Radical Figures Review – sex, serpi, capete incoltite si burgeri zburatori

„Pictura reprezentativa a fost profund de moda si in mare parte inlocuita de fotografie si video in randul artistilor tineri si ambitiosi de la criza critica impotriva neoexpresionismului din anii ’80”, citeste un text de perete la inceputul Figurilor radicale: pictura in noul mileniu la Galeria Whitechapel din estul Londrei. Acest lucru este neadevarat, precum si o imensa simplificare. In 1994, am oprit un comunicat de presa pentru un spectacol de pictura pe care l-am curat pentru Hayward din Londra, care spunea ca pictura era „trecuta pana la data de vanzare”. Iar incepem.

Sfarsitul picturii este intotdeauna cam sexy. Cu profunzimea sa de corpuri de un fel sau altul, artistii din aceasta expozitie nu sunt atat de multi morti, mergand fara indoiala cu un mediu mort, atat incat sa ia in considerare ideea ca pictura poate face lucruri pe care alte medii le pot face ‘ T. Mort sau viu, pictura continua. Sfarsitul lui este mereu repetat si repetat, poate de la pictura la pictura. Si o mare parte din ceea ce vedem aici – corpuri resplendente, corpuri iradiate, corpuri imaginate din interior, corpuri spectrale, corpuri amintite, corpuri desene animate, corpuri imposibile – toate au aparut prin particularitatile unui mediu. Prezenta, sau mai degraba absenta – a pictorilor Marlene Dumas, Maria Lassnig, Chris Ofili si Peter Doig, care au ajuns la importanta in anii 80 si 90, este resimtita in mare parte din opera celor 10 artisti de aici.

Daniel Richter, la 57 de ani cel mai vechi pictor din spectacol, poate fi amuzant. Comparat frecvent (si chiar confuz) cu Doig – modalitatile lor de a reda copaci, figuri si munti au fost uneori similare – Richter are o abordare mai imprastiata a imaginilor: un taliban turbat si barbatul Marlboro avand fum pe un munte, o femeie dezbracata cu tocuri inalte ridicandu-se pana la hanky-panky in padure – pana cand intoarce capul si vedem chipul unui mujahid cu barba ranjit. Nu sunt sigur ca fluiditatea de gen este chestia lui Richter. Cea mai buna lucrare a sa aici este o imagine din 2001 a unui grup de refugiati nord-africani care se apropiau de Tarifa pe o pluta de salvare noaptea, hainele si fetele lor fluorescente si fracturate in lumina camerelor sensibile la caldura, in timp ce plutesc deasupra umflarii negre a stramtorii Gibraltarului .

Cu viscolele sale de fragmente aproape coerente, care se asambleaza si se dezasambleaza si aproape se ingreuneaza la fel cum zboara, picturile lui Cecily Brown abia par noi. Fluxul istoric, istrionic al artei sale, mai degraba ca umorul fortat al tablourilor lui Richter si satira repetitiva a micilor imagini ale lui Tala Madani cu barbati iranieni pudici, balbati si cu barba, care se ocupa de interludele lor salvoare, rugaciunile si afacerile lor, sfarsesc prin a-si incerca. mai degraba decat interesant.

In opera lui Sanya Kantarovsky, originara din SUA, din SUA Kantarovsky, originara din SUA, un copil bolnav bolnav se agata de spatele mamei aplecate ca un parazit groaznic, cu mainile stranse la sfarcul rosu in timp ce se lupta prin intuneric, cu genunchii sangerosi si coatele. Mama de aici este un fel de victima stoica. In Deprivare, un barbat se apleaca asupra unei femei, cu fata ascunsa, pe un pat. Ea este goala, el inca mai are tricoul si se pare ca si-a scos mana din ale ei. Nu-mi place acest tip, nici felul de paianjen in care se afla peste ea si nici cum ii cad parul nisipos pe scalp. Si, intr-adevar, boala scenei. Exista cateva fundaluri neplacute si neplacute care informeaza imaginile si cum sunt pictate.

Un morman de fete – ca si cum ar fi personalitati multiple sau roluri teatrale – curge prin mintea unei singure persoane din Ducesa de uleiuri a lui Ryan Mosley. Intr-un alt tablou, un barbat cu barba care fumeaza o teava face ceva cu serpi si cu o serie de picioare care au capetele inexplicabil incoltite. Imi amintesc aici de mesele sculpturale ale lui Enrico David, dar nu am niciun indiciu unde merge Mosley cu toate acestea.

O alta pereche de serpi se strecoara prin unul din tablourile lui Michael Armitage, toate folosind ca suport o carpa obtinuta din scoarta sau lubugo: panza este folosita mai des pentru giulitele funerare din Kenya, originea lui Armitage. Cel mai mult, privitorul nu il observa, dar cred ca exista motive practice, dar si simbolice, pentru a-l folosi. Neuniformitatea acestuia adauga o anumita rezistenta la procesul sau de vopsire, fortandu-l sa faca miscari pe care altfel nu le-ar putea face. Doi tineri se saruta, cu un fel de stralucire interioara, intr-o incapere intunecata. O friza, inaltata pana la tavanul intunecat, are motive de impuscare si moarte, facand aluzie la legile draconice ale Kenyei impotriva homosexualitatii. Intr-un alt tablou, un grup de barbati privesc in jos o femeie intinsa intr-o unda feroce. Ea se afla in poza asa-numitei Rokeby Venus a lui Velazquez, un tablou care a fost taiat in 1914 de sufragetul Mary Richardson.

Christina Quarles, ale carui lucrari au fost recent la Hepworth Wakefield, arata mai multe aici. Trupurile ei lascive, pline de mormaie si se tranteau, se infunda in ele insele si unul pe celalalt in scene care au la fel de mult cu un repertoriu disjunctiv de dispozitive pictoresti si grafice, o drama de forme, asa cum se intampla cu orice actiune umana.

La etaj, Nicole Eisenman sufla tot ce am vazut pana acum din apa, cu o pereche de tablouri gigantice din 2006, intitulate Progress: Real si Imagined. In panoul din stanga, artista sta agatata in studioul ei pe o barca rafinata, desenand cu un colac intr-un caiet. Este pe mare in studioul ei plutitor. Grozave mari de vopsea se congeleaza pe paleta ei. Florile explodeaza ca artificii dintr-o vaza. Lucrurile zboara in jurul studioului, cineva se ineaca in valuri, capitanul se afla la motocultor cu aspect serios. Sunt atat de multe de privit aici. In cel de-al doilea panou, care descrie o utopie feminina ribalda, exista foxhunts cu hound-uri, o aparitie a apei, scene de plaja, sex, moarte si pescuit si multe altele. Hamburgerii zboara deasupra capului. Pictoric, caricaturist, gros si subtire, hilar, oribil, delicat, monstruos, amuzant si inventiv,

Un alt tablou din 2008 infatiseaza o gradina de bere din Brooklyn, cu ciocuri si gauri, hipster si be-beens, divas si diguri, dans si sarut, gluma si slumping, fumat si certat. Un ospatar se misca implacabil prin tanar. Luminile danseaza pe copaci si moartea ne priveste inapoi prin multime. Aceasta este o distractie enorma. O pictura mai recenta din 2016 infatiseaza un cap ametitor, sub o luna galben-pal. Aceasta imagine dens pictata, aspra si tandra adormeste prin stralucirea din jurul nostru.

Arta lui Eisenman este plina de viata. Viata reala si viata pictorului. Ea duce lucrurile la un alt nivel. Dana Schutz, care se spanzura in fata lui Eisenman, poate cel putin sa se ridice la toate acestea cu imaginile ei zgomotoase, stralucitoare. Calitatea comica urlanta a operei sale si amenajarea lor pe niste plaje supraincalzite, unde un barbat isi mananca pieptul (arata mai mult ca si cum voma), un var cu ochii largi la unul dintre nudurile neoclasice ale lui Picasso isi sculpteaza niste picioare noi si un un cuplu, prost recomandat, merge la mare intr-o mica barca supraaglomerata, are un fel de elan infundat. Alte figuri se aglomereaza sub o umbrela de plaja, tarmul plin de oase de peste.

In scenele din New York ale lui Tschabalala Self, o politista, cu arma cusuta in uniforma, ne priveste in jos. Un cuplu de la un bodega sta in fata unui perete de impachetari fotocopiate, colorate manual. O alta pereche de figuri pictate, fiecare cu o panza proprie, concureaza cu picioarele rosii gigantice pictate pe peretele din spatele si in jurul lor. Munca de sine are nevoie de o muzica funky pentru a merge cu ea. Ar trebui sa fie mai multe, sa se participe in timp ce pictura moare – sau nu.

• Figuri radicale: Pictura in noul mileniu se afla la Galeria Whitechapel, Londra, intre 6 februarie si 10 mai.

filme porno cu negrese grase http://boobsoftheweek.org/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/filme-porno/anal
filme porno videochat http://verz.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/tanara-studenta-este-fututa-de-2-colegi-de-facultate