Grand Theft Auto IV Review – VideoGamer.com

De Tom Orry • 27 aprilie 2008 • Publicat in Recenzii

GTA wannabes mai bine aveti grija. S-a intors regele.

Imi trebuie foarte mult sa petrec perioade prelungite de timp jucand jocuri. Am tendinta de a le alege, pun cateva ore pe zi peste o saptamana, in timp ce fac alte lucruri intre ele. Asadar, cand statistica timpului jocului GTA 4 a citit 35 de ore dupa doar trei zile si ochii mi-au fost impuscati de sange, era evident ca acesta nu era jocul tau mediu mediu – nici macar jocul tau video excelent. Dupa mai mult de 40 de ore, cel mai ambitios joc al Rockstar pana acum s-a terminat si m-a lasat sa ma intreb daca voi putea vreodata sa ma uit la jocuri video „normale” in acelasi mod.

Incepand pentru prima data GTA 4, a fost greu de stiut la ce sa va asteptati. Stiam ca ai jucat ca Niko Belic, un fost fost militar din Europa de Est, ca jocul este stabilit in Liberty City si ca Rockstar a lucrat la rezolvarea multor probleme din GTA-urile anterioare, dar dincolo de asta am ajuns la joc destul de frumos. proaspat. Cum era de asteptat, momentele de deschidere scad cu calitate, genul pe care te-ai astepta sa-l vezi in cel mai recent film de 200 milioane USD. In birou s-a adunat toata gasca pentru a urmari momentele de deschidere. „Asta-i atat de misto” s-a spus de mai multe ori in primele cinci minute – inainte ca jocul sa-mi fi dat chiar controalele – si este o fraza care a devenit din ce in ce mai frecventa – alaturata de grinzi mari – de-a lungul jocului.

Lucrurile pornesc neasteptat de incet. Primele misiuni se invart in jurul ajutarii varului tau Roman, care conduce o afacere de taxiuri. Aici veti ajunge sa va confruntati cu elementele de iesire din GTA 4, inclusiv noul sistem de puncte de navigatie (GPS in joc), telefonul mobil (in esenta, legatura dvs. cu toate contactele dvs. din joc), noul sistemul de lupta si modul in care functioneaza misiunile. Desigur, probabil ca veti pleca de pe sine, experimentand noul sistem de fizica alungand pietonii nevinovati cu masina dvs. sau provocand suficiente daune pentru a face masina sa explodeze. Este totul foarte bun si este prea usor sa pierzi ore din viata.

De asemenea, veti intra in contact cu cel mai bun Liberty City, LCPD. Sistemul dorit a cunoscut unele schimbari fata de GTA-urile anterioare, ceea ce face ca alergarile sa fie mai amuzante. Faceti ceva obraznic, cum ar fi invers intr-o masina de politie care patruleaza si veti avea un nivel dorit de o stea. Politistul va incepe o urmarire, ramanand pe tine atata timp cat te va avea in vizor. Iesiti in afara zonei de cautare relativ mici pentru o perioada scurta de timp si cautarea va fi anulata, dar lucrurile se pot agrava. Odata ce ajungeti la un nivel dorit de trei stele (impuscati un politist sau mergeti pe o rafala insetata de sange), lucrurile nu sunt atat de usoare, elicopterele oferind copiilor un ochi pe cer. Sper doar ca nu trebuie sa vezi niciodata cel de temut nivel sase.

Combaterea armelor a fost mult imbunatatita fata de jocurile anterioare

Masinile din GTA 4 se descurca foarte diferit, la fel si bicicletele. Vehiculele mai mari sunt destul de lente si nu trebuie sa alunece cu puterea in jurul colturilor atat de bine, in timp ce masinile mai sportive au o senzatie de curse aproape arcade, ideale pentru a incerca drumurile mai aglomerate din Liberty City. Cu toate acestea, motocicletele sunt cele mai aglomerate, tesand in si din trafic cu o usurinta relativa. Totusi, este usor sa fii prea increzator. Intr-o masina, o coliziune frontala de mare viteza il poate vedea pe Niko sa zboare pe parbriz, dar faceti la fel pe o bicicleta si vi se garanteaza ca mancati asfalt, si orice altceva corpul vostru lipsit de viata in timp ce zboara prin aer . Elicopterele si barcile isi fac aparitia mai tarziu in joc, ambele oferind o forma de calatorie mult mai linistita.

Oricat de mortale pot fi vehiculele – poti chiar sa tintesti manual o arma in timp ce conduci – este pe jos unde vei face cele mai multe daune. Cu un sistem de blocare a tintei si cu scopuri gratuite, jocul are majoritatea jucatorilor acoperiti, desi nu este tocmai perfect. In spatiile restranse, camera se poate pierde putin, iar noul sistem de acoperire te blocheaza ocazional. Incercarea de a echilibra jocul gratuit in roaming si controalele solide ale tragatorilor nu poate fi usoara, dar Rockstar a facut o treaba excelenta. Pentru inceput, va veti limita la pumnii si la o bataie de baseball, dar in curand veti avea acces la un pistol, apoi pusti automate, pusti lunetiste, grenade, molotovuri si RPG – loturi care va sunt oferite pentru anumite misiuni, dar de asemenea disponibil la numeroasele magazine de arme din oras.

Personajele, in special romane, sunt vedetele GTA 4.

Oricat de mari sunt aceste elemente de baza ale GTA 4, personajele fura spectacolul si fac jocul cu adevarat special. Varul lui Niko, Roman, este, fara indoiala, unul dintre cele mai carismatice si mai simpatice personaje vazute vreodata intr-un joc video, iar relatia lui Niko cu el – si cu dragostea lui de familie in general – este cea care sta la baza povestii. Niciodata nu esti prea departe de introducerea unui nou chip si, pentru prima data in istoria GTA, Rockstar a batut cu siguranta mixul de comedie si drama – ajutat de unele actorii vocale stralucitoare si animatie faciala. Mai degraba decat o scena care se simte in contradictie cu cealalta, se joaca reciproc de minune, cufundandu-te in poveste pe masura ce cresti pentru a-ti placea sau pentru a nu-i place personajele – determinand uneori chiar soarta lor.

Ca un joc de 40 de ore pentru majoritatea jucatorilor obisnuiti, te-ai putea astepta ca actiunea sa renunte putin, dar daca exista ceva intotdeauna este prea mult de facut. In afara de misiunile de poveste geniale si din ce in ce mai dramatice, exista o multitudine de misiuni secundare: cele date de personajele cheie care, la randul dvs., va permit sa apelati la favoruri; intalniri, inclusiv anumite avantaje; mini-jocuri precum bowling, sageti si bazin; imbatat si ratacind prin oras intr-un stat neinsufletit; un serviciu de internet GTA 4 functional cu e-mail, tonuri de apel achizitionabile, intalniri si stiri pe internet; si altele.

Problema este ca pur si simplu nu veti dori sa va indepartati de misiunile de poveste de baza – sunt atat de bune. Un oras realist in care poti trage arme si conduce vehicule poate suna ca o reteta pentru multe repetari, dar nu este chiar asa. Desi indepliniti misiuni similare, varietatea este incredibila si deseori unica in modul in care le jucati personal. Intr-un moment s-ar putea sa renunti la manageri intr-un club de striptease si in urmatorul, tu jefuiesti o banca si scapi de stilul Heat – o misiune care trebuie sa coboare ca fiind una dintre cele mai mari din istoria GTA.

Trebuie sa furati vehicule terestre, aeriene si maritime.

Liberty City este o lume stralucitoare a jocurilor. Am avut si alte jocuri care pretind ca sunt setate in lumile reale, dar nimic nu s-a apropiat de asta. Harta este impartita in atat de multe zone si suburbii diferite, incat este greu de inteles cum Rockstar a reusit vreodata sa scoata acest joc pe rafturile magazinelor. Nivelul de detaliu este doar uluitor. In timp ce San Andreas a prezentat numeroase zone „umplute” relativ goale, nu exista altceva decat calitatea in GTA 4. Orasul este plin de oameni, continuand viata, luptandu-se intre ei, vorbind la telefoane si actionand in general real. Desigur, nu sunt reale si arata cateva semne de prostie – cel mai adesea in condusul lor ridicol de lent si slab -, dar orice observator ocazional va fi aruncat in aer de ceea ce vad.

Trecerea din zonele mai linistite pe care le incepeti in zonele mai dens populate ale orasului este un moment minunat de joc in sine. Sa fi jucat ore in sir intr-un cartier sarac, doar pentru a cobori pe un drum stralucitor inconjurat de semne de neon si panouri publicitare, cu congestionarea traficului imitand ceea ce a fost vazut in New York, este un punct de vedere. Simtul miscarii in lume nu este prezentat pe o farfurie asa cum este in jocurile anterioare GTA; in GTA 4 iti vei da seama incet ca esti intr-o parte mai buna a orasului, locuiesti intr-un apartament mai bun, te imbraci in haine mai bune si castigi bani mai usor. Nu este un lucru instantaneu si functioneaza in combinatie cu povestea, pestele mai mare aparand pe masura ce profilul tau este crescut.

Valorile de productie sunt prin acoperis in toata GTA 4, ambele versiuni fiind aproximativ cele mai bune pe care le veti vedea pe fiecare consola (comparatie completa a consolei, inclusiv video). Ciclul zi / noapte creeaza o iluminare incredibila, iar efectele meteo stabilesc starea de spirit in anumite scene care probabil se vor schimba daca va trebui sa redati o misiune. Destul de intamplator, in timpul unei misiuni deosebit de morbitoare, vremea s-a transformat in rau, iar cerul a fost plin de tunete si fulgere. Este posibil ca unii jucatori sa nu experimenteze niciodata misiunea la fel, dar pentru acel moment a rasunat perfect starea de spirit. Laudarile pentru imagini vizuale pot continua pentru totdeauna, acoperind exploziile sublime si rezultatul carnajului la modul in care personajele reactioneaza la a fi impuscati in diferite parti ale corpului.

In unele locuri este un pic dur, dar GTA este inca un joc uimitor.

La fel de superba este si munca audio, care cu siguranta a ridicat bara pentru jocurile video. Coloana sonora din joc este colosala si variata, iar functia vocala pentru o data este intr-adevar a standardului Hollywood.

filme porno numai porno http://www.vitesoft.com/ads/ads.php?idADS=54&URL=https://adult69.ro/filme-porno/anal
filme porno cu fetite http://networksolutionsblows.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/asiatice
filme porno cu orgasm http://birchrun.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/beeg
filme porno hardcore http://analitica.kiev.ua/out.php?link=https://adult69.ro/visul-blondei-e-sa-aiba-o-pula-in-perete
filme porno downloand http://www.sumygazmash.com/go.php?url=https://adult69.ro/asa-pula-monstroasa-nimeni-nu-o-poate-suge
filme porno daniela crudu http://uoy.beachbundles.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/pizda-menajerei-este-inecata-in-sperma
filme porno big tits http://1stgaragedooropeners.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/tineri-amatori-se-fut-pe-plaja-de-nudisti
filme porno cu blonde si negri https://jewishsalem.com/modules/mod_jw_srfr/redir.php?url=https://adult69.ro/sotia-nerabdatoare-ii-suge-scula-prin-chiloti
filme porno fete tinere http://www.gastrohep.net/adverts/redirect.asp?url=https://adult69.ro/barbatii-mexicani-stiu-cum-sa-si-futa-fiicele
ana maria prodan porno http://oldharborcompany.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/mama-zambeste-pentru-ca-pula-o-iubeste
filme porno in limba romina http://doctormar.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/mai-bine-se-fut-pana-lesina

Acestea sunt caractere 100% credibile, indiferent cat de extrovertite ar fi. Rockstar ar fi putut lansa jocul in bucati de o ora si ar fi fost evaluat acolo cu The Sopranos, drept felii clasice de drama. Show-urile comice de radio si emisiunile TV hilar (vizionabile din apartamentul dvs.) sunt de asemenea laudate – chiar am plati pentru mai multe emisiuni lansate prin DLC.

GTA 4, cu siguranta, este la curent cu hype-ul care il inconjoara si, cu siguranta, va cobori ca un joc definitoriu al acestei generatii de console, dar nu este perfect. Manse vizuale, precum pop-up si o rata de cadru lenta au afectat GTA-urile anterioare, iar in timp ce GTA 4 nu sunt atat de gresite, aceste probleme sunt inca prezente. Jocul pune o neclaritate placuta asupra obiectelor indepartate, astfel incat vizionarea dvs. asupra orasului este inca incredibila, dar pe masura ce treceti cu viteza de-a lungul anumitor lucruri, vazuiti. In cele mai intense momente, rata de cadru face si o scufundare, dar aceste doua reclamatii nu sunt suficiente pentru a impiedica GTA 4 sa fie unul dintre cele mai impresionante jocuri lansate vreodata.

O problema de mai mare ingrijorare este lipsa punctelor de control din cadrul misiunii. Cat de mult te deranjeaza ca vei fi un lucru personal, dar oricat de lunga ar fi o misiune, esecul in orice moment va duce la faptul ca trebuie sa incepi de la inceput. Avand in vedere ca multe misiuni necesita o lunga deplasare in oras inainte de inceperea actiunii, acest lucru poate fi frustrant. Puteti lua adesea un taxi sau una dintre masinile Roman la destinatie, economisind ceva timp, dar este pacat ca Rockstar nu a oferit o solutie pentru ceea ce ar fi putut fi o problema.

Ne indoim ca orice joc lansat anul acesta va imbunatati GTA 4

Probleme usoare deoparte, nimeni suficient de batran pentru a juca GTA 4 nu ar trebui sa-l transmita. Este cu siguranta o experienta matura – in ton, violenta si limbaj – dar asta o face de fapt si mai unica. Pentru toata controversa generata de Rockstar, GTA 4 a mutat jocurile video intr-un punct cu care majoritatea dezvoltatorilor nu vor putea concura. Stiam cu totii ca GTA 4 va fi un joc minunat si va vinde milioane de exemplare, dar nu ma asteptam sa rusineze aproape toate celelalte jocuri pe care le-am jucat in aceasta generatie.

Aceasta recenzie se bazeaza in totalitate pe campania cu un singur jucator. Accesati functia noastra multiplayer GTA 4 pentru gandurile noastre despre modurile de joc care va vor tine joc in lunile urmatoare.

Puteti cumpara GTA 4 pentru Xbox 360 si PlayStation 3 de la GAME.co.uk.