner (Luke) a fost atat de minunat – la fel cum mi-am imaginat Luke, si el a fost cu adevarat altceva. Godfrey Gao a fost un Magnus grozav, dar nu a avut suficient timp pentru ecran ca sa ma indragostesc cu adevarat de personajul sau, asa ca sper sa vad mai multe in filmele viitoare. Si Pangborn si Blackwell (Kevin Durand si Robert Malliet) au fost ademenitorii perfecti si mi-a placut sa ii urasc, daca asta are vreun sens. Madame Dorothea (CCH Pounder) a fost atat de infioratoare si minunata, dar mi-a fost dor de scena in care citeste frunzele de ceai ale lui Jace, asta a dat o usoara usurare comica tensiunii din carti. racquel devonshire porn Si nu in ultimul rand, dar cu siguranta, nu in ultimul rand, Valentine (Jonathan Rhys Meyers) a fost atat de incredibil de minunat. El a avut acea cantitate perfecta de malevolitate si credinte gresite si a fost foarte grozav la manipulare – este exact asa cum mi-am imaginat (desi voi spune ca chiar mi-as dori ca ar fi avut parul alb-blond).

Am fost aruncat de aceasta distributie – sunt ceea ce a facut acest film atat de perfect

Oh, ar trebui sa spun si ca Fratii tacuti au fost destul de intensi. Au fost exact asa cum mi le-am imaginat, iar cand fratele Jeremiah (Stephen R. free teen young porn Hart) a vorbit in mintea lui Clary si Jace, cei doi prieteni ai mei (unul dintre ei fiind prietenul meu blogger care nu a citit cartea) s-au dezlantuit – a fost minunat . Mi-a amintit putin de reactiile lui Clary si Tessa, atat in ​​cartile TMI, cat si in cele TID si cred ca pentru asta mergeau directorii / scriitorii / producatorii / oamenii de machiaj.

Deci, castingul a fost cat se poate de perfect pe cat posibil uman si sunt ceea ce a facut acest film grozav.

Lucrul care nu mi-a placut la acest film si totusi ce a dat peste o stea intreaga au fost momentele adolescente clisee pe care le-a avut filmul. gay verbal porn Am simtit ca si cum ar reduce impactul filmului in ansamblu – cum ar fi, scena in sera este exemplul perfect – stropitoare ?! Am inteles ca incearca sa apeleze la cat mai multe persoane, dar simt ca, daca ar fi fost puse in scena, nu mi-ar fi placut filmul la fel de mult ca mine.

Schimbarile pe care le-au adus povestii au fost de inteles si sincer nu am avut o problema cu ele – publicul care nu citise cartile trebuia sa inteleaga ce se intampla, la fel de mult ca fanii care citisera. trebuiau sa stie ca au ramas fideli cartilor, lucru pe care l-au facut.

In total, acest film a fost grozav, insa (una dintre cele mai bune adaptari de carte la film pe care le-am vazut), si cu siguranta o voi revedea si abia astept sa vad City of Ashes pe marele ecran (sa speram) anul urmator!

Multumesc pentru citit!

Comenteaza-mi spunandu-mi ce te-ai gandit la film, sau aceasta recenzie!

Monica

Punctul de vedere non-cititor. stick figure porn

Permiteti-mi sa incep sa spun ca acest film mi-a depasit complet asteptarile, cu efectele sale si complotul complicat, dar au fost cateva lucruri pe care ar fi trebuit sa le faca putin diferit. Iata REVISTA mea NON CITITORI

In primul rand, am crezut ca parcela s-a mutat foarte repede, ei au fost aici, apoi acolo, apoi inapoi aici si a fost greu de urmarit uneori. Ceva care a inrautatit acest lucru a fost: a fost twist-ul de complot dupa rasucirea complot-ului dupa twist-ul complot si nu au intrat intr-adevar in multe detalii pentru a explica fiecare rasucire, asa ca acesta este intr-adevar un film pe care trebuie sa-l aveti de acordat o atentie deosebita . Nu cum ar fi cum trebuie sa acordati atentie la inceput, dar acordati o atentie destul de buna. twyla porn Voi spune ca, desi filmul s-a miscat rapid, tranzitiile au fost foarte netede, iar chimia dintre toate personajele a fost foarte naturala.

Mai mult, in ceea ce priveste relatia si structura personajelor, am simtit ca chimia dintre Clary (personajul principal) si Simon (cel mai bun prieten al ei) era prea buna. Te conduce sa crezi ca au o iubire nespusa unul pentru celalalt doar prin felul in care se privesc reciproc si prin felul in care imbratisarile lor persista, dar in final acea scanteie nu este abordata si as dori sa fi rezolvat asta ceva mai mult.

La un nivel mai putin emotionant, am crezut ca Lily Collins este un clary perfect, ca avea frumusetea aceea dulce, dar neinfricata pentru ea si nu am putut niciodata sa vad pe altcineva sa o aiba, aceasta este din punct de vedere al non-cititorului. Dar, uneori, a fost putin prea dramatica, dar simt ca este necesar intr-o drama adolescentina. Clary si-a transmis frumos sentimentele pentru Jace (interesul ei amoros) si, de asemenea, mi-a placut foarte mult cum au facut-o pe Clary sa ridice doar o arma si sa stie ce trebuie sa faca, face sa para tot instinctul ei.

Cateva mici plangeri pe care le-am avut, mi-as fi dorit sa fi trecut in mai multe istorii despre Vanatorii de umbre. Nu stiu daca nu au lasat mai mult mister in legatura cu ei, dar m-a lasat curioasa, asa ca poate pentru asta mergeau. Un alt lucru pe care l-am observat a fost ca se simtea cam ca amurgul in timpul scenei vampirilor si varcolacilor, era prea familiar si, de asemenea, erau foarte clise despre „monstrii fiind adevarati”, mi-a amintit de Percy Jackson despre „Zeii toate fiind reale „. Cred ca este din cauza felului in care au spus-o, era aproape cuvant cu cuvantul acelasi: „Toti zeii despre care ati auzit in mitologia greaca sunt reali” si „Toti monstrii si povestile despre care vi s-a spus sunt reale”. Asa ca banuiesc ca mi-ar fi dorit sa o abordeze altfel, pentru ca parea putin juvenil.

In total, acest film a fost uimitor, mi-a placut universul pe care l-au creat, era magic si periculos, dar si foarte misterios. Ii dau 4 din 5 stele si o sugerez cu mare drag!

De asemenea, (pentru colega mea bloggera Monica) recomand cartile !! Va multumim pentru citit si va rog sa consultati blogul Monicai !! Este mai mult un recenzor de carti, dar va asigur ca nu va va ghida niciodata gresit, ci doar citeste ce este mai bun din cele mai bune! http://monicasmaniacalobsession.weebly.com/ MAI MULTE DE VENIT !!!!

-Christopher 🙂