Promo / Recenzie pentru noua lansare a boxului a SEX DEMON TRILOGY de Jaye Shields

TRILOGIA SEXULUI DEMON

Marturisiri ale unui demon sexual – Revendicarea unui demon sexual

Dependentele unui demon sexual

de Jaye Shields

Disponibil acum intr-un singur set de cutii!

Atingeti-va demonul de sex interior …

Demonii sexuali au nevoie de climax constant pentru a supravietui. Orgiile si sexul promiscu tind sa fie un lucru cotidian, dar gasirea iubirii nu este. Scufundati-va in Trilogia cu demonii sexuali si intalniti trei demoni sexuali care gasesc dragoste in cele mai putin posibile locuri. Cu aceste povesti de dragoste vin pericol, lovituri de inima si sex fierbinte, fierbinte, ca doar un demon sexual.

Avertisment de continut: limbaj puternic, scene usoare de BDSM, actiune fata-pe-fata si tot felul de demoni sexuali.

CONFESIUNILE UNUI DEMON SEX :

Demon sexual Zahra Aniron este un dulap romantic. Pacat ca isi petrece timpul facand relatii sexuale fierbinti cu straini platiti. Dar demonul sexual trebuie sa lucreze cu ceea ce are pentru a-si salva sora de la datoriile ei fata de ticalosii vrajitori. Apoi, din nou, ar putea exista lucruri mai rele decat sa fii platit pentru placere, deoarece un demon sexual are nevoie de climax pentru a supravietui.

Ca fierar, Lennox Aegros isi foloseste furia sa foloseasca bine sa bata otel in sabii. Adevarata lui cauza pentru mutarea intr-un nou oras nu este sa vanda arme, ci pentru razbunare. Cand afla succubusul pe care l-a cautat, frumusetea ei inseamna ca poate amesteca afacerile cu placerea. Dar gluma este pe Lennox, pentru ca, in timp ce reuseste sa-si tortureze victima, isi da seama ca moartea lenta a lui Zahra inseamna ruperea unei inimi pe care nu a realizat-o niciodata.

Prima poveste din trilogie, CONFESIUNILE UNUI DEMON SEX, este o poveste sexy, aburita, la marginea BDSM, romantism erotic care te va lasa sa pui mai mult de la acest talentat autor. Zahra este un succubus. Aceasta inseamna ca are nevoie de eliberare sexuala pentru a-si mentine puterea sau va muri. Nu exista o profesie mai buna pentru un tanar frumos, care are nevoie disperata de fonduri pentru a achita o datorie suportata de sora ei adoptata dependenta de droguri, Sephina, decat prostitutia. De la prima pagina, suntem atrasi in lume pe care Zahra locuieste. Nu este usor, nu este stralucitor si, cu siguranta, nu este in siguranta. Apoi, tocmai cand crede ca statia ei in viata nu poate scapa mai jos, este rapita si torturata fara o singura idee de ce. Lennox este un barbat pus pe razbunare. Sotia sa l-a inselat cu un succubus de sex masculin care se intampla sa fie fratele lui Zahra, Reza. Cand Lennox ajunge in satul Sprecia, este atras imediat de demonul sexului frumos, Zahra, si isi trage razbunarea asupra lui Reza prin torturarea si eventual uciderea surorii sale. Ultimul lucru pe care Lennox il asteapta este sa se indragosteasca de frumosul demon sexual.

Iti recomand cu incredere CONFESIUNILE UNUI DEMON SEX de Jaye Shields daca esti chiar cel mai mic fan al romantismului paranormal. Acest lucru nu este doar normal vamp / varcolac / vrajitoare paranormale – acesta este mult mai mult si te va fi atras de prima scena aburitoare care, apropo, este exact acolo unde incepe povestea.

RECLAMAREA UNUI DEMON SEX:

Nu este usor pentru un demon sexual sa gaseasca o sotie si este si mai greu atunci cand femeia perfecta este deja luata.

Emmerie Winter a fost casatorita doar de cateva luni, dar depresia a facut-o un strain fragil in bratele sotului ei. Stie ca ar trebui sa-l iubeasca, dar nu si, oricat de greu ar incerca, nu poate sa-si convinga inima altfel.

Cand un demon sexual cu un ranjet baiat si un trup pacatos ajunge in oras, lumea lui Emmerie este intoarsa cu susul in jos. Pasiunea lui intensa pentru viata o duce pe ascuns depresia, dar sentimentele ei pentru barbatul pacatos ar putea sa o puna in adanc necaz.

Un demon sexual are nevoie de climax pentru a supravietui, dar aceasta nu a fost niciodata o problema pentru Reza Aniron, deoarece femeile par sa nu poata rezista farmecelor lui … toate cu exceptia unuia, un inger timid, blond, care il trateaza cu o indiferenta completa. Dar in ochii ei poate vedea un foc care abia asteapta sa fie eliberat. Si intotdeauna a iubit o provocare.

*** Avertisment continut: limbaj puternic, relatii extraconjugale si situatii erotice grafice.

RECLAMAREA UNUI DEMON SEX de Jaye Shields este de fapt preludiul CONFESIILOR UNUI DEMON SEX. Veti obtine mai multe in modul de backstory cand veti citi RECLAMAREA UNUI DEMON SEX. Acest tip de prequel este putin mai putin paranormal si erotic decat CONFESII, dar romantismul sau erotic care duce romantismul la o inaltime noua. Da, un demon sexual vine in oras si distruge o relatie, dar cumva pare corect. Emmerie are nevoie de pasiune in viata ei, desi are grija profunda de Lennox, iar Reza este cu siguranta barbatul care sa i-o dea – si baiat, nu-i asa! Reza este cel mai sexy demon sexual pe care il vei intalni vreodata, intrucat Emmerie este o chestie blanda care nu-i pasa mult de sex – pana cand o va intalni pe Reza. La inceput, ea pare nedeservita de un astfel de barbat nerabdator, dar in curand latura ei sexuala incepe sa se trezeasca si este evident ca ea si Reza sunt destinate cu adevarat unul pentru celalalt.

Il recomand cu incredere pe acesta oricui doreste un fior cu romantismul lor, unele obraznice, mai degraba decat dragut, si un pic din acel ceva „pe care” pe care il cauti intr-o lectura rapida aburitoare.

ADICARILE UNUI DEMON SEX:

Sephina este pe punctul de a schimba o dependenta pentru alta – si numele lui este Axel.

Sephina Antara s-a confruntat cu multe probleme ca demon sexual cu o dependenta de droguri. Mutarea intr-un sat nou trebuia sa o ajute sa se curete. Dar cand recidiveaza, vine cu o parte de balaur fierbinte.

Axel Stavros poate fi un traficant de droguri, dar este si vindecatorul orasenesc. Pe jumatate umana, pe jumatate dragon, sangele sau poate vindeca aproape orice, dar are unele efecte secundare erotice pentru utilizatorul sau, deoarece noua frumusete din oras urmeaza sa afle …

Avertisment de continut: limbaj grafic, prescurtare fierbinte si sex chiar mai fierbinte, incluzand legaturile usoare si unele actiuni fata-fata.

Cea de-a treia poveste din trilogie, ADDICTIILE UNUI DEMON SEX, ne duce mai departe pe taramul neobisnuit in care calatorim cand intalnim cel mai sexy jumatate-om pe jumatate-dragon pe care ti-l puteai imagina vreodata – Axel Stavros. O sa te faca sa te fanezi si sa cersesti mai multe. Sephina este un succubus sau demon sexual cu par roz si o mare nevoie. Are nevoie de climax regulat sexual pentru a ramane sanatos si, cu dependenta de aripa fata, are nevoie de multe. Intalnirea cu Axel, un Quetzelam in caldura , este mantuirea ei, deoarece are nevoie de chiar si mai mult sex decat isi poate dori vreodata. Este o situatie castig-castig pentru amandoi si un fior pentru noi, chiar si cand lucrurile devin periculoase.

Jaye Shields nu inceteaza sa ma uimeasca de cata actiune, linia povestii si sexul fierbinte, aburit reuseste sa se incadreze intr-o nuvela. In ADICARILE UNUI DEMON SEX, ea nu face mai putin. Nu numai ca continua sa creeze o lume care este atat de neobisnuita, dar de recunoscut, ci ne ofera o perspectiva mai profunda asupra lumii Quetzelam, precum si nevoile lor neobisnuite si temerile. Axel este chestii sexy, fierbinti si in mai multe feluri decat unul, totusi intrigant si foarte usor sa te indragostesti, asa cum face Sephina.

TRILOGIA SEXULUI DEMON:

Niciuna dintre aceste povesti nu va dezamagi, de fapt, citite impreuna, va vor lasa in mare nevoie de racire, dar zambind in satisfactie. Recomand cu incredere THE SEX DEMON TRILOGY de Jaye Shields tuturor celor care iubesc romantismul paranormal, dar cauta ceva diferit de cititul obisnuit PNR, si oricui iubeste romantismul la maxim, fie ca este paranormal, contemporan sau istoric – TRILOGIA SEXULUI DEMON satisface.

Si pentru o perioada limitata de timp … acest set in cutie este de doar 99 ¢! Sfant Erotic!

Lectura fericita tuturor!

Despre autor:

Jaye Shields este licentiat in Antropologie de la Universitatea de Stat din San Francisco, cu accent pe arheologie. Printre pretentiile sale anterioare faima se numara faptul ca este basist pentru o trupa grunge numita Hymens, fiind confundata cu Britney Spears in timp ce se afla la Tokyo si model comercial. Ea insista ca reclama inca conteaza, chiar daca liniile ei au fost taiate.

Nascuta si crescuta in Seattle, ea traieste acum pe taramul de ceata, zgarie-nori si copaci. Fericita ca a sunat acasa in zona SF Bay, isi petrece timpul scriind romantism paranormal senzual si fantezie urbana. Multumita bunicii sale, citeste romane romantice de cand avea zece ani. Jaye stropeste dragostea ei pentru istorie, mitologie si oculte in lecturi fierbinti fierbinti.

THE SEX DEMON TRILOGY de Jaye Shields, Beachwalk Press, disponibil acum in format tiparit si ebook la Amazon si Barnes & Noble, versiunea de ebook este in prezent doar 99 ¢ – doar pentru o perioada limitata de timp.

*** faceti clic pe linkurile de mai sus sau pe coperta de mai jos pentru a cumpara informatii, amintiti-va chiar banii pe vanzare, folosind linkurile mele care va ajuta sa mentineti acest blog in viata. Multumesc.

vidio porno gratis mature http://bingosnacks.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/
filme porno cu limbi http://www.ncaacareercoach.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/filme-porno/anal
filme porno viol gratis http://grcorporate.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/filme-porno/asiatice
vedete porno romania http://www.featurevision.org/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/filme-porno/blonde
filme porno italiene http://ewww.milfpornmpegs.com/cgi-bin/out.cgi?url=https://adult66.net/partida-de-sex-cu-doi-adolescenti-virgini-care-se-filmeaza
filme porno traduse in limba romana http://mgordon.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/cuplu-de-amatori-isi-filmeaza-partida-de-sex-porno-apoi-au-orgasm
insula iubirii porno http://www.coolpropertiesbyowner.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/cuplu-de-amatori-excitati-face-sex-fierbinte-in-jacuzzi-si-se-filmeaza-cum-se-fut
adelina pestritu porno http://1netmain.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/bruneta-draguta-e-dezvirginata-pe-bune-de-prietenul-mai-mare-care-o-filmeaza
filme porno cu tailandeze http://www.smart-forum.it/cgi-bin/banner/awpclick.cgi?id=8&zid=1&target=https://adult66.net/incest-cu-un-tanar-care-si-fute-matusa-pe-masa-de-bucatarie-apoi-ejaculeaza-pe-fata-ei
xxx filme porno romanesti http://queenscitizens.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/sex-in-baie-cu-un-cuplu-de-adolescenti-care-o-fac-in-toate-pozitiile