Categorii
Seo

Intra in forma: 8 motive pentru a folosi gantere

La nivel practic, sunt ieftine (peste 50 USD), practic indestructibile si, daca lucrati acasa, sunt compacte. (Incercati doar sa puneti un Soloflex sub pat!) Dar asta este doar lucrurile evidente. Iata opt motive pentru care oamenii destepti se inconjoara de gantere.

Gantere.

Array

. .

. .

. va ofera un plan de antrenament mai complet.

S-ar putea sa va ganditi la gantere doar in ceea ce priveste buclele bicepsului, dar sunt eficiente pentru lucrul picioarelor (lunges, ridicari ale vitelului), spate (deadlifts) si abdominale (indoiri laterale, crunchere ponderate).

. . . provoaca-ti mai mult muschii.

Una dintre cele mai mari provocari pentru ridicarea greutatilor este un fenomen numit platou. Cand corpul tau se obisnuieste cu un anumit antrenament, acesta nu mai este provocat, iar muschii tai nu mai cresc. Deoarece exista sute de exercitii diferite pe care le puteti face cu gantere, puteti continua sa va schimbati si sa va actualizati antrenamentul, astfel incat muschii sa ramana provocati si sa continuati sa va dezvoltati. De exemplu, exista 15 sau 20 de variante de bucle de biceps pe care le puteti face cu gantere, spre deosebire de doar o mana pe care o puteti face cu o bara si doar una sau doua cel mult pe un aparat de exercitii.

. . . construiti o forta mai mare.

Deoarece permit o gama mai mare de miscare in timpul exercitiilor, ganterele va provoaca muschii in moduri in care nici un alt echipament nu poate.