Recenzie Vivo S1 Pro: Cel mai tare telefon cu 32MP pentru selfie-uri cu 32MP din lume – Telefonul cu telefonul China, tableta PC, VR, RC Drone, IGeeKphone China

Desi din perspectiva naturii umane, interesul fetelor pentru produsele tehnologice nu este la fel de puternic ca cel al baietilor, acest lucru nu inseamna ca piata de telefonie mobila feminina nu este o directie noua demna de exploatare.

Fiind o femeie rara din cercul de evaluare a tehnologiei, cred ca alegerea unui telefon mobil nu trebuie sa fie prea incurcata cu acest parametru complicat. In cazul asigurarii unei configuratii de baza suficiente, designul, efectul de fotografiere si senzatia de a incepe pot fi cea mai importanta parte a fetei. Daca designul nu este bun, fotografia este cam putreda, scuze! Am fost exclus din acest telefon!

• Procesor cu opt nuclee CPU Qualcomm Snapdragon 675 AIE
  • RAM 6/8 GB
  • ROM 128/256 GB
  • ecran de 6,39 inci 2340 × 1080 rezolutie Super AMOLED cu granula zero ecran complet
  • Camera frontala: Dupa 32 Megapixeli (diafragma F / 2.0): Camera principala de 48 Megapixeli (diafragma mare F / 1,78)
  • + 8 Megapixeli super-unghi + 5 Megapixeli sub-camera
  • dimensiune 155.85 * 75.15 * 7.2mm 159g
  • sistem Funtouch OS 9 (bazat pe Android 9.0)
  • baterie 3700mAh
  • culoare Dragoste albastru / rosu coral
  • Cand am primit vivo S1 Pro, am stiut ca acest telefon este demn de savurat, asa ca am o recenzie a acestui vivo S1 Pro.

De la aparitia S1 Pro vivo, stilul de design este acelasi cu versiunea anterioara a vivo X27. Textura familiara cu „pene de paun” si corpul colorat fac ca controlul Ta sa nu aiba rezistenta.

Daca spuneti ca corpul colorat nu este un design foarte rar, atunci ca telefon mobil pentru piata tanara, acesta poate transporta un ecran complet minimalist si ridica camera, ceea ce ne aduce cu adevarat mai mult Valoarea fortei de impact este cu adevarat frumoasa.

Privind telefoanele mobile la un pret similar, majoritatea folosesc in continuare designul ecranului cu picaturi de apa. Cand obtineti vivo S1 Pro, veti simti ca acest ecran fara obstacole este cu adevarat mult mai bun. Ecranul de 6,39 inci nu este prea mare. Pentru majoritatea fetelor, acest lucru nu este stres. Recent, atat de multe drame TV americane cu aspect bun sunt cu adevarat frumoase cu Ta.

Camera de ridicare care straluceste pe masina concept APEX a fost adaugata la telefonul S1 Pro vivo. Sectiunea transversala a structurii de ridicare este rotunjita si inversata, precum clasicul Kelly din Hermes. Cand camera este autodeclansata, camera frontala poate creste rapid in 0,68 secunde. Hei, un selfie frumos este asa.

Tinerii adora modele colorate si inteligente. Nu, potrivirea implicita a culorilor de vivo S1 Pro va exclude culorile clasice alb-negru. Cele doua moduri ale „Love Blue” si „Coral Red” te vor face cu siguranta sa devii acest joc. Cel mai jenant „copil”. Textura abstracta unica adauga multa textura la S1 Pro vivo.

Modulul unic de camere multi-focus din seria X27 este pastrat si pe S1 Pro vivo. Cele trei camere sunt dispuse vertical in zona in forma de U, iar blitul este situat intr-o pozitie relativ centrala, ceea ce face efectul vizual mai echilibrat. Pentru a fi sincer, inca arata foarte placut.

In alte privinte, S1 Pro vivo este echipat si cu a cincea generatie de amprente foto-electrice pe ecran. Jack-ul pentru casti de 3,5 mm, care este popular printre utilizatori, a fost, de asemenea, rezervat. Pe partea de jos exista o interfata Micro-USB, care este foarte simpla.

Nu credeti ca valoarea fetei este exceptionala, autodeclansatorul este intreaga putere a S1 Pro vivo. Performanta Ta, atat interna, cat si externa, nu va va dezamagi.

Vivo S1 Pro echipat cu procesor cu opt nuclee Qualcomm Snapdragon 675AIE, care asigura o combinatie de stocare de 6 GB + 256 GB, pentru cei mai multi utilizatori este deja destul de „suficient”, procesor relativ scazut, cu performante hardware suficiente, S1 Pro vivo este adecvat pentru nevoile de performanta a divertismentului si a muncii dvs. in utilizarea de zi cu zi.

In plus, S1 Pro vivo este echipat cu un motor de acceleratie multi-Turbo, care este complet optimizat si modernizat pentru a asigura experienta lina a functionarii cu mai multe programe si a jocurilor la scara larga. Functia de fundal, cum ar fi finisarea albumelor AI nu va fi afectata, nu o veti sti. La mijloc, organizeaza amintiri bune.

Consultati direct performanta masurata a jocului, in ultimul test „Peace Elite”, jocul pentru setul implicit vivo S1 Pro setat cu o rata de cadru inalta de calitate inalta a imaginii, pe aceasta baza, deschidem anti-aliasing pentru testare. Totusi, in mod neasteptat, performanta S1 Pro vivo este inca exceptionala atunci cand calitatea imaginii este complet deschisa. Intreaga imagine este stabila la nivel de cadru complet 30fps si este usor sa ramaneti blocati la conducere, lupta pe strada, etc. Imaginea este inca matasoasa si neteda si nu exista presiune deloc.

Datele despre rata cadrelor arata ca numarul mediu de cadre ale S1 Pro vivo care ruleaza „Peace Elite” este de 30 fps, iar rata de bruiaj este de 0,97fps, ceea ce este aproape imposibil de simtit nivelul Caton. Performanta consumului de energie este, de asemenea, jocuri de rulare foarte luminoase, de inalta calitate, de inalta luminozitate, consumul mediu de energie este de doar 2% la fiecare 10 minute, incarcand suficient pentru a juca ore in sir, fara teama de anxietatea de putere. Vivo S1 Pro nu este doar „artefactul tau auto-cronometru”, ci si echipamentul tau de divertisment de lunga durata, vizionand filme si joaca jocuri, performante absolut satisfacatoare.

Ca femeie independenta in noua era, viata nu se limiteaza la orez, ulei, sare si otet, iar viata mea ar trebui sa fie in propriile mele maini. Chiar daca stai toata noaptea, cel mai bun mod de a-ti inregistra viata este sa faci poze. Femeile sunt toate animalele care iubesc frumusetea. Totul trebuie sa fie frumos si diferit. Nici macar o mica camera frontala nu va fi lasata. Spre deosebire de majoritatea camerelor foto frontale actuale de pe piata, structura de ridicare vivo S1 Pro are o forma trapezoidala inversata rotunjita, precum geanta clasica Kelly a lui Hermes, o camera frontala plina de estetica de design si elemente clasice. Faceti-mi frumusetea diferita.

A face frumusetea diferita depinde, desigur, de hardware-ul si algoritmii camerei. Vivo S1 Pro este echipat cu aparatul foto-frontal de 32 de megapixeli al industriei, deschidere mare F / 2.0, efectul camerei este mai excelent, culoarea este reala, textura este mai buna, permiteti-mi sa aleg cu atentie rujul, umbra de ochi, blush, etc. Sa fie inregistrati cei mai buni ani ai mei. Primul lucru pentru a ma ridica in fiecare zi, pe langa faptul ca ma astept sa intalnesc cat mai curand numele real al vietii mele, desigur, este sa-mi iau un selfie frumos, spunandu-mi ca astazi este si o zi intreaga.

Imi pot lua un selfie dupa ce ma ridic. Cum este posibil ca machiajul sa nu fie facut? Nu va faceti griji, vivo algoritmul de frumusete AI S1 Pro va reface instantaneu la cele mai bune din fotografie, creand un selfie fotosensorial cu functii complete. Utilizati AI pentru a identifica in mod inteligent 103 puncte de baza ale fetei, pentru a surprinde detalii faciale la nivel de pixeli si pentru a personaliza frumusetea si frumusetea fiecarui autodeclansator pentru diferite sexe, tipuri de fata, culori de piele, trasaturi faciale si diferite scene de lumina, cum ar fi iluminare de fundal. Repararea, aducand un efect de piele mai natural, mai translucid.

In plus fata de frumusetea AI, vivo S1 Pro are si o lumina de umplere frontala, prin ecranul evidentiaza instantaneu, lumina galbena calda, pentru a obtine o lumina uniforma si moale pentru a completa. Ziua completa a spiritului este dintr-un frumos autoportret. Dupa ce culegem nenumarate laude din cercul de prieteni, vitalitatea mai importanta vine din micile plante cu ghivece pastrate acasa, urmarindu-l sa creasca si sa creasca zi de zi. Un sentiment de realizare este deplin.

Frumoasa, dar fotografia, distractiva, dar pentru mobil. Vivo S1 Pro, cronometrul pentru telefonul mobil a jucat din nou o inaltime noua. Albumul foto Vivo S1 Pro nu mai este o simpla amintire a memoriei si o simpla colorare, dar functia albumului a crescut la o inaltime noua, iar redarea a crescut foarte mult. In plus fata de algoritmul de infrumusetare AI, ofera si recomandari de intelepciune AI cu un singur clic, pe langa gasirea frumusetii, corpului si frumusetii.

Cea mai uimitoare caracteristica de harta AI. Pe langa utilizarea acestei functii pentru a efectua acelasi reglaj de portret si fundal ca si versiunea PC a PC-ului, puteti schimba si fundalul cu un singur buton, permiteti-mi sa fiu al doilea din Paris, urmatorul secund este Turcia romantica. Vivo S1 Pro este echipat cu Funtouch OS 9 bazat pe personalizarea Android 9.0. Interfata UI continua sa mentina un stil proaspat si plin de viata, pastrand in acelasi timp o utilizare lina si lina a placerii.

S1 Pro accepta asistentul vocal Jovi direct prin intermediul tastei fizice (desigur, trezirea vocala este de asemenea larga), prin controlul vocal, puteti utiliza diverse comenzi rapide la telefon fara sa atingeti, ceea ce este cel mai potrivit pentru fetita mea care este prea lenes sa o faca. Este. Desigur, acest buton inteligent accepta si personalizarea, care poate fi setata ca punct de intrare pentru colectia Jovi, spatiul de joc si alte functii, ceea ce este convenabil pentru mine.

Jovi Voice Assistant accepta, de asemenea, trezirea vocala, trebuie doar sa apelati cuvantul de trezire „Buna, Jovi” sau „mic V mic V” pentru a activa functia de ascultare a lui Jovi pentru a implementa comenzile vocale. Pe aceasta baza, Jovi s-a alaturat si functiei de dialog multi-rotunde si, odata trezita, poate realiza operatiunea convenabila aproape de dialogul natural, la fel ca sacoul meu intim de bumbac.

porno taboo by primal http://rsv.inlandempirecarinsurance.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/amatori
filme porno cu blonde hd http://www.aarpautoinsurance.biz/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/anal
filme porno mia kalifa http://nowtpu.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/studenta-blonda-fututa-dur-pe-marginea-patului
filme porno online gratis hard http://youngsexflow.com/lnk.php?url=https://filmeamatori.com/doi-studenti-romani-protagonistii-unui-film-porno-in-regie
film porno romnesc gratis http://abusealert.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/profa-blonda-fututa-de-un-coleg-profesor-la-el-acasa
saituri porno romanesti http://dentalteam.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/gagica-cu-corp-irezistibil-se-fute-in-pozitia-69

Nu numai pentru aplicatiile incorporate, dar Jovi Voice Assistant are, de asemenea, mult suport pentru aplicatii terte, precum microblogging, navigare pe harta etc., poate deschide direct aplicatii terte si efectua operatiuni conexe printr-o singura comanda . Acum puteti seta o comanda simpla pentru a finaliza o serie de operatiuni, spun „noapte buna”, Jovi poate deschide automat modul de protectie a ochilor, modul silentios si apoi ecranul automat, foarte intim.

Scena Jovi Wisdom cu un singur ecran accepta mai multe functii, cum ar fi vremea, informatii exprese, asistent plic rosu, maturare, cod de autobuz, etc. Sunt o zana lenesa de cancer tarziu. Ca sa nu mai zic, data de intalnire a zeului masculin vine, lasa-ma pe Jovi sa ma ajute sa-l aranjez.

Scanarea Jovi poate suporta mai multe obiecte si simboluri, in afara de codul QR, precum utilizatorii de asistenta pentru scanarea cartii de vizita, adaugarea de contacte, scanarea starii de interogare a codului QR, scanarea platii codului, deblocarea unei biciclete, etc. Se face aceeasi intrare. Din experienta reala, capacitatea lui Jovi de a recunoaste textul este destul de buna. Chiar daca unghiul de vizualizare este usor inclinat, rata corecta nu este mai mica decat aplicatia OCR pentru textul profesional, iar viteza este mai rapida si gata de maturare.

Pe langa asistentii inteligenti care devin mai inteligenti, sistemul S1 Pro are si o functie incorporata de transfer inter-transfer. Nu cunosc principiul calului lui Dumnezeu. Vreau doar sa spun ca aceasta functie este prea buna, linia de date este salvata si am iesit sa ma joc cu prietena mea. Nu este prea simplu sa va transferati reciproc dupa ce fotografia este facuta.

Vizitati si: Vivo S1 Pro: Snapdragon 675, lentila de ridicare, 2000 Yuan (298,31 USD)

Lumea colorata, imaginea dinamica, viata tinerilor este intotdeauna plina de lucruri interesante. Pe langa autoportret, Vivo S1 Pro de inalta valoare are o performanta satisfacatoare in utilizarea zilnica. Ce ma face cel mai atractiv daca o spun? Apoi, ecranul panoramic cu granita zero si obiectivul cu cronometru de 32MP sunt cu siguranta cele mai mari momente.

La fel cum lumea este alcatuita din diferite culori, standardele de aplicabilitate ale telefoanelor mobile ar trebui sa fie, de asemenea, variate. O aparitie buna, efectele foto nemaipomenite vor putea intotdeauna sa isi gaseasca propria pozitie pe piata, deci acest telefon mobil, te indragostesti?

Nu uitati sa ne urmariti pe grupul si pagina noastra de Facebook pentru a va tine mereu la curent cu ultimele progrese, stiri, actualizari, recenzie si cadou pe smartphone-uri, tablete, gadgeturi si multe altele din lumea tehnologiei din viitor.