Recenzie: „El Camino”, un sequel „Breaking Bad”, este suspans si superflu (Publicat 2019)

Filmul Netflix bine executat extinde cu divertisment universul cinematografic „Breaking Bad” fara a adauga cu adevarat la acesta.

Aaron Paul in „El Camino: A Breaking Bad Movie”, care reia povestea lui Jesse Pinkman.Credit . www.chdd-org.com.hk .. Ben Rothstein / Netflix

Publicat la 11 octombrie 2019 Actualizat la 24 mai 2021

Urmeaza spoilere pentru „El Camino: Un film„ Breaking Bad ”. www.oakepi.com

La inceputul filmului „El Camino”, batranul Joe (Larry Hankin), un proprietar de junkyard, il viziteaza pe Jesse Pinkman (Aaron Paul) pentru a-l scuti de masina furata care da titlului acestei continuare. Slujba asta e in casa, ii spune el lui Jesse, de dragul vremurilor de demult.

„Magneti!” spune el, amintind de o celebra escapada din sezonul 5 bazata pe fizica. drunkmonkeylove.com „Da, a fost una buna.” Este o linie izbitoare, de parca Joe ar fi un fan nostalgic al povestii in care este un personaj.

Daca amintirea perioadei de glorie a unuia dintre cele mai mari seriale TV este suficienta pentru el, atunci el ar putea fi doar publicul pentru „El Camino”, acum pe Netflix si in cinematografe. cmarep.com Filmul, scris si regizat de creatorul serialului, Vince Gilligan, este un postscript bine creat, care extinde cu divertisment universul cinematografic „Breaking Bad” cu doua ore, fara a adauga cu adevarat la el.

Jesse pe care il intalnim in „El Camino” nu este zbuciumatul „Da, catea! Magneti! ” Jesse al memoriei si cu un motiv intemeiat. Are ochi liberi si pe jumatate salbatic, tocmai eliberat de sclavia unei bande supremaciste albe de catre fostul sau partener, druglordul Walter White (Bryan Cranston). consumoresponsable.com Afisandu-se la pragul vechilor sai prieteni Badger (Matt Jones) si Skinny Pete (Charles Baker), se intoarce brusc in tara libertatii si spray-ului pentru corpul Ax, cu ore intregi pentru a pune mana pe bani suficienti pentru a disparea inainte ca legea sa gaseasca l.

Performanta lui Paul a fost adesea umbrita de cea a lui Cranston in timpul rularii seriei, dar este fenomenal aici. Pentru o mare parte din „El Camino”, el joaca practic un film mut, oferindu-ne lui Jesse ca un animal vanat atat de cicatrici incat chiar si vorbirea este un efort. fashion20.com (Acest lucru este un avantaj al lui Paul, in varsta de 40 de ani, interpreteaza un personaj in varsta de douazeci de ani; puteti crede ca anul trecut al lui Jesse l-a imbatranit de zece ani.) Cand, intr-o scena de flashback, rapitorul sau Todd (Jesse Plemons) il vorbeste a unei arme si a unei lovituri asupra libertatii, o lacrima se scurge din ochiul lui Paul ca ultima ramasita lichefiata a spiritului lui Jesse.

„Breaking Bad”, cu diferentele sale si privelistile solitare ale desertului, a fost intotdeauna cel putin pe jumatate occidentala. omsiitest.com „El Camino” este cu atat mai mult cu adevarat, culminand literalmente intr-o lupta rapida cu „tragere de vest salbatic” si incorporand scenele sale de hoist intr-o poveste de haiducie-iesire-din-Dodge. „El Camino” inseamna „drumul” sau „drumul” in spaniola, iar titlul se refera la calea lui Jesse de la A la B, precum si la rotile sale temporare.

Scena pentru scena, filmul este o amintire satisfacatoare a ceea ce a facut atat de bine „Breaking Bad”, nu doar pentru ca gestioneaza apelurile cortinei pentru Jonathan Banks (in calitate de executor grizzled Mike Ehrmantraut), Robert Forster (ca Ed, vanzatorul de aspiratoare cu o linie secundara in disparitia criminalilor) si Krysten Ritter (rolul sufletului pereche al lui Jesse, Jane – o prezenta feminina rara in ceea ce este o poveste foarte masculina chiar si dupa standardele „Breaking Bad”). www.chartmaker.biz

Exista acel umor familiar, arid, o mare parte din el venind in acel weekend pierdut la apartamentul lui Todd, cand el si Jesse au indepartat corpul doamnei de curatenie a lui Todd. (Nu-l considerasem tipul de tampon de burlac in epoca spatiala.) Exista o marca comerciala a masinilor ca personaj, in timp ce Jesse incearca sa ajunga la linia de sosire intr-o clopotnita imprumutata Pontiac Fiero. www.lifeuniformoutlet.biz Gilligan o plimba pe Jesse printr-un gantlet de tigaie si focuri, o serie de spargeri si duble-cruci la fel de tensionate si fara probleme ca orice caper „Breaking Bad”.

Dar acesta este lucrul: sunt aproape exact ceea ce v-ati astepta de la un episod „Breaking Bad”, cu exceptia mai mult desenat. O serie care a popularizat ideea TV ca fiind „cinematografica” – spectaculoasa la scara vizuala, adepta cu imagini si montaje surprinzatoare – a produs un film propriu-zis care se joaca ca un episod TV extins. pornofilme112.com

Stipuland ca este cea mai mica forma de critica pentru artistii de culpa pentru ca au spus povestea pe care au facut-o, mai degraba decat cea pe care ai sperat-o, trebuie totusi sa intreb: De ce ne-a trebuit de la „El Camino”? Se incheie cu Jesse in Alaska, un loc despre care a vorbit despre evadare si locul in care as fi presupus ca ar fi ajuns daca filmul nu ar fi fost facut niciodata. Este o plimbare fermecatoare si pitoreasca, dar am avut deja harta.

• puma
  • mizar
  • jucarii
  • flash score
  • serie a
  • translator roman englez
  • pulsoximetru
  • track and trace
  • smartwatch
  • case de vanzare
  • curs valutar euro
  • mentimeter
  • winmasters
  • harta europei
  • radio
  • awb cargus
  • bucatarii
  • caine
  • 1000 euro in lei
  • stranger things

Imagine

Larry Hankin, de la stanga cu Bryan Cranston si Paul in „Breaking Bad”, face o scurta aparitie in „El Camino” in calitate de proprietar de junkyard Old Joe. www.myliferesource.net Credit … totaldesignsolutions.net Ursula Coyote / AMC

„El Camino” este mai interesant atunci cand ne face sa ne intrebam: Ce vrem pentru Jesse? Nu este pur si simplu evadare. Chiar daca presupunem ca a suferit suficient pentru ceea ce a fost, la urma urmei, o cariera ucigand oameni si facand droguri mortale, l-am vazut scapand in finalul „Breaking Bad”.

Mai important este ce viata scapa, ce fel de persoana scapa pentru a deveni. wog.wardbond.com Jesse a fost, defectele si toate, constiinta criminala a spectacolului. El a fost chinuit de ucidere; era motivat sa protejeze copiii; cand a rezistat schemelor lui Walt, mentorul sau mai in varsta l-a manipulat pentru a juca.

Cei doi parteneri se reunesc aproape de sfarsitul filmului „El Camino”, intr-o scena pe care filmul o atarna pentru fani, ca o recompensa pentru faptul ca raman in jur. www.emigrantfundingcorporation.net In cronologia seriei, este undeva in sezonul 2; tocmai au terminat maratonul bucatar de metamfetamina in episodul „4 zile afara”. Walt inca crede ca este pe punctul de a muri de cancer si ii spune lui Jesse ca il invidiaza: „Nu a trebuit sa astepti toata viata pentru a face ceva special”.

Este un moment ganditor. www.aaa-autoinsurance.net Este, de asemenea, un memento ca Walt a fost intotdeauna plin de ea. Pana la sfarsitul amar, el crede ca este eroul propriei sale vieti – la fel ca bucatele fanilor care i-au aprobat exploatarile ucigase – si insista ca este mandru de „ceva special” pe care l-a facut: „Eram in viata. ”

Deci, ceea ce cred ca am sperat pentru Jesse – ceea ce am sperat, cel putin – a fost ca el sa gaseasca o modalitate mai buna de a se simti in viata decat a facut-o Walt si sa o faca sa se lipeasca. www.joserodriguez.com „El Camino” nu ne ofera in totalitate acest lucru. Obtine un arc occidental „Lasul judetului”, predandu-si de doua ori arma oamenilor rai care ii incalca vointa, apoi castigandu-si in cele din urma libertatea intr-o impuscare. Curul batut isi recupereaza mojo-ul tragand de tragaci. designforpeople.net Walt ar fi mandru.

Asta nu inseamna ca finalul s-a simtit fals. Acesta este Jesse acum; a fost izvorat din iad acum cateva ore. hrbinc.com In prezent nu are un obraz de rezerva. (Desi merita sa subliniem ca finalul ii ofera, probabil, o inchidere mai puternica, facandu-l sa refuze sa-l impuste pe Walt, in ciuda furiei sale, cand Walt il indeamna sa o faca).

Dar de aceea ma intreb daca un film mai interesant ar fi luat-o cu Jesse in Alaska. jimsfamilyrestaurants.net Aceasta poveste ar fi putut evita sa fie o trupa de coperta „Breaking Bad”, sarind inainte si schimbandu-si ritmurile, la fel cum „Better Call Saul” a gasit noi unghiuri morale asupra subiectului sau, aprofundand in trecut. In schimb, „El Camino” are mai multe in comun cu jumatatea narco-drama din „Saul”, care vaneaza desertul „Breaking Bad” pentru a dezgropa povesti de origine si a ascunde ouale de Paste.

Poate ca Gilligan nu a vrut sa excluda prea multa poveste viitoare, in cazul in care „Saul” straluceste inainte sa se termine. whitetrashfarm.com Asa ca il facem pe Jesse sa plece inca o data, nu tipand si maniac ca la sfarsitul „Breaking Bad”, ci ne indreptam, speram, in directia generala a pacii.

Si cine stie? S-ar putea sa ne intalnim cu Jesse Pinkman candva pe drum. Este posibil sa fi fost ridicat din Albuquerque, dar atata timp cat exista un public dispus, Netflix te poate gasi oriunde.