Recenzie: taiati ambele modalitati de Carrie Mesrobian

Cut Both Ways de Carrie Mesrobian (copie de recenzie)Will Caynes nu a fost niciodata bun cu fetele. La saptesprezece ani, el inca asteapta primul sarut. Cu siguranta nu se asteapta sa se intample intr-o sedinta de make-out beat cu cel mai bun prieten al sau, Angus. Dar se intampla si acum Will este in conflict – stie ca ii plac fetele, dar nu a urat exact sa sarute un tip.

Apoi, Will il intalneste pe Brandy, un sofisticat dragut si usor de vorbit. Tot el este in ea – ceea ce dovedeste, cu siguranta, ca nu este homosexual. Atunci de ce continua sa se conecteze cu Angus pe viclean?

Will stie ca nu poate continua sa-i vada pe amandoi, dar, pe langa noul sau loc de munca intr-un restaurant, a fi alaturi de Brandy si Angus sunt cele mai bune parti ale intregii sale vieti incurcate. Parintii sai divortati complica totul. Tatal sau, dupa multe aventuri de afaceri pe jumatate coapte si renovari interminabile ale casei, a inceput din nou sa bea. Iar mama lui nu-i este de folos – decat daca il incarca cu o gramada de lucruri, nu are nevoie de el, plus sa-l lipeasca de jumatatile sale surorile gemene. El a sarit intre amandoi de ani buni si niciunul nu se simte ca acasa.

Deciderea cui sa iubeasca, cine sa aleaga, unde sa traiasca. Indiferent de modul in care va merge Will, cineva va fi ranit. El insusi, probabil cel mai mult.

Din Goodreads.

AVERTIZARE! In aceasta recenzie exista usoare spoilere, va rugam sa nu cititi mai departe daca ati citit inca cartea si nu doriti sa o rasfatati pentru dvs.

Am iubit sexul si violenta, am fost foarte incantat cand am auzit ca Carrie Mesrobian scria si LGBTQ YA roman. Cand am citit in recenzia lui Cynthia din Afterwritten ca, de asemenea, exista o cantitate corecta de continut sexual in Cut Both Ways, am fost incantat ca voi putea sa-l citesc pentru Sex in luna a doua lit. In ciuda recenziei lui Cynthia, am citit ca sunt negativ si ca sunt un pic ingrijorat de placerea mea, mi-a placut sa le taiati pe ambele modalitati!

Will se gaseste confuz in privinta sexualitatii sale atunci cand il saruta pe cel mai bun partener, Angus, in timpul unei nopti beat. Desi niciodata nu a avut prea mult noroc, i-au placut intotdeauna fetele, asa ca dintr-o data realizarea ca i-a placut sa-l sarute pe Angus este un soc. Este gay? Cum poate fi homosexual cand ii plac fetele? Ceea ce este dovedit atunci cand incepe sa intalneasca o fata fierbinte de la scoala in care este cu adevarat, Brandy. Chiar si asa, Will afla ca nu se poate tine departe de Angus. Stie ca trebuie sa inceteze sa triseze, dar nici nu vrea sa renunte; amandoi ii ofera ceva si are nevoie de tot binele pe care il poate obtine pe masura ce viata lui este rasturnata. Parintii lui sunt divortati si nu au mai inceput de cand s-au despartit. Pare sa existe un trage de razboi intre ei si o sapatura constanta la celalalt. A merge de la mama lui la tatal sau este o durere, mai ales ca tatal sau isi renova casa, dar niciodata nu pare sa se descurce mult si sa bea mult mai mult decat ar trebui. Intrucat lucrurile spiraleaza in afara controlului, Angus si Brandy sunt singurele lucruri care-l tin sa mearga, impreuna cu meseria in sala de mese si nu stie ce sa faca, cine sa aleaga.

Chiar mi-a placut aceasta carte! Cand vine vorba de sexualitate, Cut Both Ways priveste confuzia atunci cand nu stii cine esti. Will nu-i intelege sexualitatea, care este identitatea sa sexuala. Este ca si cum ar fi unul / sau – drept sau homosexual – pentru el, dar nu ambele, si el este confuz. Oricat de problematic ar putea gasi unii, am gasit confuzia lui Will intr-adevar fascinanta in timp ce incearca sa rezolve lucrurile. Stie ca nu este homosexual, pentru ca este mereu fete fanteziste, dar nu intelege cum poate fi atras si de Angus. Angus, care este deschis homosexual, crede ca Will este si el homosexual – in ciuda faptului ca stie ca Will are o iubita. Desi nu se spune, este ca si cum ar crede ca Will a fi cu Brandy este doar o acoperire, pentru a-si ascunde sexualitatea sau pentru Will pentru a se ascunde de ea– „„ Mi-as dori sa te bucuri ca ai fost si homosexual ”, spune el. „Sau doar l-as recunoaste.” ‘ (P316). Mi s-a parut putin ciudat ca Angus nu pare sa considere bisexualitatea / fluiditatea sexuala pentru Will. Mesrobian a scris o nota a autorului pe tema confuziei lui Will si a stergerii bisexuale:

„Cuvantul„ bisexual ”nu apare niciodata in poveste, iar cititorii s-ar putea intreba de ce Will nu vine sa se identifice in acest fel. Ca Will nici macar nu considera ca acesta este un exemplu de „stergere bisexuala”.

Stergerea bisexuala este neincrederea voita ca oamenii pot fi atrasi de ambele sexe, precum si tendinta de a accentua identitatile sexuale la persoanele care se potrivesc cu naratiunea observatorului, de exemplu, un barbat care este bisexual este intr-adevar un om gay in negare; o femeie care este bisexuala o face doar pentru atentie masculina. Stergerea bisexuala poate fi perpetuata de persoane gay sau drepte. […]

Nu stiu care este identitatea lui Will. Chiar daca am stiut, cred ca este mai interesant pentru cititor sa contemple ce este el si ce ar putea fi decat ca eu sa etichetez cu certitudine.

Stiu ceea ce stiu este ca trebuie sa lucram pentru o lume in care este mai usor pentru copii ca el. [sic] (p341-342)

Exista o serie de scene de sex in Cut Both Ways, dar nu sunt gratuite. Exista detalii, dar o scena de sex nu dureaza pagini si pagini; este o jumatate de pagina pana la o pagina si jumatate lunga de fiecare data si nu este scrisa sexual si nici clinic, ci undeva intre ele – este real. Majoritatea scenelor de sex sunt spre inceput. Pentru Will cu Brandy, majoritatea sunt diferitele etape ale predictiei sexuale in timp inainte de sexul penetrativ, iar cu Angus, nu exista sex penetrativ. Cut Both Ways este una dintre acele carti care va pune la indoiala ce constituie „sex”. Sexul heterosexual este, in general, considerat a fi penetrativ, totul altceva fiind inainte, dar nu este neaparat cazul in ceea ce priveste sexul homosexual, iar ceea ce imi place cu Cut Both Ways este ca Mesrobian arata asta, si chiar si Will se refera la el si Angus atingandu-se reciproc si sexul oral ca sex. Ceea ce este fascinant este faptul ca Will va primi o „munca de lovitura” de la Brandy, dar va face „sex” cu Angus, chiar daca acelasi act este realizat – singura diferenta fiind ca unul sau celalalt returneaza favoarea atunci cand vine vorba de Will si Angus (fapt subliniaza Will, spunand ca ii pare rau pentru Brandy, pentru ca favoarea nu i se intoarce. Este aproape ca in cazul foreplay-ului simplu, sexul oral sta de la sine si asta poate fi, fara a fi nevoie sa fie returnat pentru ca este nu sex.).

Cut Both Ways este, de asemenea, prima carte pe care am citit-o, care are ca personaje sa-si trimita reciproc texte si fotografii sexuale, sau sa faca fotografii impreuna (spre deosebire de a face fotografii inainte de inceperea unei carti, ca in Deeper de Robin York). Nu mi-am dat seama cand am inceput cartea cat de varsta este Brandy la inceput, dar am aflat mai tarziu si m-am simtit foarte inconfortabil cu ideea unui tanar de 15 ani care trimite astfel de fotografii. Acordat, Will nu este genul de tip care le-ar impartasi – de fapt este jignit de idee, acele fotografii sunt speciale, sunt ale lui si nu arata nimanui – si sigur, este ceva care se intampla, dar totusi este ceva Mi se pare foarte infricosator. Cu toate acestea, intrucat este ceva care se intampla, Il aplaud pe Mesrobian pentru ca personajele ei exploreaza aceasta alta latura a sexualitatii – daca Brandy ar fi fost cu cativa ani mai in varsta, nu cred ca as fi avut o problema, deoarece exista cel putin un anumit nivel de incredere intre cei doi. Desi avand in vedere faptul ca Will o insala, ea ar putea fi deranjat de faptul ca increderea este rupta indiferent de varsta ei.

Cand s-a descoperit ca Will face relatii sexuale cu Brandy de catre mama sa si de prietenul tatalui sau si de angajatorul sau, Garrett, conversatia „Fii inteligenta” apare de la Garrett si are o perspectiva cu adevarat interesanta asupra lucrurilor.

„„ Stii ca nu este alegerea ta ”, spune el. „Fie ca devii tata. Este intotdeauna alegerea fetei.”

„Ce?”

„Adica, o ramai insarcinata, nu mai este apelul tau ce face cu ea. Poate avea avort, te poate face tatic. Trebuie sa faci modul de gandire inainte de timp. Asta e tot ce spun .“

„Nu cred ca vrea sa ma faca tatic. Sau pe oricine altcineva, Garrett.”

„Am asta, Will”, spune el […] .

„Dar odata ce ai lasat-o sa slabeasca asa” – el isi curata din nou gatul si as dori sa pot fi inmormantat in viata, jena este atat de proasta – „nu este decizia ta. nu vreti copii si ea face? Sau nu merge sa faca avort la timp? Spuneti ca asteapta prea mult, decizand, si atunci nu poate? Ei bine, atunci, acolo, te duci.

porno hd publicagent https://community.sugarcrm.com/external-link.jspa?url=https://adult69.ro/
porno cu mature grase http://maps.google.lu/url?q=https://adult69.ro/asistenta-obraznica-ii-resusciteaza-pula-virgina
filme porno xxx tube http://www.google.com.uy/url?sa=t&rct=j&q=dinero+salud+y+consejos+para+la+vida&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0ahUKEwi75pG9g_7LAhUMRyYKHWEMBsIQFggaMAA&url=https://adult69.ro/mama-blocata-violata-de-fiul-sau
filme porno turcesti https://www.epubli.de/shop/buch/45209/go?link=https://adult69.ro/tarfele-trebuie-sa-stea-in-genunchi

Acum esti tata cuiva. tu mori, Pana vor muri ”.

„Garrett, nu …”

„Asta vreau sa spun”, spune el. „Pe partea din fata. Pe partea asta a lucrurilor – acolo este gandul ca trebuie sa fie. Nu in modul de criza.” ‘ (P216)

Aceasta este o conversatie atat de interesanta, nu am auzit niciodata conversatia „folositi intotdeauna prezervativele” in acest fel. Dar este ceva ce am gandit la mine; Urasc ca este nevoie de doi pentru a crea un copil, dar, in cele din urma, decizia este in sarcina femeii. Daca sunteti amandoi pe aceeasi pagina, atunci minunat; amandoi vor sa pastreze copilul, amandoi vor sa il avorteze. Dar daca sunteti din parti opuse, tipul este blocat cu orice decide femeia. Ma refer la femeile care au dreptul sa faca cu corpul lor ceea ce vor, iar daca o femeie doreste un avort ar trebui sa aiba unul, dar mi se pare suparat faptul ca un tip care poate dori sa fie tata nu va fi daca femeia decide sa avorteze sau este facuta tata pentru ca decide sa-l pastreze. Intr-o lume ideala, cei doi ar discuta despre lucruri si chiar daca sunt pe parti opuse, aveau sa ia o decizie impreuna, dar nu este intotdeauna cazul. Cred ca femeile fiind singurele care pot transporta un copil este nedrept pentru ambele sexe. Slam de Nick Hornby, pe care am revizuit-o pentru prima data in Sex Lit Teen pentru Sex, este o carte cu adevarat grozava, care priveste ce se intampla atunci cand femeia decide sa pastreze copilul pe care tipul nu il doreste.

Dar inapoi la carte. M-am bucurat foarte mult de Cut Both Ways, dar m-am simtit renuntat pana la final. Lucrurile ajung spre un punct culminant, poate chiar sa-l atinga in anumite feluri, dar atunci doar se termina. Nu exista nicio rezolutie, chiar nu. Nu pentru Will, nu pentru viata sa de familie. Stiu ca cartea avea 340 de pagini, dar cred ca daca ar fi fost inca 60, doar pentru a rezolva lucrurile, cartea nu ar fi fost prea lunga si ar fi mai multe concluzii. Dar totusi, o carte cu adevarat grozava si cu siguranta voi citi mai multe din romanele lui Mesrobian pe viitor – urmeaza sa-mi pastrez privirea pentru Baiatul alb perfect perfect!

Va multumim lui Carrie Mesrobian pentru exemplarul de recenzie.

Publicat: 1 septembrie 2015

Editura: