Recenzii cu dimensiuni muscate: monstri dulci, devotati si delicati ⋆ Incepe la miezul noptii

Sweet de Emmy Laybourne

Publicat de Feiwel & Friends pe 2 iunie 2015

Pagini: 272

Format: eARC

Sursa: via Netgalley

OAMENII VOR FI UZITI PENTRU A FII MINUNI.

Croaziera luxoasa plina de celebritati a lui Solu este facturata drept „cea mai buna croaziera de la Titanic ”, iar daca indulcitorul noului regim alimentar functioneaza asa cum a promis – scaderea a cinci procente din greutatea corporala a unei persoane in doar cateva zile – ar putea fi cu adevarat raspunsul la problema obezitatii din lume. Dar Laurel incepe sa regrete ca a acceptat invitatia prietenului ei Viv. Este deja complet stanjenita in fata gazdelor de celebritate Tom Forelli (altfel cunoscut drept cel mai tare tip vreodata!) Si este prea bolnava pentru a incerca chiar indulcitorul. Si asta inainte ca Viv si toti ceilalti pasageri sa inceapa sa actioneze cu adevarat ciudat. raven cosplay porn digitallovelist0.wpsuo.com

DAR O sa moara pentru ea?

Tom Forelli stie ca ar trebui sa fie recunoscator pentru aceasta meserie si sansa de a-si varsa imaginea „Baby-Tom-Tom” din copilarie. Publicistii sai au pus chiar la punct o „romantism” cu o vedeta TV de realitate sexy. Dar, pe masura ce lucrurile de pe nava incep sa devina un pic mai salbatice, el se afla atras de o fata diferita. Si atunci cand celebritatea sa concert de gazduire se transforma intr-o expunere la efectele secundare socante ale Solu, Laurel este hotarat sa salveze.

Emmy Laybourne, autorul trilogiei Monument 14, ia cititorii intr-o vacanta de vis care merge mai intai in mod comic, apoi tragic, apoi gresit oribil . huge insertions porn superlifetalk8-62.webselfsite.net

Am mai multe ganduri amestecate in cap pentru asta, ma tem. Voi recunoaste, toata chestia „de croaziera pentru pierderea in greutate” mi s-a parut ciudata la inceput, dar cred ca a functionat cumva. La valoarea nominala, povestea este absolut ridicola, dar ca un comentariu? Este fabulos. Pentru ca, cu toata cinstea, cine promoveaza rusinea corpului si imaginea de sine neatinsa pentru care toti trebuie „sa ne straduim”? Industrii media si divertisment. Deci, pentru a le prezenta atat de proeminent intr-o croaziera care se lauda cu cantitati obscene de pierdere in greutate prin intermediul unui medicament nou (si in mod clar nu este sigur), are sens perfect. lesbian blackmail porn supercoachhub2.bravesites.com

Incepe ca intr-adevar doar o poveste despre Laurel si prietena ei Viv. Viv este dezgustator de bogat si ia Laurel in croaziera mentionata. Doar Laurel nu este atat  de bogat si faimos in aceasta croaziera, este aproape de ras. Intrucat nu a mai fost niciodata pe o nava, ea primeste un caz infiorator de boala de mare si nu ia Solutia. Nici macar nu  vrea sa o ia, pentru ca, chiar daca afirma ca ea si Viv ar putea avea cateva kilograme de pierdut, nu-i este rusine de corpul ei si este bine cu modul in care este. lux porn bestloveworks7.wpsuo.com Ceea ce, sa-l intelegem, este destul de fabulos. Deci, acum ca ai inteles elementele de baza, cateva like-uri si nu-i place, poate?

Lucruri care mi-au placut:

• Desi indepartata, parcela era atat placuta, cat si captivanta. Nu am vrut sa pun cartea jos, pentru ca stiam ca exista mai multi shenanigani pe drumul lor!
  • Mesajele au fost foarte mari. Nu numai ca a fost prezentata acceptarea corpului, dar  si Sweet este un memento care, daca suna prea bine ca sa fie adevarat .. porn wars uberant.com . probabil este.
  • Laurel si Tom au lucrat bine impreuna ca echipa si au trebuit sa ia o multime de decizii nebunesti, cu foarte putin timp de reactie. Amandoi erau atat de speriati de mediul in care fusesera trimisi, desi din  motive foarte diferite, dar au perseverat.

Lucruri pe care nu le-am:

• Uite, am inteles ca Laurel si Tom aveau sa ajunga sa aiba incredere unul in celalalt, pentru ca erau doi dintre singurii oameni care  nu luasera Solu. mom son caption porn www.taringa.net Dar sfanta iubire de insta, Batman. S-ar fi parut chiar realist daca ar fi cautat un confort romantic unul de la celalalt pe masura ce povestea a continuat, dar au fost destul de mult imperecheate cu mult inainte ca lucrurile sa devina urate.
  • Personajele in ansamblu erau putin subdezvoltate pe placul meu. Sigur, stiam ca Laurel e fain cu un pic de bucata, considera ca Tom este dragut si iubeste cizmele si chitara ei. Stim ca Tom este o fosta vedeta care incearca sa-si creeze un nume nou (exista o  multime de comparatii Seacrest), are un caz destul de solid de hipergimnasie si este misto cu intalnirile cu fete aleatorii pe care le intalneste pe navele de croaziera. bo peep porn writeablog.net Caracterele laterale au o caracterizare aproape  zero , ceea ce face dificil sa le pese mult de ele.
  • In timp ce finalul a fost incredibil de captivant, a fost, de asemenea, incredibil de indepartat. De asemenea, un epilog ar fi fost un lucru bun in acest caz, am simtit ca am nevoie de mai multa rezolutie.

Bottom Line:  Sweet a  fost distractiv si a avut cateva mesaje puternice si ar fi putut fi cu adevarat uimitor daca personajele ar fi fost mai puternice. Am putut chiar sa trec cu vederea o parte din incredibilitate din cauza complotului puternic, dar probabil ca as fi trecut cu vederea si mai mult daca as fi avut grija mai mult de rezultatele personajelor. spider verse porn mylovesoft0.image-perth.org

Devotat de Jennifer Mathieu

Publicat de Roaring Brook Press pe 2 iunie 2015

Pagini: 336

Format: eARC

Sursa: via Netgalley

Rachel Walker este devotat lui Dumnezeu.

Se roaga in fiecare zi, participa la biserica crestina a Calvary-ului impreuna cu familia, ajuta la ingrijirea celor cinci frati mai mici, se imbraca modest si se pregateste sa fie sotie si mama care il slujeste pe Domnul cu bucurie.

Dar Rachel este curioasa de lumea pe care familia ei a indepartat-o ​​si din ce in ce mai afla ca nici biserica, nici educatia scolara de casa nu au raspunsurile pe care le doreste. Rachel a gasit intotdeauna mangaiere in credintele ei, dar acum nu poate agita sentimentul ca devotamentul i-ar putea distruge sufletul.

. asian midget porn youlifetalk5.sitey.me

Aceasta carte a fost  uimitoare . Sunt intotdeauna atat de fascinat de o situatie de cult religios si, in timp ce familia Walker este posibil sa nu se afle intr-un cult in sensul tipic al cuvantului, in mod clar nu se afla intr-o situatie sanatoasa. Fetele sunt tratate ca cetateni din clasa a doua, existand doar pentru a face lucruri pentru barbati si pentru a face copii. Rachel nu are nici macar o educatie, doar suficient pentru a-si putea invata fratii mai tineri. Toti oamenii din biserica sunt tinuti cat mai la adapost de lumea din afara si, daca indraznesc sa incerce sa-si croiasca propria cale, sunt trimisi intr-o infricosatoare tabara de „reabilitare” (cititi: Spalarea creierului). marina mui porn theinfolist7.almoheet-travel.com

Rachel a auzit povesti despre care oamenii au fost trimisi in aceasta tabara si i-a fost martor sa se intoarca ca niste scoici din fostii lor semeni. De asemenea, a auzit ca o fata ceva mai in varsta decat ea, care a parasit biserica, s-a intors recent in oras, iar curiozitatea ei este ingrijorata. Rachel nu este sigura ce isi doreste sau  ar trebui sa-si doreasca din viata, dar stie ca a fi un producator de bebelusi subervitori nu este asa.

Aceasta carte este greu de citit, in sensul ca ramaneti dorind sa lovesti personaje fictive si nu poti.

• dark souls 3 porn
  • sabrina carpenter porn
  • destiny diaz porn
  • laura layne porn
  • psylocke porn
  • leah remini porn
  • flower porn
  • drunk rape porn
  • wincest porn
  • bbc porn captions
  • furry wolf porn
  • 15 sec porn
  • tg porn captions
  • hannah perez porn
  • azeroth porn
  • roadkill porn
  • hylia fawkes porn
  • cristina fox porn
  • nari park porn
  • dawn’s place porn

Aceasta „biserica” isi trateaza in mod abominativ congregatia, stigmatizeaza problemele de sanatate mentala si incearca, practic, sa paralizeze membrii. twincest porn livelessondirect9.image-perth.org Familiile sunt toate destul de sarace, deoarece nu numai ca incearca sa se tina departe de lumea exterioara, dar au si galcei de copii de care sa aiba grija. Cand Rachel vrea sa citeasca o carte, este prinsa si trebuie sa o distruga. Este atat de dureros sa citesc despre, dar am fost atat de investit in povestea ei, incat nu  am avut cum sa ma intorc.

Este greu de spus multe despre aceasta carte, de frica spoilerilor, dar voi spune ca cel mai uimitor lucru despre ea este ca religia nu este vilificata in niciun fel. Exista cateva exemple minunate de grupuri religioase care sunt atat de amabile si minunate, iar autorul este atat de atent sa arate ca nu  toate religiile sunt problema, ci doar acest grup particular de extremisti. cerdas porn postheaven.net Eu nu sunt religios, dar simt ca oamenii care vor aprecia cu adevarat tonul cartii. De asemenea, nu este deloc predicator, este vorba despre a avea dreptul sa iti faci propriile alegeri si sa iti traiesti propria viata. Este vorba despre bunatate si dragoste si familie si prietenie. Exista un frumos poem la care se face referire de multe ori in timpul povestii, in cele mai bune locuri. Nu o sa-l impartasesc, pentru ca citirea in context este mult mai buna. cow transformation porn smartlessonworld0.simplesite.com

Linia de jos: Aceasta carte este  fabuloasa . Personajele, chiar si cele care nu va vor placea, par atat de incredibil de reale. Eram atat de nebun, atat de trist pentru Rachel si am simtit ca  e prietena. Cresterea unora dintre personaje este coplesitoare, iar faptul ca exista unii care nu cresc o face atat de realista. Aceasta carte a fost un castig absolut. tyga porn smartinfohost6-68.webselfsite.net

Delicate Monsters de Stephanie Kuehn

Publicat de St. Martin’s Griffin in 9 iunie 2015

Pagini: 240

Format: eARC

Sursa: via Netgalley

De la autorul castigator al Morris-Award al lui Charm & Strange , vine o poveste rasucitoare si bantuitoare despre trei adolescenti care descopera secrete intunecate si adevaruri si mai intunecate despre ei insisi.

Cand aproape sa omoare un coleg de clasa, Sadie Su, in varsta de saptesprezece ani, a iesit-o din cea de-a treia internare in patru ani, ea se intoarce in mosia de vie a familiei sale din California. Aici, ea este menita sa ramana fara probleme. Aici, ea are menirea de a face o multime de lucruri. mama cabbage porn bestinfolist5.trexgame.net Dar este greu. Se plictiseste. Iar cand Sadie se plictiseste, singurul lucru care ii place este necazul.

Emerson Tate este un baiat sarac care traieste intr-un oras bogat, cu mama sa vaduva si cu fratele mic ciudat si bantuit. Tot ce isi doreste anul sau senior este sa joace baschet si sa faca ceva cu fata viselor sale. lady jay porn worldcoachsite4.mystrikingly.com De aceea, Emerson nu este fericit pe spatele lui Sadie. O prietena din copilarie, ea stie cele mai grave secrete ale sale. Lucrurile pe care le doreste sa le uite. Lucrurile pe care nu le va lasa niciodata.

Haunted este un cuvant bun pentru Miles Tate, in varsta de cincisprezece ani. tight panties porn greencoachzone9.bravesites.com Mile pot vedea viitorul, pana la urma. Si stie ca viziunea lui asupra violentei tragice la scoala sa se va realiza, pentru ca viziunile sale o fac intotdeauna. Asta ii spune noii fete din oras. Cel care il asculta. Cel care recunoaste intunericul din trecutul sau. draft sex porn bestlifesite2.lucialpiazzale.com

Dar Miles poate opri violenta? Sau viitorul a fost deja scris? Poate ca tragedia este destinul lui. Poate ca este a lor.

Cartea asta e incurcata, bine? Cum pot chiar sa-l descriu, cu atat mai putin sa-l revizuim? Ei bine, trebuie sa stiti ca cartea este povestita prin experientele a trei personaje: Sadie, Emerson si Miles. Si fiecare dintre ei este atat de incredibil de deteriorat. Am continuat sa merg inainte si inapoi daca unii dintre ei erau bolnavi mintali sau erau doar rai pur si cred ca raspunsul este probabil ambele? Dar indiferent ce credeti despre ei la inceput, gandurile dvs. fortnite catalyst porn golessoninfo8.timeforchangecounselling.com despre fiecare dintre ele se vor schimba de aproximativ o suta de ori pe parcursul cartii.

Monstrii delicati nu tine absolut  nimic inapoi. Niciun subiect nu este prea tabu pentru aceasta carte, niciun gand prea oribil, nici o actiune prea deranjanta. Dar, in loc sa fiu complet oprit de depravarea acestor personaje, m-am trezit complet fascinat si am vrut sa sar cumva in mintea lor si sa implor sa stiu de  ce . Si da, finalul este deschis, mai deschis decat mi-as fi dorit, dar intreaga carte a fost atat de neconventionala, incat nici nu am fost surprins, sau sincer, chiar nebun. size difference porn superlovehost4.timeforchangecounselling.com Scrisul a fost uimitor si nu am putut pune cartea asta jos. Asadar, in timp ce  monstrii delicati s- ar putea sa ma socheze si sa ma ingrozeasca, m-a si supt complet.

Deci, acolo il ai! Gandurile mele despre aceste frumoase lansari ale lunii iunie. Ati citit unul dintre acestea? Ganduri?

Si, desigur, trebuie sa stiu .. . ai fi luat Solu in croaziera de slabit? (Fara sa mint, as fi intepat cat mai mult.)