Sape

O recenzie onesta despre „Fii intotdeauna poate”

The Long Plot, Sans Spoilers

Tanara Sasha Tran vine acasa pentru a gasi o nota de la parintii ei: muncesc tarziu, asa ca ar trebui sa mearga inainte si sa faca singura cina (Spam si orez, desigur) … si asta nu, nu poate privi la televizor. Din fericire, la fel cum este pe punctul de a se instala si de a-si lua masa trista in fata televizorului, vecinul de alaturi si cel mai bun prieten Marcus Kim o invita la o cina adevarata gatita acasa la casa lui. brazillian porn lovelessonlist6.tearosediner.net

Dupa ce a ajutat-o ​​pe doamna Kim sa faca kimchi-jjigae , ei stau in jurul mesei si puteti spune imediat ca acest lucru este un lucru obisnuit, ca Sasha isi petrece aproape mare parte din timp la Kims si ca practic face parte din familie.

Ceea ce urmeaza este un montaj al celor doi care cresc in San Francisco, cu o multime de fotografii care stabilesc cat de stranse sunt Sasha si Marcus si relatia stransa a lui Sasha cu doamna Kim. Montajul se incheie atunci cand cei doi sunt in adolescenta si invata vestile dezamagitoare ca doamna Kim a murit intr-un accident. Domnul Kim, Marcus si Sasha sunt devastate, dar Marcus o ia mai ales.

Pentru a-si ajuta mintea sa-si elimine durerea, Sasha il invita intr-o noapte. cchd porn superinfoart6.sitey.me Cumva sfarsesc intr-o parcare goala, in Toyota Corolla de la Marcus, cu Sasha care se uita la D’Angelo. Dupa ce schimba cateva saruturi neasteptate, ies in spatele masinii lui Marcus.

Continuati sa cititi mai jos ↓

Videoclipuri recomandate

Urmatoarea este la fel de penibila cum te-ai astepta cand doi dintre cei mai buni prieteni isi pierd virginitatea unul fata de celalalt: este putin inconfortabil si putin demn de demn, dar nimic nu poate fi rezolvat de o calatorie in Burger King. Dar inainte sa-si poata comanda chiar Whoppers-ul, jena lor post-coitala escaladeaza intr-o lupta imensa care pune capat prieteniei.

16 ani mai tarziu, descoperim ca Sasha a devenit un bucatar celebru, cu un logodnic fierbinte, dar aflam ca nu totul este la fel de patrunzator cum pare cand cere o „pauza” la fel cum discuta despre buchetele de nunta. cult porn storeboard.com El sugereaza ca vad alte persoane inainte de nunta pentru a afla cu adevarat daca sunt destinate unul pentru celalalt. Sasha vede prin defilare, dar trece in modul de negare si este de acord cu aranjamentul ridicol.

Intre timp, descoperim ca viata lui Marcus s-a oprit. El este in continuare cam acolo unde noi – si Sasha – l-am parasit in urma cu 16 ani: El inca locuieste cu tatal sau, lucreaza pentru compania de servicii de incalzire si servicii aeriene a tatalui sau si isi petrece timpul fumand buruieni in dormitorul sau vechi si jucand concerte cu trupa veche la batrana lor bantuiala.

Cand Sasha aterizeaza in San Francisco, este gata sa se arunce in munca ei. michelle obama porn greeninfopoint2.mystrikingly.com S-a intors acasa pentru a deschide un nou restaurant si a incerca sa gaseasca pe cineva pana in prezent in timpul interferentei sale ciudate. Ultimul lucru pe care il asteapta este sa-l loveasca imediat pe Marcus si tatal sau. Dupa prima intalnire incomoda, ei se intorc sa se plictiseasca si sa se antagonizeze reciproc.

Intr-o noapte, ea decide sa verifice concertul lui Marcus. Il intalneste pe iubita sorta a lui Marcus, un hipie-wannabe ingrozitor, care serveste spaghetele bucatarului superstar cu carnati taiati din Viena. brickleberry porn toploveland3.simplesite.com

Pe masura ce Sasha si Marcus incep sa petreaca tot mai mult timp impreuna, isi reconstruiesc incet prietenia. Cand Sasha si logodnicul ei o suna oficial, renunta, Marcus isi ia curajul sa admita adevaratele sale sentimente pentru ea. Dar la fel cum el urmeaza sa-i spuna ca o iubeste, ea ii spune ca a intalnit pe cineva. Cand cineva se dovedeste a fi Keanu Reeves – THE Keanu Reeves – Marcus abandoneaza misiunea.

Situatia Keanu ajunge sa fie doar un blip, iar cei doi prieteni incep sa intalneasca in realitate. barney porn uberant.com Din pacate, descopera ca acum duc vieti mult diferite. Va lua unele schimbari mari si o multime de crestere pe fiecare parte pentru a face lucrurile sa functioneze. Sunt la curent cu sarcina?

Scurt, cinstit complot

Cand Harry Met Sally obtine un make-up asiatico-american cu spiritul, farmecul si umorul lui Ali Wong si Randall Park … taylor shift porn newlifedirect5.shutterfly.com si Keanu Reeves jucand el insusi in ceea ce este posibil cel mai bun si cel mai stralucit cameo de la o celebritate din lista A din anii .

Actorii si unde i-ai vazut ultima data

Ali Wong ca Sasha Tran

Cea mai cunoscuta pentru cele doua speciale de succes ale comediei Netupix, Net Cobix,  Baby Cobra si Hard Knock Wife, a aparut si in Inside Amy Schumer si invitata a jucat in Fresh Off The Boat cu co-starul ABMM, co-starul Randall Park.

Randall Park in rolul lui Marcus Kim

Cel mai probabil il cunoasteti pentru rolul sau de Louis Huang in popularul sitcom Fresh Off The Boat , unde coopereaza cu  Constance Wu de la Crazy Rich Asians . Este posibil sa-l fi vazut si in Aquaman , Ant-Man And The Wasp sau Veep.

James Saito ca domnul Kim

Cele mai populare roluri ale sale includ Master Shredder in 1990, Teenage Mutant Ninja Turtles si Dr. khajiit porn biglessonpoint7.yousher.com Chen in serialul Eli Stone.

Daniel Dae Kim ca Brandon Choi

Probabil l-ai vazut in Lost , recenta remake a lui Hawaii Five-O sau in rolul sau recurent ca Dr. Jackson Han in The Good Doctor.

Michelle Buteau ca Veronica

Daca pare foarte familiar, este posibil sa fi lovit cu greu Netflix in ultimele cateva luni. Michelle a aparut in papusa rusa , nu este romantica? , si pe cineva mare. bob’s boners and other porn parodies penzu.com

Vivian Bang ca Jenny

Ea a fost in filmul „Jim Man” , Jim Carrey , a jucat in serialul de comedie Sullivan And Son , si a jucat un rol recurent in Better Off Ted.

Keanu Reeves ca Keanu Reeves

Alege. Cele mai importante aspecte ale carierei includ filmele Bill And Ted , trilogia The Matrix , Speed si filmele John Wick .

Stiati?

1. Potrivit oamenilor, Ali Wong a aruncat-o pe Keanu Reeves drept „cel mai rau cosmar al lui Marcus” in parte pentru ca este de origine asiatica-americana. longmint porn bigcoachtech5.wpsuo.com (El este chinez-hawaiian de partea tatalui sau.) „Era foarte important pentru mine ca toate interesele de dragoste ale lui [Sasha] erau asiatice-americane”, a spus Ali pentru People. „Si am vrut sa gasim un barbat sexy asiatic-american care ar fi cel mai rau cosmar al lui Marcus daca ar decide sa-si marturiseasca sentimentele. In tot ceea ce fac, este foarte important sa-mi arat atractia si dorinta fata de barbatii asiatici-americani”.

2. running a train porn 606d67fb1ff6a.site123.me Keanu Reeves si-a filmat partile in timp ce se afla intr-o scurta pauza de la impuscarea lui Jonh Wick: Capitolul 3.

3. Potrivit lui Vulture, Keanu a fost intotdeauna prima alegere care a jucat rolul foilei romantice a lui Marcus, dar, in cazul in care acesta nu era disponibil, pe lista scurta s-au numarat si Tony Leung, Mark Dacascos, M. Night Shyamalan si .. gay werewolf porn ameblo.jp

• hannah harrell girls do porn
  • duolingo porn
  • davina davis porn
  • katyuska moonfox porn
  • diana rius porn
  • jamie reams porn
  • cassie0pia porn
  • carrie fisher porn
  • miranda lawson porn
  • balto porn
  • big tiddy goth gf porn
  • alien breeding porn
  • apex legends porn reddit
  • google drive porn
  • gerph porn
  • son impregnates mom porn
  • rado zuska gay porn
  • bwwm porn
  • porn free move
  • vomit porn reddit

. Paul Giamatti . Hei, fiecare lista are nevoie de un wild card, nu?

4. Acesta este intr-adevar Randall Park in legatura cu mingile de tenis si lovind Keanu Reeves:

5. Regizorul, Nahnatchka Khan, realizeaza, scrie si regizeaza credite pe Fresh Off The Boat . porn henti lovelifebook5.bcz.com

6. In timpul unei aparitii a invitati pe Ellen pentru a promova ABMM , Ali a glumit ca a scris filmul doar pentru a putea sa-i sarute pe Keanu Reeves si Daniel Dae Kim.

Ce cred prietenii mei:

Intotdeauna fii poate este o comedie romantica fermecatoare, cu destul de raunch pentru a-i oferi o muscatura apasatoare. Intrucat Marcus Kim si Sasha Tran, Randall Park si Ali Wong sunt credinciosi ca niste iubiti din copilarie, care se reconecteaza dupa ce se desprind si se duc in mod salbatic diferite vieti pentru adulti. – este un muzician din scena din San Francisco, care este blocat in zona de confort, in timp ce este un bucatar celebru, care traieste putin prea mult in balonul ei. kiittenymph porn newcoachspace9.raidersfanteamshop.com

„Mi-a placut mai ales modul in care filmul a tratat specificul cultural: este clar si cu mandrie asiatico-americana, dar nu vine ca un tribut cloying sau un exercitiu uscat in tokenism. Mentiune speciala se refera la venitul nepretuit al lui Keanu Reeves ca un uber- Versiunea lui Douchebag – El nu poate primi nimic mai mult decat atat! ” —Eileen C. Ang

„Daca  asiaticii bogati bogati ar avea un var mai mare rebel, care s-a mutat la Cali fara fond de incredere, ar fi ABMM . In loc sa va vada cu fundaluri stralucitoare si genti de design, va fermeca cu spiritul si substanta sa. Am ras, plangand peste, si aplaudand fiecare uncie din reprezentarea culturala asiatico-americana a acestui film. luna light porn yourlovedirect6.fotosdefrases.com In ceea ce priveste Keanu Reeves, personajul sau merita o analiza separata asupra berilor si kimchi jun . ” —Kate Alvarez

„Keanu ca interes al dragostei lui Ali a vandut acest film pentru mine. Desigur, nu a fost nici o surpriza ca va ajunge cu Marcus, sau ca titlul filmului este melodia finala. Care este harul salvator pentru mine este ca joaca putin pe rolurile de gen si ca poate nu este atat de rau pentru femeie sa fie cea de succes „. —Angela Coralejo-Parma

Ce cred eu:

Am crescut urmarind comediile romantice ale lui John Hughes, Nora Ephron si Nancy Meyers ( You got Got Mail este un favorit personal) unde principalele nu pareau nimic ca mine sau oricine stiam. katie darling porn topcoachzone1.cavandoragh.org Am fost cam demisionat de faptul ca, daca vor exista personaje asiatice (daca exista) intr-un film de la Hollywood, in special un rom-com, nu vor juca roluri care erau rezervate pentru Meg Ryans, Molly Ringwalds si Sandra Bullocks.

Poate ca este prea devreme sa spun sau sunt naiv, dar in sfarsit se simte ca incluziunea si reprezentarea conteaza la Hollywood, cel putin in proiectele care sunt luminate. Asiaticii bogati din Asia de anul trecut au avut un succes imens la box-office. Acum avem intotdeauna Be My poate , o alta comedie romantica cu o distributie in mare parte asiatica. Si da, asta il include pe Keanu pentru ca, asa cum sustin filmul, Ali Wong si Randall Park, pe drept cuvant, este unul dintre ai nostri. real mom and daughter porn youinfohome4.simplesite.com

Reprezentarea nu se incheie cu castingul. Mancarea, dinamica si caracterizarile sunt asiatice, privite prin obiectivul asiaticilor, nu al Hollywood-ului alb. Dupa ani si ani de tokenism, avem in sfarsit un film de la Hollywood in care oamenii care arata ca noi sunt fata si centru. Pentru a parafraza Randall Park, acesta este unul dintre noi. Poate ca ar trebui sa spun asiatico-american pentru ca exista o diferenta, dar in acest moment, este doar o problema. the sword porn newinfotube2.sitey.me

Umorul este o parte uriasa din ceea ce face ca acest film sa functioneze pentru mine. Dialogul si liniile au fost comice, nu este surprinzator, avand in vedere ca Ali Wong si Randall Park sunt implicati in fata si in spatele camerei (sunt si producatori). Acesti tipi sunt amuzanti. Trebuie doar sa urmariti specialitatile Netflix si Fresh Off The Boat de Ali Wong pentru a sti asta. Melodiile de rap ale lui Marcus sunt sublime. kancolle porn livelovespace6.iamarrows.com Iar cand Keanu Reeves apare ca „Keanu Reeves” sau mai bine zis, mitul lui Keanu Reeves, il omoara. Este atat de stralucitor, e rau.

Iata parerea mea nepopulara: nu functioneaza complet pentru mine. Filmul verifica toate casetele pe care ar trebui sa le faca o comedie romantica. Conductor fermecator? Verifica. ava parker porn topcoachtv7.bearsfanteamshop.com Rom-com trope? Verifica. Folie romantica? Verifica. O situatie „vor sau nu vor”? Verifica. Mare gest romantic? Verifica. Final fericit? Verifica. Fiecare piesa este perfecta, dar piesele nu cad complet.

Ambele oportunitati sunt amuzante si fermecatoare pe cont propriu, dar chimia nu este acolo, doar un fel de cadere. Niciodata nu cred ca apartin impreuna sau sunt indragostiti.

Imi place ca aici nu exista o dama in suferinta, ca amandoi trebuie sa lucreze singuri si se intalnesc la mijloc. Imi place ca nimeni nu trebuie sa renunte la nimic sau sa se schimbe, ca amandoi trebuie doar sa creasca ca oameni. Dar povestea nu curge la fel de lin pe cat ma asteptam. Aproape ca poti simti cusaturile unde au cusut scenele impreuna.

Poate ca sunt doar eu. Filmul, pana la urma, este amuzant si este romantic. Este o victorie majora in reprezentarea asiatico-americana. Dar cred ca speram la mai mult.

L-as recomanda:

Fanii comediilor romantice – mai ales cand Harry Met Sally , despre care vedetele si producatorii spun ca au influentat intotdeauna Be Be My forsi – se vor bucura de acest film. Este fantastic, de asemenea, pentru spectatorii care cauta diversitate in rom-com-urile de la Hollywood. Si in sfarsit, fanii lui Keanu Reeves nu ar trebui sa treaca sa vada acest film. Performanta sa hilara care joaca o versiune completa a lui insusi este, in limba Keanu, „Whoa!”