Categorii
Uncategorized

Greva impotriva site-urilor iraniene

  1. Acasa
  2. mass-media
  3. Politica SUA
  • Profesii din mass-media

23 iunie 2021, 16:20

Iran: SUA trage stecherul

„Acest site a fost preluat de guvernul SUA”: Radiodifuzorul iranian Press TV nu mai poate fi accesat online. opticsnet.org

(Foto: AFP)

Guvernul lui Biden are site-uri web iraniene paralizate, precum cele ale canalului de propaganda Press TV – Teheranul reactioneaza indignat. www.oldpotteryplace.com

De la Paul-Anton Kruger

Press TV este principalul post de televiziune in Iran, finantat de stat. sightwise.com Aspectul canalului, fondat in 2007, nu este cu siguranta o coincidenta care aminteste de CNN sau BBC World, este contra-modelul iranian. kbs.morgandunbar.com Numai ca ar fi un pic prea multa onoare sa vorbim despre un canal de stiri: programul poate parea foarte profesionist – dar echipa de redactie nu este independenta de standardele mass-media occidentale. makesheaths.com

In Statele Unite, Press TV, parte a televiziunii de stat IRIB, este un canal important al unei retele de propaganda pentru Republica Islamica. ncaacup.com Pentru ca IRIB este subordonat institutiei iraniene, cu liderul suprem Ayatollah Ali Khamenei in frunte. hotnakedsluts.net Drept urmare, autoritatile americane au confiscat acum site-ul principal al postului TV, presstv. puppyteacher.com com, precum si cel al altor 35 de radiodifuzori asociati regimului din Teheran. nonalcoholicwines.net

Autoritatile americane au actionat la cateva zile dupa alegerea lui Ebrahim Raisi, nou-presedinte. weareamericans.us Daca incercati sa accesati paginile de pe internet, apare doar o nota de la Politia Federala FBI si Ministerul Comertului. www.golfselect.com.au



  • tarom
  • e pantofi
  • salina turda
  • treninguri barbati
  • askew
  • youtube converter mp3
  • digi care
  • spirulina
  • leroy merlin cluj
  • tft comps
  • isjph
  • softpedia
  • pat dormitor
  • blugi dama
  • tokyo
  • poli iasi
  • vremea vaslui
  • eurosport
  • rutracker
  • brainly




Departamentul de Justitie al SUA a declarat ca a confiscat 33 de domenii care urmeaza sa fie atribuite Uniunii Radio si Televiziune Islamice Iraniene. www.impaint.com Aceasta a fost sanctionata de SUA in 2020 din cauza conexiunilor sale cu Garda Revolutionara, unitatea de elita a armatei iraniene. woodharbinger.info Compania americana care detine domeniile nu a solicitat licenta necesara de la Departamentul de Comert, care este necesara pentru continuarea functionarii. nationallitigationpowerhouse.biz

Majoritatea paginilor au fost in curand disponibile din nou la adrese alternative

Trei site-uri web au fost inchise si de Kata’ib Hezbollah, o militie siita din Irak controlata de Garzile Revolutionare si acuzata de Washington pentru atacuri cu rachete si mortare asupra bazelor si trupelor SUA din Irak. deafonline.net

Sunt afectate si paginile omologului TV de presa in limba araba al-Alam, al-Masirah, o statie din Yemen operata de Ansarullah, asa cum se numesc si militiile houthi sustinute de Iran. www.dinersclubcard.ru Majoritatea paginilor pot fi accesate in continuare pe internet – dupa cateva ore cel tarziu prin intermediul adreselor alternative. archives.org

Anuntul Departamentului de Justitie al SUA a declarat ca radiodifuzorii desfasurau campanii anti-dezinformare SUA si incercau sa exercite o influenta ilicita – o referire la incercarile de manipulare a alegerilor prezidentiale din SUA. g1b.dreamsmeaning.net

Purtatorul de cuvant al ministerului iranian de externe, Said Khatibzadeh, a condamnat actiunile autoritatilor SUA la Teheran. wlz.armoureckrichmeats.com Este un exemplu al incercarii sistematice a SUA de a interfera cu libertatea de exprimare la nivel global si de a reduce la tacere vocile independente din mass-media. galleryofart.us Este rusinos pentru Washington sa continue sa foloseasca astfel de standarde duble.