Filme | Recenzie „Holidate”: cineva special de sezon

Emma Roberts si Luke Bracey in „Holidate”. sporza.tv Credit . www.proudconsulting.com . chemical.cc . nzrealestate.com Steve Dietl / Netflix

28 octombrie 2020

Consolideaza
Regizat de John Whitesell
Comedie, Romantic
1h 43m

Cum gasesti iubirea peste sarbatori? Poate ca este mai usor sa blochezi un holidat de incredere: cineva care straluceste ca o petrecere plus una si se evapora dupa veselie. texasquality.org Aceasta este premisa „Holidate”, o noua intrare nociva in catalogul sezonier al Netflix. www.e-cbt.net

Situata intr-un Chicago interminabil de festivitate, povestea o urmareste pe Sloane (Emma Roberts), o cinica romantica, care este satula de familia ei care isi cantareste singuratatea. jke.napavalleymustardco.com In linia de a-i intoarce un cadou de Craciun, ea il intalneste pe Jackson (Luke Bracey), un profesionist de golf, care se invarte din recenta sa aventura cu un clinger din etapa a cincea. expressgiftstoindia.de Ambii cauta un tovaras in ajunul Anului Nou; nici nu vrea sa se ocupe de bagaje sau angajamente. componentmarketing.com Voila, se naste o afacere solida. refuse.wvwauthority.org

• ziare gorj
  • romania libera
  • scihub
  • prajitura cu mere
  • farmerama
  • magnerot
  • distante rutiere
  • macbook
  • angela similea
  • liam neeson
  • solitaire 247
  • vk
  • daily mail
  • escorte focsani
  • filmefast
  • masina
  • raed arafat
  • mobile
  • polonia keno
  • btrl

In curand, perechea isi extinde pactul la toate sarbatorile: Paste, Ziua Sfantului Patrick, Cinco de Mayo. tangohot.com In acest univers alternativ, chiar si Ziua Mamei ofera ocazia unei escorte fara corzi. www.realtystockreview.net

Trecand cu bicicleta prin shindigs, aceste animale atractive de petrecere fac ecou cuplurilor din filme precum „Prieteni cu beneficii” si „Dormit cu alti oameni”, alte com-rom-uri in care cei mai buni prieteni fac schimburi si isi dau ochii peste povestile de dragoste in timp ce le inabusa adevaratele sentimente. www.plandesk.net Dar in „Holidate”, regizat de John Whitesell, pilotii sunt mai putin acerbi decat enervanti. katelynnprice.com Luati data de 4 iulie: in timp ce Sloane o rusina pe logodnica fratelui ei sa strige profanitati, Jackson isi arunca degetul aruncand un foc de artificii. singing.jonthorn.com

Dar mult mai rau decat personalitatile graitoare ale acestor personaje sunt tulpinile regresive care stau la baza flirtului lor. unitedtimes.org Jackson vetoeaza sexul ocazional cu Sloane pentru ca „fetele devin lipicioase”, deoarece „sunt greu de atasat si de a procrea”. In acelasi timp, echipajul lui Sloane isi incredinteaza credinta ca femeile au nevoie de un tip pentru a supravietui. Cate adunari vor dura inainte ca acesti beati reticenti sa admita afectiunea lor? Mai bine sa se caute devreme.

Holidate

Fara evaluare. Durata: 1 ora 43 minute. Urmariti pe Netflix.