Sape

Locul rezervat merge tot Pacino: SERPICO

de Rob DiCristino si Adam Riske

Duo de recenzie care a luat o rambursare de 5 dolari fiecare pentru a cumpara un catelus.

Rob: Bine ati venit la locuri rezervate. Eu sunt Rob DiCristino.

Adam: Si eu sunt Adam Riske.

Rob: Retrospectiva noastra de Al Pacino continua cu Serpico din 1973 . bbw sister porn penzu.com Bazat pe biografia lui Peter Maas despre Frank Serpico, ofiterul NYPD, filmul de reper al lui Sidney Lumet este primul sau cu Al Pacino ( Dog Day After dupa-amiaza din 1975 ) si una dintre cele mai celebrate drame ale politiei facute vreodata. Serpico este un politist curat intr-un oras murdar, idealist care se apleaca sa reformeze un sistem spart, care nu vrea sa fie remediat. Filmul urmareste inceputurile lui Frank (numit afectuos „Paco”) ca ofiter in uniforma, prin asezonarea si eventuala deziluzie cu un status quo corupt care ii impiedica pe politistii platiti sa rezolve problemele reale care afecteaza cartierele din New York. Paco este dispus sa plateasca orice pret pentru justitie, iar politistii si politicienii in calea lui vor face orice pentru a scapa de el.

Nu mai vazusem Serpico o singura data inainte si imi placea sa-l revizuiesc pentru aceasta coloana. free white porn biglifetalk9.bcz.com Pacino si Lumet au fost facute unul pentru celalalt – impartasesc un ochi pentru realism care scoate tot ce este mai bun in ambele. Serpico este frustrant, amuzant si trist, un film inteligent si gresit care consolideaza etosurile politice Lumet afisate in alte clasice precum Network si 12 Angry Men . Adam, inainte sa ajung la lista mea cu Totul minunat despre Al Pacino din Serpico , ce parere ai despre film?

Adam: Aceasta a fost prima mea vizionare a lui Serpico . Chiar mi-a placut. Sunt destul de in urma in vizionarea mea de la Sidney Lumet (acesta este al saptelea din filmele sale pe care le-am vazut dupa 12 Angry Men , Murder on the Orient Express , Dog Day Afternoon , Network , The Verdict si Before the Devil Knows You’re Dead. amateur drunk porn socialcoachdirect3.huicopper.com ) si ma conectez destul de mult cu el, chiar daca nu-mi plac toate filmele pe care le-am vazut. Sunt de acord cu tine si el, Pacino face o imperechere excelenta, deoarece ambele sunt mult mai interesate de caracter si tema deasupra mecanicii traditionale de complot. Ca un observator de filme care pune actorii si personajele primordiale mai presus de toate celelalte, este viteza mea.

Imi place calitatea naturala a Serpico . Nu se simte la moda sau prea hollywoodian. incest creampie porn smartinfohost6-68.webselfsite.net Cu siguranta are o spontaneitate, dar si obiectiv. Pacino este grozav aici. E placut sa te intorci la inceput, cand a fost pe acea fuga torida a The Godfather , Serpico , The Godfather Part II , Dog Day Aftertern etc., unde s-a stabilit ca forta de actiune pentru toate timpurile. Pacino aduce un nivel de caracterizare atat de mare pentru Serpicoca pastreaza lucrurile interesante. joselyn cano porn 606da0856e49b.site123.me Nu este niciodata un singur lucru si este fascinant cat de in afara locului este ca ofiter de politie, in ciuda faptului ca este curajos si competent in activitatea sa. Cercurile sale sociale nu ar putea fi mai diferite si este evident ca viata de detectiv il mananca in viata, dar are o constrangere (ca nici macar nu stiu daca intelege) sa dezlege coruptia politiei.

Una dintre partile mele preferate ale filmului este cat de greu de citit. Acesta este unul dintre punctele de frustrare pentru ofiterii de politie pe masura. Pentru el i-ar fi mult mai usor sa renunte sau sa ia banii si sa-i dea de caritate, dar el este mercur si asta il pune in cel mai mare pericol la final. mhw handler porn articlescad.com Avand in vedere climatul politic de astazi, vad paralele dintre Frank Serpico si alte persoane care se intorc astazi inapoi la coruptie. In ambele cazuri, arata ca ai nevoie de prieteni puternici pentru a-ti sustine cauza si trebuie sa fii dispus sa mergi singur pana la capat si nu doar prin intermediari. Admir ce a facut Frank Serpico in timp ce ma intreb si de ce a meritat atat de mult pentru el. Aceasta este amprenta unui film bun, complex.

Rob: De acord cu nota „necitibila”. gorillaz porn artlovenews.bloggersdelight.dk Acesta este un caz in care calitatea enigmatica a marcii inregistrate de Pacino este de fapt folosita pentru a-l umaniza. Este serios, dar defectuos, iar filmul isi prezinta greselile sincer si fara vreo judecata reala asupra celor care se frustreaza cu el. Angajamentul sau de a curata strazile ii saboteaza complet cariera si viata personala si este usor de vazut de ce cei apropiati isi pierd rabdarea atat de repede. Un lucru pe care mi-ar fi placut sa-l fi vazut mai dezvoltat a fost unghiul familiei (parintii si fratele lui au toate cateva momente frumoase), dar pot vedea cat de asemanator ar fi viata sa casnica si de ce s-ar putea sa nu fi existat un motiv pentru a-l evidentia.

DAR! In afara de toate biti-urile textuale si tematice (la care putem reveni intr-o secunda), Serpico este un castigator, deoarece prezinta:

Al striga, Al sopteste, Al arunca perps, Al canta, Al in palarii amuzante, Al primeste un masaj, Al cu mustata, Al cu mouse-ul pentru animale de companie, Al cu cercei, Al folosind sintagma „pee pee”, Al hranind un cockatoo, Al imbracat ca un rabin, Al cu un catelus, Al intr-o vesta de piele, Al alergand printr-un stropitor, Al baleteaza, Al danseaza rock si roll, Al sari peste un acoperis, Al dope fumator, Al in cada si Al navigand in Elvetia. 40k porn getlifeweb8.bearsfanteamshop.com Este o jena de bogatii. Se simte ca toata seria a condus la acest film. Mark Ahn.

Adam: Oh, palariile alea. Scena cu Pacino care se intalneste cu balerina sau cumpara un catelus era minunata. buccwild porn mrlessonmaster6.timeforchangecounselling.com Este un interpret atat de fermecator cand vrea sa fie sau este chemat intr-o scena. Radeam un minut direct cand a fost la petrecere si una dintre prietenele prietenelor sale mentioneaza ca ea este intalnita doar cu baieti creier si Al, practic, spune in cel mai neinsufletit ca este foarte perceptiva. Intreaga secventa de petrecere este amuzanta in modul in care este editata si se inchide pe linia „Te iubesc Paco!” Daca filmul ar fi doar despre aventurile lui Al care traiesc in Sat, nu m-as supara. Cum ar fi, daca Al Pacino a fost vedeta unei versiuni din 1973 a Prietenilor, M-as uita la dracu din acea emisiune. Il vad doar strigand „AM FOST IN CURS !!!” Cred ca scenele mele preferate din film sunt intre el si prietenul sau, interpretat de Tony Roberts ( Annie Hall ). twitter amateur porn greenlifemagazine9.cavandoragh.org Cred ca Tony Roberts e misto. As vrea sa ma imprietenesc cu el. Imi place cand Roberts ‘se distreaza de Pacino si il numeste hippie. Intrebare pentru tine: daca ai fi in pantofii lui Serpico, ce ai fi facut? Fara judecata.

• bk brick porn
  • reluctant porn reddit
  • collage porn
  • forced sissy porn
  • porn comics reddit
  • amwf porn reddit
  • free downloadable porn
  • philipino porn
  • porn vidos
  • firefighter porn
  • jacking off porn
  • gay porn art
  • callie klein porn
  • extreme taboo porn
  • porn webms
  • antonella la sirena porn
  • taeyeon porn
  • megan maiden porn
  • pokemon x trainer porn
  • laura lux porn

Fii sincer. teen zoo porn sociallessonsoft6.raidersfanteamshop.com

Rob: Unii cititori intr-un loc intr-un loc intr-o intarziere a prietenilor trebuie sa-l poarte pe Photoshop . Voi plati bani buni. Imi place insistenta lui ca „daca iubesti gradina unui barbat, trebuie sa-l iubesti pe om”, ca si cum ar fi un lucru pe care cineva l-a spus vreodata. Exista trei tipi pe planeta care ar putea face ca aceasta linie sa functioneze, iar Al este tot trei. De asemenea, am o afinitate ciudata pentru Tony Roberts. black desert online porn zenwriting.net Am asteptat sa-l cheme pe Paco „Max”. In ceea ce priveste intrebarea dvs., realistul din mine spune ca probabil as fi luat banii si nu i-as fi cheltuit (si am scapat de el cumva) sau am renuntat doar la forta de politie. Cu toate acestea, nu exista nicio cale de a face ceea ce a facut Paco. Tu?

Adam: As fi luat banii si i-as fi donat caritatii destul de devreme. how to draw porn liveloveweb1.bearsfanteamshop.com Am ceea ce face Serpico in asta, daca coruptia continua, atunci linia dintre politist si escroc este stersa, iar comunitatea este cea care sufera, dar a fi martir in aceasta circumstanta este o pierdere. Asta imi aminteste de cateva scene care mi-au placut foarte mult in film. Primul este cand aproximativ o jumatate de duzina de politisti se intalnesc cu Serpico in parc si se niveleaza foarte realist cu el in ceea ce priveste optiunile care nu-i vor marginaliza complet codul moral, dar nu il vor face paria. I-au dat afara si avertismente, asa ca nu se pare ca politistii sunt doar raufacatori de desene animate. Pe de alta parte, cand Serpico il carteaza pe criminalul politistului si apoi ii vede pe colegii sai de politie tratand acest criminal ca unul dintre tipi, asta chiar lumineaza cat de usor poate fi traversata linia si de ce Serpico este absolut in dreapta, in ciuda disconfortului pe care il provoaca toate partile. rex porn canvas.instructure.com Finalul filmului a fost interesant pentru mine, deoarece filmul a iesit pe masura ce cerneala se usca (ca sa zic asa) pe povestea vietii adevarate. Am citit ca Serpico s-a intors din Elvetia nu prea mult dupa ce am mers acolo. Nu ca filmul avea nevoie de o bataie comedica la final (este un film grozav pe care nu l-as schimba deloc), dar ar fi amuzant daca cartea finala ar citi: „Serpico s-a mutat in Elvetia. Nu i-a placut asa ca s-a intors acasa. Sfarsit. ww2 porn www.evernote.com ” Am citit ca Serpico s-a intors din Elvetia nu prea mult dupa ce am mers acolo. Nu ca filmul avea nevoie de o bataie comedica la final (este un film grozav nu m-as schimba deloc), dar ar fi amuzant daca cartea finala ar citi: „Serpico s-a mutat in Elvetia. Nu i-a placut asa ca s-a intors acasa. Sfarsit.” Am citit ca Serpico s-a intors din Elvetia nu prea mult dupa ce am mers acolo. persona 5 cosplay porn bestcoachpoint0.almoheet-travel.com Nu ca filmul avea nevoie de o bataie comedica la final (este un film grozav nu m-as schimba deloc), dar ar fi amuzant daca cartea finala ar citi: „Serpico s-a mutat in Elvetia. Nu i-a placut asa ca s-a intors acasa. Sfarsit.”

Rob: Haha, da, s-ar putea sa fi diluat putin mesajul, dar vad parerea ta. In conformitate cu ceea ce vorbesti, am apreciat modul in care filmul a caracterizat diferitele niveluri de adversari in ceea ce priveste raspunsul lor tipic la o „problema” precum Serpico. star crossed porn postheaven.net Cei mai inalti pretind ca „isi amintesc vag” Serpico, dar raspund cu actiune reala numai atunci cand se aplica presiuni exterioare. Managerii de nivel mediu cauta modalitati de a-l discredita (cum ar fi locotenentul Mr. Strickland acuzandu-l de homosexualitate). Baietii de la nivel de strada sunt cei care pun cea mai mare presiune asupra lui, ceea ce are sens pentru ca au cel mai mult de pierdut. Imi place, de asemenea, ca filmul prezinta cu exactitate paranoia si vulnerabilitatea lui Serpico, fara a apela la salturi de sperie sau la tehnici similare care ar rupe realitatea (ma gandesc la scena subsolului dinZodiac care, desi cred ca filmul este o capodopera, nu a lucrat niciodata pentru mine). brother rapes sister porn theinfoone6.shutterfly.com Imi place ca nu trebuie sa ni se spuna de ce nimeni nu il ajuta pe Serpico sa impinga usa sa se deschida in incidentul care are ca rezultat impuscarea sa; intelegem exact ce se intampla si de ce partenerii sai nu ajuta pentru ca este prevestit mai devreme. Tonetul lui Lumet este atat de spot aici, si continuu sa ma mir. Acesta nu este un film furios sau didactic; politistii strambi sunt chiar un pic simpatici (exista acel pic cu politistul care ii spune lui Serpico cat costa scoala fiicei sale) in timp ce sunt inca raufacatori. Serpico incepe filmul singur si il incheie la fel. Realitatea grea a intregului lucru este ceea ce o vinde cu adevarat. homestuck nepeta porn bestinfolist5.trexgame.net Omule, acesta este unul bun.

Adam: Da, un mare Mark Ahn pentru mine pentru asta. Este noua mea favorita pana acum din seria noastra Pacino. Ai ascultat inca episodul lui Maltin in filme sau l-ai urmarit pe Paterno pe HBO? Ma gandesc sa ma abonez la HBO timp de o luna pentru a viziona asta si documentarul Andre the Giant. Ce film de baseball v-ati bucura de saptamana viitoare? De asemenea, imi pare rau, Gabe Kapler este cel mai prost manager din istoria baseball-ului. homemovies porn getlifeland3-97.webselfsite.net

Rob: Are dureri de crestere, asta e sigur, dar azi 20-1 castig la Miami a inmuiat putin lucrurile. Inca nu am ascultat episodul, dar o voi face cat de repede si poate chiar sa-l lovesc pe Paterno . Penn State este un subiect delicat in jurul partilor mele, asa ca va fi interesant sa vedem cum este infatisata intreaga afacere. Cred ca e randul tau sa alegi filmul de baseball, amice.

Adam: Ei bine, deoarece 15 aprilie este aniversarea primului joc MLB al lui Jackie Robinson, sa urmarim un film pe care nu l-am vazut niciodata, dar care mi-am dorit intotdeauna: The Jackie Robinson Story din 1950 .

Rob: nici nu l-am vazut niciodata, asa ca suna ca un plan. Pana data viitoare…

Adam: Aceste locuri sunt rezervate.