PE BAZA SEXULUI | Ghid de film | Recenzii de film pentru crestini

(RoRoRo, PCPCPC, FeFeFe, Deci, LLL, S, A, D, M):

Vedere dominanta Worldview si alte continut / elemente despre viziunea mondiala:

Foarte puternica romantica, de stanga, corecta din punct de vedere politic, feminista lumea favorizeaza schimbarile sociale radicale bazate pe un ideal utopic de „egalitate de gen”, plus un comentariu simpatic despre socialisti;

Limbaj vulgar:

25 obscenitati (un cuvant „f”, dar multe obscenitati usoare) si trei profanitati usoare;

Violenta:

Fara violenta (omul supravietuieste unei sperieri de cancer testicular);

Sex:

Cuplul casatorit se saruta in dormitor, iar femeia sare in bratele sotului inainte ca camera sa se taie;

Nuditate:

Fara nuditate;

Consumul de alcool:

Unele consum de alcool;

Fumatul si / sau consumul de droguri si abuzuri:

Niste fumat de tigari; si,

Imoralitate diversa:

Mama si fiica au cateva argumente, dar pana la urma devin mai apropiate, cativa barbati au o atitudine condescendenta fata de femei.

PE BAZA SEXULUI este o drama biografica a Justitiei Curtii Supreme Ruth Bader Ginsburg si a primelor doua cazuri de discriminare sexuala din 1971 si 1972, care au dus la schimbari juridice si sociale majore, precum si rolul vietii sale de familie in acele eforturi. PE BAZA SEXULUI este mai bine structurata si mai convingatoare decat alte filme de stanga recente, dar filmul feminist schimba unele fapte in scopuri dramatice si se bazeaza prea mult pe apelurile emotionante de la stanga pentru a-si face cazul unei schimbari sociale radicale.

Avand rolul lui Felicity Jones in rolul lui Ruth Ginsburg, filmul se deschide cu Ruth incepand Harvard Law School in 1956, doar una dintre cele noua femei din clasa ei. Desi a sustinut includerea femeilor la scoala, decanul este cam condescendent fata de femei. Intre timp, sotul lui Ruth, Marty, este cu un an inaintea ei la Harvard si au un copil de 14 luni, Jane.

Ruth se dovedeste a fi una dintre cele mai inteligente persoane din clasa ei, dar tragedia loveste familia atunci cand Marty (interpretata de Armie Hammer) este diagnosticata cu cancer testicular. Medicul ii ofera doar lui Marty o sansa de supravietuire de 5%, dar noul tratament al chirurgiei si al radiatiilor se dovedeste reusit. In timp ce Marty se reface, Ruth il ajuta atat la studiile sale cat si la ale ei.

Cand Marty termina, el obtine un loc de munca ca avocat fiscal in New York. Ruth se transfera la Columbia Law School pentru ultimul al treilea an, dar decanul de la Harvard refuza sa o lase sa absolve de acolo, chiar daca a lasat cativa barbati sa o faca atunci cand au trebuit sa se transfere.

Dupa absolvirea in 1959, Ruth nu a gasit o firma dispusa sa angajeze o femeie, chiar daca este in topul clasei sale. Filmul nu le spune telespectatorilor ca a lucrat ca functionar legal pentru un judecator important timp de doi ani, dar obtine un loc de munca cu predare-norma la Rutgers Law School.

In 1970, Ruth preda o clasa despre discriminare sexuala la Rutgers, dar tanjeste totusi sa practice avocatura ca sotul ei, Marty, care a devenit unul dintre avocatii fiscali ai natiunii. Fiica lor Jane are 16 ani si au un fiu tanar pe nume James. O adolescenta obisnuita, Jane se arunca la corectarea mamei sale, dar Marty ajuta lucrurile sa netezeasca, iar Ruth si Jane dezvolta un respect nou pentru celalalt.

Knowing Ruth’s passion for ending sex discrimination, Marty finds a tax case in Colorado where an unmarried man was denied a tax deduction for his invalid mother’s nurse. Ruth enlists the reluctant aid of the American Civil Liberties Union’s legal director, Mel Wulf. Wulf is concerned that Ruth’s trial inexperience will hurt the case before the three-judge all-male panel of the 10th District Court of Appeals. Also, until now, no other sex discrimination case has won in court. Wulf encourages Ruth to pin her hopes on another case for which she’s writing the brief, but Ruth doesn’t want to let her client down. Meanwhile, the secretary typing up Ruth’s written brief for the appeals court suggests Ruth change her description from sex discrimination to gender discrimination, a move that has ramifications for generations to come.

PE BAZA SEXULUI este mai bine structurata si mai convingatoare decat alte filme liberale recente, de stanga. Felicity Jones si Armie Hammer ofera spectacole atragatoare, iar ritmurile dramatice ale scenariului tin lucrurile sa se miste destul de bine.

Acestea fiind spuse, filmul schimba unele fapte in scopuri dramatice. Unul dintre cele mai rele exemple este reprezentarea filmului a regizorului legal al ACLU, Mel Wulf. In realitate, Wulf nu a fost reticent in ceea ce priveste cazul fiscal pe care Ruth il aduce ACLU. Astfel, filmul face un fel de calomnie cu acest tip, desi filmul arata ca a fost un sustinator puternic al incheierii presupusei discriminari a femeilor din lege. De asemenea, se pare ca Ruth nu a fost deloc penibila in a prezenta argumente orale atunci cand apare in fata instantei de apel. Cititorii pot citi despre aceste probleme si alte probleme de fapt din film intr-un articol din SLATE intitulat „Ce este realitatea si ce este fictiunea IN BAZA SEXULUI” de Alex Barasch, SLATE, 24 decembrie 2018 (https://slate.com /culture/2018/12/on-the-basis-of-sex-accuracy-rbg-biopic-fact-fiction.html).

Desigur, PE BAZA SEXULUI are o pozitie feminista puternica si partinitoare cu privire la discriminarea sexuala. De asemenea, sprijina schimbarea sustinuta de Ruth Bader Ginsburg, de a numi o astfel de discriminare „discriminare de gen” in loc de discriminare sexuala. Acest termen subliniaza diferentele stiintifice, biologice foarte reale intre barbati si femei, in favoarea tuturor schimbarilor sociale imorale pe care activitatile Ginsburg din anii 1970 le-au incurajat de-a lungul anilor. In cele din urma, argumentul principal al filmului se refera la realizarea lui Ginsburg in povestea ca schimbarile sociale pe care si le doreste au avut deja loc in societate in general. Acest lucru este reprezentat de personajul fiicei sale din film, care este mult mai putin timid in a-si cere drepturile in public decat mama ei. Prin urmare,

Cu toate acestea, acest argument este irational si defectuos. Doar pentru ca unele schimbari majore in ceea ce priveste statutul femeilor au avut loc de-a lungul deceniilor, nu inseamna ca toate legile care fac distinctii intre barbati si femei trebuie abandonate in favoarea unui ideal utopic, de stanga, neconstitutional al „egalitatii de gen”. Si nici nu inseamna ca efectuarea unor modificari mai ample nu va avea consecinte nedorite care ar putea dauna grav sau deteriora ordinea sociala, sau a dauna oamenilor in alte moduri, ceea ce este exact ceea ce s-a intamplat din cauza aparentelor succese feministe ale lui Ruth Bader Ginsburg care au dus la Numirea ei la Curtea Suprema in 1994. De exemplu, barbatii americani au acum mult mai multe sanse sa se sinucida si mai putin probabil sa frecventeze facultatea. Desigur, au avut intotdeauna mai multe sanse sa fie incarcerate decat femeile.

In plus, de ce judecatorii neelectati ar trebui sa aiba puterea de a face schimbari drastice ale legilor societatii pe baza unor ideologii utopice de stanga? Daca, dupa cum sustine filmul, societatea s-a schimbat deja, atunci legiuirile de stat si federale vor face oricum aceste schimbari. Faptul ca nu inseamna ca legiuitorii, guvernantii si presedintii, alesi de alegatori, ar putea avea nevoie sa opreasca unele dintre aceste modificari planificate sau propuse inainte de a crea consecinte daunatoare neintentionate. Un judecator cu adevarat competent, corect si cu cunostinta (sau avocat pentru aceasta problema) ar trebui sa fie in masura sa recunoasca acest fapt si sa-l aduca pe legiuitori si pe reprezentantii acestora, oamenii. Desigur, Constitutia Statelor Unite are si mecanisme prin care poporul, prin reprezentantii alesi,

PE BAZA SEXULUI se bazeaza prea mult pe apelurile emotionante de la stanga pentru a-si face cazul schimbarii feministe radicale pe care le promoveaza eroina. De asemenea, are o cantitate semnificativa de limbaj prost care necesita prudenta extrema.

filme porno preferate http://unpages.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/minora-frumoasa-e-fututa-intre-tate-chiar-de-fratele-ei-mai-mare
filme porno cu femei care ejaculeaza http://www.barchartsglobal.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/blonda-minora-surprinsa-in-clasa-in-timp-ce-face-sex-cu-profesorul-ei
zack and miri make a porno http://www.omniaindustries.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/doi-studenti-isi-violeaza-colega-beata-chiar-in-camera-de-camin