Recenzie: „Naruto Shippuden” Set 23 – Allure of Power – Anime Superhero News

Calitatea lui Naruto Shippuden a ramas in ultimele doua volume de DVD, dar seria isi propune sa o ridice intr-un mod mare in acest set. Arcul original preferat de fan „Power” este inclus aici complet. Adauga urgenta si puterea care lipsesc din  Shippuden in ultimele 20 de episoade?

Pe scurt, da, intr-un mod mare. Cu toate acestea, mai intai trebuie sa parcurgem cateva episoade standard. Ei continua modelul lui  Naruto Shippuden de la inceputul celui de-al patrulea razboi mondial Shinobi: ritm meandru si lipsa generala de progres in razboi, in ciuda multor activitati. Atacul Shinobi fara strigoi, ninja nenumit in plus, Shinobi strigoi este pecetluit prin interventia unui personaj canonic. Animatie inclinata si tare pe tot parcursul. Clatiti si repetati.

Exista cateva variante ale acestei formule. Un episod se incheie cu incertitudine; altul are o conversatie destul de aprofundata despre cum este sa fii mort si de ce cineva ar servi de buna voie raul pentru a evita sa moara din nou. Dar in mare parte, este acelasi lucru din nou si din  noudin nou, iar lipsa de dinamism in animatie nu serveste decat ca o acoperire a monotoniei dronei. Poate cel mai rau episod dintre toate este un episod flashback-greu, care se concentreaza in jurul Tsunade, care nu face absolut nimic pentru a-si extinde personajul dincolo de ceea ce stim deja. Exista o scena draguta in care Tsunade se preface ca este o fetita care sa pacaleasca unii colectionari de facturi, dar, in afara de asta, reinnoieste o tema care ne-a fost batuta in cap in episoadele anterioare din franciza. Da, Tsunade jeleste moartea iubitului si a fratelui ei si, da, a avut probleme de incredere pana cand Naruto a ajutat-o ​​sa le depaseasca. Nu trebuie sa vedem asta pentru a cincisprezecea oara.

Inainte ca tediul sa poata prelua complet, totusi, arcul „Power” din sase episoduri intra in viteza si face ca totul sa functioneze.

Toshiyuki Tsuru (care lucreaza sub pseudonimul Yasuaki Kurotsu) a reprezentat si a animat cateva dintre cele mai bune episoade din  franciza Naruto  de la inceput. Lucrarile sale din episoadele 17 si 19 inapoi in anime-ul Naruto  original  au oferit arcului Haku & Zabuza o concluzie dramatica si tensionata. De asemenea, a lucrat in Shippuden , desi ultimul sau episod a fost in episodul centrat pe Hinata 166. Acum, peste o suta de episoade mai tarziu, el primeste sase episoade la sine. Tsuru creeaza o poveste originala despre Kabuto, testandu-si abilitatea de a reinvia mortii si ajunge sa-l arate pe Hidan si sa provoace un haos grav si dupa ce a fost lasat in afara povestii atat de mult timp.

Este evident ca aceasta poveste are loc cu mult inaintea arcului Shinobi din Razboiul Mondial in care ne aflam in prezent. As vrea sa spun ca are loc imediat dupa arcul Summit-ului Five Kage, avand in vedere cum aici Kabuto nu este nicaieri aproape mormait ca el in timpul arcului actual. Arcul abordeaza, de asemenea, un subiect la care nici manga, nici anime-ul nu au luat cu adevarat o privire: costul brut  al ceea ce se intampla cu aceste sate prinse in focul tuturor acestor batalii ninja.

Noile personaje introduse aici sunt toti refugiatii unui sat distrus in timpul uneia dintre aceste batalii: doua treizeci de lucruri (Dokku si Shiseru) care incearca sa aiba grija de unii copii orfani si sa-si reconstruiasca viata. Acest lucru stabileste o intelepciune emotionala care filmele, si uneori chiar manga / anime, par sa lipseasca. Nu vedem suficient de multe persoane civile obisnuite care trebuie sa traiasca intr-o lume ca aceasta, unde pot fi sterse in orice moment din cauza derapajelor ninja si a incercarilor de a subverti legile naturii, vietii si mortii. Ce s-ar intampla cu persoana obisnuita intr-o lume ca aceasta, in care un cataclism s-ar putea intampla in orice moment? Desi „Puterea” nu este tocmai subtila, prezentarea acestei parti a lumii este inca destul de binevenita, in special atunci cand va concentrati asupra copiilor, care toate prezinta semne de stres post-traumatic si diferite moduri de a face fata cu ceea ce au pierdut. Poate cea mai evocatoare este trauma fetitei Miina, care devine muta din cauza traumelor sale, doar pentru ca ea sa-si recapete vocea din cauza unui cosmar al intregului sau sat care explodeaza si izbucneste in flacari.

Aceasta se leaga de tema centrala: cat de departe veti ajunge pentru a obtine puterea? Care este pretul? Cata putere poate avea o persoana? Kabuto intruchipeaza aceasta tema drept ticalosul central al acestui arc. Stapanirea sa deja tenuoasa asupra sanatatii a devenit mai slaba datorita influentei ADN-ului lui Orochimaru si devine rapid evident ca nu se va opri la nimic pentru a obtine puterea finala. Invierea mortilor ii da amagire de maretie si nu are nicio problema cu privire la a face pe oamenii nevinovati sa sufere (sau, intr-adevar, sa moara) pentru a obtine puterea pe care o doreste. In mod firesc, puterea pe care o doreste este Fiara Tailed din interiorul lui Naruto, iar obiectivul sau este sa atraga chakra lui Naruto pentru a crea o clona a Fox-ului cu Noua Taila pe care o poate dezlantui in voia tintelor sale. Cand reuseste sa-l prinda pe Naruto, rade cu gluma pe masura ce se formeaza clona si porneste imediat o prabusire atat impotriva ninja Leaf, cat si a obisnuitorilor din drum. El a fost redus doar la a fi despre putere, dorind din ce in ce mai mult. Oricare ar fi intentiile sale initiale, ele nu inseamna practic nimic in comparatie cu atragerea puterii in sine.

Exista o anumita predictibilitate la final. In timp ce realizeaza o reconditionare frumos animata a viitorului control al lui Naruto asupra chakrei Vulpei Noua Tailata, arcul se simte legat de nevoia de a avea un final fericit. Decizia de a inlatura, in ultima clipa, de la un final evocator, semnificativ, la un „Naruto salveaza pe toti” sfarsitul ii fura arcul puterii sale considerabile pana in acel moment. Calatoria pana la acest final arata insa o adancime pe care  Naruto nu o atinge adesea. Mi-as dori ca materialul anime-original sa se straduiasca pentru acest tip de povestiri, in loc sa fie continut pentru a rula la locul sau concepte rehash pe care le-am vazut jucate de mai multe ori, si mai bine, deja.

Cele sase episoade ale „Power” au imbunatatit dramatic animatia in comparatie cu toate episoadele de pe acest disc si o animatie superioara cu episoadele anterioare ale lui Shuru . Exista o calitate teatrala cu adevarat a animatiei de aici, ceea ce ma face sa ma intreb daca acest arc a fost initial conceput pentru a fi filmul Naruto din 2012 inainte de a avea implicarea directa a lui Masashi Kishimoto si de a face  Road to Ninja . Doar cativa serpi giganti slab CGIed si cateva alunecari din episodul al patrulea tradeaza animatia ca fiind mai mica decat la nivel teatral. Modelele originale ale personajelor de Tsuru au, de asemenea, un aspect creativ, unic, care ies in evidenta cu mult mai mult decat desenele tipice de personaje originale din  Naruto. Se simt un pic mai contemporani, aducandu-se inapoi in primele zile ale  saga Naruto inainte de a deveni dominata de folclorul japonez ca inspiratie principala. In general, acest intreg arc este un testament al lui Toshiyuki Tsuru si al abilitatii sale de animator, scriitor si designer, stabilindu-l permanent ca unul dintre cele mai mari talente de a lucra la  Naruto .

Opera lui Yasuharu Takanashi ramane la fel de adecvata pe cat a fost, si continua sa fie folosita asa cum a fost intotdeauna in materialul de umplutura: ca un instrument contondent. O multime de teme care dateaza din arcul Hidan si Kakuzu se reinvie pentru o multime de materiale de umplutura inainte de „Power”. Surprinzator, „Puterea” nu are o muzica noua de la debutul lui Takanashi, cu exceptia a doua piese noi, orchestrate, folosite in batalia finala. Totusi, „Puterea” foloseste scorul lui Takanashi cu o eficienta semnificativ mai mare in comparatie cu seria principala. Poate ca partile cele mai impresionante sunt atunci cand „Power” decide sa nu foloseasca deloc muzica. Tsuru pare sa aiba mai multa afinitate pentru liniste decat Data, iar linistea care se joaca in multe conversatii ofera evenimentelor din arc o senzatie uimitoare si bantuitoare. Episoadele lui Shippuden  .

Atat „Moshimo” cat si „MAMA” revin de la sfarsitul setului anterior, ramanand generice, dar potrivite. Dupa ce „Power” incheie, ultimul episod de pe disc capata un nou final, „Sayanara Memory” de catre grupul de fete-pop 7 !! (se pronunta sapte-oops). Am facut anterior o deschidere energica pentru Shippuden  (al noualea, „Lovers”), 7 !! aduce o explozie asemanatoare de pop-uri cu chitara sugerata, care evoca aceleasi teme ale lui Naruto-singuratate-si-trebuie-salvare-Sasuke, care au fost facute pana la moarte in deschiderile si finalurile acestei serii in acest moment. Chiar mi-ar placea daca animatorii ar putea arata mai multa creativitate atat in ​​teme, cat si in animatie, deoarece aceasta incepe sa devina monotona.

Defectiunea inerenta a dubului englez a fost intotdeauna Mary Elizabeth McGlynn tragand dintr-un grup de voce prea mic, dar acest lucru se imbunatateste dramatic. Arcul de-al patrulea razboi mondial Shinobi reuseste sa ofere mai multor personaje voci unice, in loc sa ceara Laura Bailey sau Derek Stephen Prince sa-si dea inca un personaj. Debi Mae West, pentru prima data, primeste o voce cu un tanar Tsunade, care a fost destul de misto de auzit. Vocea fumatoare familiara a lui McGlynn se obisnuieste cu personajul de umplere Maki, ceea ce duce la un sentiment serios de deja vu, deoarece vocea ei distinctiva este deja folosita pentru doua personaje proeminente, dar cel putin este doar pentru un singur episod. Dubul creste si „Power”, cu surpriza dramatica a lui Ashley Johnson (aka Gwen Tennyson in cele mai multe serii Ben 10 si Ellie in The Last of Us)) jucand eroina Shiseru.

carmen electra porno http://runexy.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/asiatice
porno cu andreea marin http://sukantoro.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/beeg
filme porno cu mame batrane onlain http://powerofseniors.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/eleva-fututa-pe-la-spate-la-hotel-de-un-profesor
filme porno gratis incest http://dronezeppelins.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/orgasm-puternic-in-baie-cu-o-amatoare-de-sex-anal
video porno gratis mature http://masales.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/se-masturbeaza-cu-un-dildo-imens
porno cu fete tinere http://ww17.shoeology.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/amatori-se-fut-ca-niste-animale-in-dormitor

Neexperienta lui Johnson in ceea ce priveste dublarea se manifesta cu cateva poticniri pe ici si colo, dar ii ofera lui Shiseru un ton potrivit, puternic, care joaca un pic impotriva tipurilor de personaje pentru care este cel mai faimos. Esecul de a-l credita pe Matthew Mercer pentru ca l-a exprimat pe Yamato (in schimb a continuat sa il crediteze pe Troy Baker, care a abandonat rolul pentru putin peste un an in acest moment) ramane totusi o suparare.

De asemenea, dubul japonez isi continua exemplul, Hiroto Torihata oferind, probabil, performanta excelenta a noilor personaje sub numele de „Power” – Dokku exclusiv. Dubul japonez nu a avut probleme sa traga pe toti cilindrii si, in timpul arcului „Power”, cred ca actorii si-au pus pe cei mai puternici lucrari pana acum. Daca preferati sa urmariti versiunea initiala, veti fi bine servit in acest sens.

Extrasele sunt putin mai substantiale decat de obicei. Obtinem cateva storyboard-uri si modele de personaje pentru arcul „Power”, pe langa deschizatorul curat si inchizatorii. Se pare ca VIZ a facut in sfarsit masuri pentru a remedia problema cu audio mono pe temele de deschidere si inchidere curate, intrucat „Sayonara Memory” primeste in sfarsit audio stereo pentru versiunea curata. Totusi, „Moshimo” si „MAMA” continua sa fie mono. Singurul alt nitpick pe care il am este acela ca as dori ca VIZ sa fi impachetat toate episoadele „Power” pe un disc, in loc sa fie primul episod al arcului sa incheie primul DVD si sa-l puna pe cel de-al doilea. „Puterea” se simte ca un film impartit in bucati si ar fi fost frumos sa nu schimbe discurile pentru a continua povestea.

Datorita maretiei teatrale pure a arcului „Putere”, aceasta este cea mai buna colectie de episoade ale lui  Naruto Shippuden care urmeaza intr-o vreme. Oricine se considera un fan al animatiei ar trebui sa verifice aceasta colectie pentru cantitatea mare de bomboane de ochi prezente in „Putere”, iar cei care cauta un pic mai adanc in seria de actiuni shonen ar trebui sa se bucure si de acest set. In general, aceasta marcheaza o revenire fina a formei pentru acest serial anime veteran, si speram ca imaginatia lui Tsuru va inspira restul animatorilor si scriitorilor sa se straduiasca mai bine cu propriul material.