Categorii
Seo

Forme de identificare: Marcus Sakey, gazda TV

Raspunsuri ireversibile de la ninja preferate de calatorie.

Nume: Marcus Sakey

Titlu / biografie: romancier suspans si gazda a Travel Channel’s Hidden City, in premiera pe 6 decembrie

Twitter / site web: @MarcusSakey, MarcusSakey.com

Nascut in: Flint, Michigan Locuitor in

prezent in: Chicago, Illinois

1. Unde ai prefera sa fii chiar acum?

Drumetii cu altiplano-ul din Peru. Nu, asteapta: conducand un decapotabil in toata Toscana. Nu! Navigand pe coasta New England, urmarind toamna spre sud. Urcarea Kilimanjaro. Camping singur in Utah. Suspin.

2. Persoana celebra (moarta sau vie, reala sau fictiva) cu care ai vrea cel mai mult sa mergi intr-o calatorie:

sunt fan Hemingway, asa ca, intr-un fel de a vorbi, am pescuit deja cu el.

Array

Dar omului mi-ar placea sa ma imbarc pe Pilar in Key West si sa ne indreptam spre sud pana cand vom avea o batalie de o zi cu un tarpon, ridica-l pe baiatul acela rau, apoi sarbatorim spunand minciuni peste rom pe o terasa cubaneza.

Desigur, daca Scarlett Johansson ar vrea sa se alature, ar fi binevenita.

3. Lucrul material care iti lipseste cel mai mult cand esti departe de casa:

hamacul meu. Eu si sotia mea locuim intr-o casa mica din Chicago, cu o curte cu timbre postale, suficient de mare pentru a prinde un hamac intre punte si un mesteacan. Ramurile formeaza o prabusire care ecraneaza lumina si puteti mirosi pamantul si gratarul unui vecin. Adaugati o bautura, un trabuc si o carte si este o reteta pentru multumire pura si simpla.

4. Cel mai neobisnuit articol cu ​​care ai calatorit:

Cand filmam episodul Florida Keys, m-am scufundat pentru comoara piratilor. Gasca cu care am mers sunt unii dintre cei mai de succes vanatori de comori din istorie; au gasit mai mult de jumatate de miliard de dolari de aur, argint, smaralde – asa-i asa.

Eu, am gasit o piatra.

Era ca si cum ar fi Charlie Brown: „Am o ciocolata!” „Am guma!” „Am o piatra”.

Era o piatra de balast dintr-un galeon din secolul al XVII-lea; o stanca de rau de 20 de kilograme care ar fi fost colectata de sclavi sau tarani si incarcata in chila pentru a ajuta la echilibrarea navei in calatoria sa prin nesfarsitul albastru. Nu avea nicio valoare – nici una. Dar l-am gasit personal, l-am recuperat din 70ft de apa si sub doua picioare de namol si mi s-a parut incredibil de racoros.

TSA nu atat. Ar fi trebuit sa vezi conversatia. „Domnule, va verificati … stanca?”

5. Cel mai tare mod de transport pe care l-ati luat:

acum cateva luni am ajuns sa conduc un fan boat prin Everglades. Sunt ridicol de distractive – receptive, rapide si larg deschise la soare si vant. Acesta a fost copilul unui ghid de multa vreme. Lucrul avea destul de mult un motor cu reactie montat pe spate.

Dupa ce a navigat o vreme, a vazut aceasta cale ascunsa prin mangrove. Am coborat incet si ne-am gasit intre cuiburile a doi aligatori masivi, fiecare cu o lungime de zeci de metri si cu cicatrici de lupta. Aratau ca niste dinozauri, fiare primordiale care par sa se miste mereu incet, pentru ca daca le vezi miscandu-se repede, nu mai esti in preajma sa vorbesti despre asta.

Am ucis ventilatorul si am plutit, ei ne priveau, noi ne uitam la ei, in timp ce soarele apunea peste bayou.

A fost o zi buna.

6. Locul despre care nu doriti sa stie nimeni, dar sunteti dispus sa il divulgati aici:

exista un hotel de tip boutique numit Jake’s pe coasta de sud a Jamaicii, langa Treasure Beach. Eu si sotia mea am gasit-o din intamplare; am zburat in tara fara un plan, doar am inchiriat o masina si am inceput sa sarim in jur.

A fost unul dintre acele momente magice aliniate la stele. Conduceam pe partea gresita a drumului de ore intregi, eram prafuiti si raniti pe drum si habar nu aveam unde sa stam, apoi am facut un colt si acolo era acest loc.

Este o mana de cabane superbe pe malul oceanului, decorul in aer liber si tifon, sticla spumanta si texturi stralucitoare. Exista o piscina magnifica cu apa sarata, unde puteti pluti si urmari apusul soarelui. In momentul in care scade sub orizont, bug-urile si broastele incep sa strige, ca o simfonie care astepta bagheta dirijorului. Apoi iesiti, va prosopiti si va plimbati pentru o masa de patru stele sub felinare stralucitoare si stele din Caraibe.

7. Povestea de calatorie cu care nu te vei opri niciodata sa te lauzi:

am invatat sa scufund in Belize, ceea ce este ca si cum ai invata sa conduc la un Aston Martin. Recifele si refugiile sunt unele dintre cele mai dramatice din lume. Dar adevaratul motiv pentru care m-am dus a fost sa scufundez Blue Hole, o groapa de 400 de metri, langa Ambergris Caye. Google-l si veti vedea de ce.

Nu este o scufundare tehnica, dar te duci la adancime maxima, aproximativ 120ft. Culoarea s-a scurs, lasandu-va sa va deplasati prin catedrale gotice din piatra scufundata. Este magnific.

Problema este ca a fost prima mea scufundare certificata si am fost putin ambitioasa. Exista o afectiune numita narcoza cu azot care se intampla ocazional la acea adancime. Motivele sunt tehnice si nu le inteleg pe deplin, dar rezultatul net este ca te simti usor si anxios. Se instaleaza o claustrofobie vertiginoasa nebuna.

Ca bonus, la acea adancime, nu poti pur si simplu sa te indrepti spre suprafata; trebuie sa veniti incet cu cateva pauze lungi sau veti obtine coturile, ceea ce este aproape cel mai ingrozitor lucru care se poate intampla.

Deci iata-ma, la o adancime in care pur si simplu nu poti sa pleci intr-o graba, disperata sa-mi scoti regulatorul din gura, simtindu-ma prins si ingropat in viata si pierdut in intuneric, fara alta optiune decat sa-l suge si sa-ti pleci panica .

Si asta a fost inainte ca rechinii sa vina in vizita.

8. Puneti-ne pe noi un pret nepretuit de sfaturi sau intelepciune de calatorie:

cautati baruri locale. Nu cele care se adreseaza turistilor; un loc in care merg de fapt oamenii care locuiesc acolo. Daca lasati ghidul in urma si stati la bautura sau doua, este usor sa va faceti prieteni, chiar daca abia vorbiti limba. Urmatorul lucru pe care il stiti este ca sunteti la o petrecere acasa pe un doc, sau mancati la un restaurant magnific fara semn.