Categorii
Adult69

Ghidul complet pentru indulcitori si pierderea in greutate

Suferiti de oricare dintre urmatoarele simptome?

  • • Foame constanta
  • • Dureri de cap
  • • Energie slaba
  • • Modificari ale dispozitiei
  • • Tensiune arteriala crescuta

Atunci acestea pot fi semne ca esti dependent de zahar.

„Stai, Isabel, trebuie sa renunt la toate dulciurile si deserturile?”

„Pot sa folosesc indulcitori artificiali si sa slabesc in continuare?” „Ce zici de zahar brut sau natural?” „Si cum ramane cu toti ceilalti indulcitori disponibili in magazin in aceste zile … zahar zahar, zahar de nuca de cocos, stevia sau xilitol?”

Este clar ca este un subiect complicat … dar nu trebuie sa fie confuz.

In acest articol vom explora aspectele zaharului si ale altor indulcitori si vom face cateva recomandari specifice, astfel incat sa poti slabi si sa te bucuri de sanatate pe termen lung, fara a renunta la lucrurile dulci din viata.

Intelegerea zaharului

Primul lucru de inteles despre zahar este ceea ce – exact – este si modul in care corpul tau il foloseste. Zaharul vine in principal in doua forme „simple de zahar”: fructoza si glucoza. Ambele forme pot proveni din dieta noastra, dar glucoza este singura care este creata in mod natural si de corpul nostru.

Fructoza din dieta noastra este de obicei depozitata in ficat sub forma de glicogen, un fel de sursa de energie de rezerva pentru momentul in care avem nevoie. Cantitatile mici de fructoza nu reprezinta o mare problema pentru noi, mai ales atunci cand intra in sistemul nostru digestiv cu o multime de fibre, celuloza si alte lucruri bune. Acest lucru se intampla atunci cand mancam fructe, ceea ce ne ofera fructoza cu „ambalaj” natural care incetineste procesul metabolic si impiedica fructoza de la supraincarcarea ficatului.

Dar fructoza in cantitati mari, cum este cea gasita in siropul de porumb cu fructoza mare (ingredient primar in majoritatea bauturilor zaharoase si in multe alimente procesate), va supraincarca ficatul cu glicogen si il va forta sa transforme acea fructoza in grasimi.

Glucoza este „zaharul” din „zaharul din sange” si ofera combustibil pentru celulele noastre. La fel ca in cazul fructozei, glucoza din alimentatia noastra nu constituie o mare problema atunci cand este „ambalata” cu fibre, proteine ​​si / sau grasimi sanatoase, ca in forma de legume cu frunze si alte alimente cu un nivel scazut de glicemie (acele alimente care sunt cele mai scazute din indicele glicemic si nu cresc foarte mult numarul de zahar din sange).

Dar alimentele bogate in glicemie pot fi o problema reala. Glicemia pura, la fel ca zaharul alb rafinat, ocupa primul loc pe indicele glicemic (GI) la 100. Carburile rafinate, cum ar fi painea alba, pastele si chipsurile de porumb se vor transforma rapid in zahar in organism si vor avea, de asemenea, un IG ridicat (60) si sus). Dar carbohidratii mai complexi – boabe incoltite, cartofi dulci – au un IG mediu si nu iti afecteaza glicemia la fel de dur. Majoritatea legumelor sunt scazute in GI.

Daca zaharul din sange doreste sa manance ceva zahar sau ridicat in index, veti ajunge cu un plus de glucoza care pluteste in fluxul de sange. Pentru a face fata tuturor, pancreasul dvs. trimite insulina suplimentara, un hormon care escorteaza toata glucoza in diverse locuri din corp. O parte din glucoza va fi pastrata sub forma de glicogen, care poate fi utilizata mai tarziu pentru energie. Daca tocmai ati terminat un antrenament greu, unele dintre ele vor fi consumate rapid ca energie acum. Si restul, tot excesul creat prin consumul a ceva ridicat pe index, va fi pastrat sub forma de grasime.

Dar necazul nu se opreste aici. Varfurile repetate de zahar din sange din consumul de zahar si carbohidratii rafinati vor duce in cele din urma la rezistenta la insulina (cunoscuta si sub numele de diabet zaharat sau sindrom metabolic), ceea ce va creste considerabil riscul de diabet de tip 2, boli cardiovasculare si cancer.

Acesta este corpul tau pe zahar

Intelegerea modului in care functioneaza glucoza si fructoza in interiorul corpului este o modalitate buna de a vedea cum zaharul devine gras si poate duce in cele din urma la rezistenta la insulina, dar nu picteaza imaginea completa a efectelor daunatoare ale zaharului. Este important sa intelegeti ce face zaharul pentru sanatatea dvs., deoarece consecintele consumarii prea mult din acesta pot insemna o durata de viata redusa semnificativ si o calitate mai scazuta a vietii pentru dvs. si familia dvs.

Creierul tau: Un studiu din 2009 din jurnalul PLOS a gasit o legatura puternica intre glucoza si imbatranirea rapida a celulelor. Alte doua studii – unul de la Universitatea de Stat din Georgia si altul de la Universitatea din California Los Angeles – ambele au gasit legaturi intre consumul de zahar si o scadere a functiilor cognitive precum memoria. De asemenea, zaharul a fost legat de depresie, schizofrenie si anxietate. Pe langa toate acestea, zaharul elibereaza dopamina in creier, ceea ce creeaza un sentiment placut de recompensa care poate duce la „dependenta de zahar”.

Inima ta: zaharul este direct legat de o crestere a riscului general de boli de inima, dar nu acolo se termina problema. Un studiu din 2013 publicat in Journal of the American Heart Association a gasit dovezi puternice potrivit carora zaharul iti poate creste riscul nu doar pentru boli de inima, ci pentru insuficienta cardiaca. Un alt studiu, publicat in 2014 in JAMA Internal Medicinea urmarit aportul de zahar al participantilor pe parcursul a 14 ani si a constatat ca riscul pentru boli de inima a crescut proportional cu cantitatea de zahar din dieta (indiferent daca participantii au sau nu excesul de greutate). Alte cercetari au aratat ca consumul de fructoza in exces in bauturi precum soda duce rapid la obezitate abdominala si niveluri mai mari de colesterol periculos LDL (un factor de risc principal pentru boli de inima) si ca efectele cardiovasculare daunatoare ale zaharului incep inca din adolescenta.

Ficatul tau: revista Nature a publicat un articol controversat in 2012, care sustinea reglementari privind zaharul, la fel ca reglementarile pe care le plasam pe alcool. Rationamentul lor? Fructoza si glucoza au un efect toxic asupra ficatului similar cu alcoolul, iar consumul excesiv de zahar poate duce la aceleasi conditii cronice ca si consumul excesiv de alcool, inclusiv boala hepatica grasa.

Pantecele tau: Multe, multe studii au legat consumul excesiv de zahar, in special sub forma de bauturi incarcate cu fructoza, la obezitatea la copii si adulti si, in cele din urma, la diabet si boli de inima. Cercetarile ulterioare i-au determinat pe oamenii de stiinta sa creada ca nu este doar relatia zahar-insulina-grasime, ci si efectul pe care zaharul il are asupra hormonilor „foamei” precum leptina si ghrelinul. Adaugati la asta faptul ca zaharul nu este altceva decat calorii goale, lipsite de umplere si nutrienti nutritivi si aveti o reteta dovedita pentru cresterea in greutate majora.

Riscul de cancer: din pacate, cercetatorii au inceput sa descopere o legatura puternica intre rezistenta la insulina (cauzata de excesul de zahar din dieta) si cancer. Un studiu, realizat la Universitatea Rey Juan Carlos din Madrid in 2013, a inceput sa descopere mecanismul exact la locul de munca, cand a constatat ca consumul de zahar creste o anumita proteina care poate face ca celulele noastre sa fie mai susceptibile de cancer. Alti cercetatori au remarcat ca pacientii cu cancer de san si cancer de colon au rate de supravietuire mai mici atunci cand aportul lor de zahar si amidon este mai mare si ca persoanele care mananca cantitati excesive de zahar prezinta un risc mult mai mare pentru a primi cancer in primul rand.

Zaharurile nocive vin intr-o varietate de forme, chiar si multe care par naturale si sigure precum agave si zahar brut. Si pentru a ingreuna lucrurile, zaharul se ascunde adesea pe etichetele nutritionale, sub denumiri necunoscute precum maltodextrina si sorbitol. Pentru o lista completa de ingrediente de care trebuie sa aveti grija, consultati bara laterala („Raul”).

De ce „Zaharul liber” nu este raspunsul

Din pacate, in conditiile in care oamenii obisnuiti au inceput sa inteleaga cat de real este zaharul toxic si ingrasator, industria de productie alimentara a raspuns cu o multime de alternative fara zahar.

Totul, de la fursecuri pana la inghetata pana la prajituri pana la mese cu microunde, au inlocuit continutul de zahar cu indulcitori artificiali, cum ar fi aspartamul (egal), zaharina (dulce-N-joasa) si sucraloza (Splenda).

Pana de curand, diversele studii despre pericolele indulcitorilor artificiali nu erau suficient de convingatoare pentru comunitatea principala de sanatate. In ciuda cercetarilor care indica faptul ca acesti compusi chimici te-ar putea infrange, ar putea cauza convulsii si probleme ale creierului si ar putea – in cantitati suficient de mari – sa contribuie la o serie de probleme de sanatate, de la eruptii cutanate pana la organele marite pana la atacuri de panica … inca nu exista consensul dintre medicii si nutritionistii in randul ca ar trebui evitati indulcitorii artificiali.

Dar sansele sunt bune ca se va schimba in viitorul foarte apropiat si multi medici sunt deja intelepti in cercetare.

Desi exista studii care dateaza din 2008 care arata o legatura intre solutiile dietetice (care sunt umplute cu indulcitori artificiali, de obicei aspartam) si atat sindromul metabolic, cat si diabetul, studiile mai recente adauga o multime de credibilitate argumentului.

porno cu mame http://aeroway.mobi/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/
porno big http://debemo.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/amatori
xxx filme porno romanesti http://comanos.org/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/anal
porno mature incest http://stonecut.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/asiatice
porno filme vechi http://listhousenow.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/beeg
top porno http://lisapresleytowhomitmayconcern.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/blonde
porno profesoare http://fisherinvestmentreviews.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/scolarita-cu-tatele-mari-intra-in-gratiile-profesorului
filme online subtitrate porno http://asianacapital.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/rusoaicele-tanjesc-dupa-o-pula-in-cur
filme porno gratis xxx http://menshowingit.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/asistenta-obraznica-ii-resusciteaza-pula-virgina
porno gay http://poetry-email.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/mama-blocata-violata-de-fiul-sau
romanian porno http://landfillavoidance.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/prostituata-cu-forme-incercata-si-de-politisti
viol porno http://arbitratekenfisher.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/isi-antreneaza-fiica-sa-i-inghita-sperma
carmen electra porno http://cincyseo.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/decide-sa-incerce-si-pula-preotului
film porno budoar http://getcaliforniajobs.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/pula-adevarata-contra-vibratorul-gros-al-mamei
porno pule monstru http://hiphopstyler.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/tarfele-trebuie-sa-stea-in-genunchi
lindic porno http://globalsquare.biz/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/fosta-lui-filmata-in-timpul-unei-felatii
sister porno http://detroitrenewableoperations.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/menajera-asiatica-violata-in-grup
porno negrese http://bookmain.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/matusa-usuratica-geme-de-placerea-pulii-nepotului
filme porno integrale http://netexchangeservices.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/o-fute-rapid-cu-pantalonii-in-vine
japanese porno http://thepevoniastore.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/tanara-amatoare-are-parte-de-un-futai-bun

Un astfel de studiu, dintr-un numar din 2013 al The American Journal of Clinical Nutrition , a gasit o corelatie puternica intre indulcitori artificiali, obezitate si diabet. Institutul de Stiinta Weizmann, a descoperit ca indulcitorii artificiali schimba efectiv machiajul bacteriilor intestinale si declanseaza reactii nocive care duc la sindromul metabolic (care poate duce in cele din urma la diabet si boli cardiovasculare). Hopa!

Consultati bara laterala pentru a evita o lista completa de indulcitori artificiali.

Alternative dulci

Din fericire pentru noi toti, exista cativa indulcitori pe care ii puteti adauga in siguranta la cafea, produse la cuptor, ceai si orice numar de retete decadente pentru a va satisface dintii dulci. Dar nu cumva crezi ca poti manca deserturi nelimitate atata timp cat utilizeaza acesti indulcitori aprobati, retineti ca chiar si cele mai sigure optiuni ar trebui sa fie folosite cu mod rar. Unul dintre principalele beneficii ale umplerii dietei tale cu alimente sanatoase si nutritive este ca iti poti rupe in mod natural dependentele fiziologice de alimente procesate si de zahar, iar daca mananci prea multe alimente dulci (chiar si cele sigure) va fi mult mai greu sa rupi acele obiceiuri si mult mai greu sa slabesti.

Retinand ca moderatia este inca esentiala (mai ales daca aveti sau aveti un risc pentru diabet), nu exista niciun motiv sa nu puteti indulci cafeaua de dimineata si sa va bucurati de un tratament dulce din cand in cand. Cele mai bune optiuni absolute pentru dulceata sunt stevia pura si mierea organica cruda, nefiltrata.

Stevia este o planta verde, iar frunzele sale au o dulceata naturala puternica, dar are un indice glicemic mai mic decat una, astfel incat nu iti va creste glicemia si nu va duce la cresterea in greutate si probleme de sanatate. Un lichid pur de stevia este suficient de puternic incat o picatura sau doua vor parcurge un drum lung (o lingurita de stevia lichida pura este egala cu o cana intreaga de zahar obisnuit). Evitati marcile albite de stevia precum Truvia si cautati forme lichide care nu au ingrediente suplimentare. Daca aveti un deget verde, puteti chiar sa va cultivati propriile plante de stevia in gradina sau ghivece de fereastra si puteti folosi frunzele proaspete direct de pe planta.

Mierea cruda, pe langa faptul ca este delicioasa, este unul dintre cei mai uimitori indulcitori ai naturii. Beneficiile pentru sanatate ale mierii sunt documentate in toata lumea de mii de ani si este frecvent utilizat pentru aplicatii medicinale. Are proprietati antibiotice si antiseptice, datorate in parte pH-ului sau acid, iar in forma sa bruta este incarcat cu antioxidanti sanatosi si enzime naturale. Mierea bruta, nefiltrata, are un numar de GI sigur in jur de 30 si, de asemenea, pastreaza bucati de polen care promoveaza sanatos. Mierea locala poate ajuta la combaterea febrei fanului – fara a mentiona ca sprijina apicultorii locali.

Dupa miere si stevia crude, exista o serie de alte optiuni care sunt sigure pentru a fi folosite cu usurinta pentru reteta ocazionala in care mierea sau stevia pur si simplu nu vor functiona. Acestea includ:

  • Datele si data zaharului
  • Suc de fructe
  • Zahar de cocos / zahar de palmier
  • Sirop din esenta de artar

A lua cu mancare

Daca aveti ocazional servirea de inghetata cu zahar complet, placinta sau alt dulce preferat – in ocazii speciale sau ca un tratament rar – nu trebuie sa va bateti.

Dar membrii BD sunt puternic incurajati sa inlocuiasca indulcitorii conventionale cu optiuni la fel de delicioase, pierderea in greutate-sigure, cum ar fi cele gasite in revista noastra lunara, LiveSmart.

Trateaza-te (si ramane sanatos) in fiecare luna cu deserturi dulci natural »