Flashback – Resident Evil 4 Review

Asa ca am mentionat Resident Evil 4 in urma cu cateva zile si cu siguranta am rupt-o putin. Mi-a ramas in minte inca de la intarziere, pentru ca i-am prezentat recent prietenei mele, Carolyn, si a devenit atat de dependenta de ea, incat s-a dedat la sedintele de maraton, a preluat munca scolara si orice altceva care nu era absolut esential pentru supravietuirea ei. Dupa ce a terminat, a inceput oa doua etapa … la fel cum imi amintesc ca am facut-o acum 2 ani. Au trecut 777 de zile de la lansarea RE4 in SUA, iar in onoarea magnumului Killer 7 (care costa 77700 de pesete in joc), am decis sa ofer o recenzie semi-retro a jocului meu favorit Gamecube si usor 2005 Jocul anului. Deci, din arhivele Eddie R Inzauto, din 11 ianuarie 2005, iata recenzia mea intitulata:

Introducerea unui nou tip de joc. RE4 este o capodopera.

Uneori, vine un joc care reinventeaza sau redefineste jocurile video asa cum le stim. Super Mario 64 a facut-o, asa cum a facut The Legend of Zelda: Ocarina timpului. Mentionez doar aceste jocuri pentru a pune in perspectiva situatia in care Resident Evil 4 se afla printre jocurile video pana in acest moment. Desi nu reinventeaza total jocurile, se va dovedi a fi un nou punct de referinta pentru industrie. Ultima versiune a lui Capcom este o capodopera, iar dezvoltatorii ar trebui sa ia o lectie din aceasta, mai ales in ceea ce imi place sa numesc „cinematica interactiva”. Aceasta a inventat RE4.

Franciza Resident Evil are o istorie care dateaza din 1996, cand a fost lansat pe Playstation primul din seria infestata de zombie. Acest joc a reusit singur sa creeze un gen cu totul nou, si a inventat expresia „horror de supravietuire”. Au urmat numeroase secvente, precum si multe titluri de copiat, epuizand stilul jocului si lasand cativa jucatori blocati de acesta. Exista, probabil, la fel de multi urcatoare RE, cat exista fani, dar odata cu lansarea RE4 si reinventarea seriei, aceste doua grupuri se pot alatura si se pot bucura din nou de ceea ce a inceput in urma cu aproape un deceniu.

Resident Evil 4 stele Leon S. Kennedy, de renume RE2, care se afla intr-o misiune de salvare a fiicei presedintelui Ashley dintr-o locatie indepartata din mediul rural european. Se pare ca ea este tinuta intr-un sat mic, asa ca Leon merge sa cerceteze. Nu mai repede a pus piciorul in acest oras mic decat este atacat de un grup de zombi, nu am mentionat ca nu exista zombi in joc? Nici unul. Leon este atacat de un grup de sateni nebuni, iar groaza de supravietuire a inceput.

Probabil ca prima diferenta vizibila pentru oricine este familiarizata cu seria este noul sistem de camere. Actiunea nu va mai fi filmata din diferite unghiuri ciudate, in timp ce jucatorii se straduiesc sa se orienteze spre viziunea in continua schimbare. In RE4, toata actiunea este privita din spatele lui Leon, deci aceasta problema de control nu este niciodata o problema – chiar si cu o schema de control fundamental neschimbata. In sus se misca intotdeauna inainte, in jos se misca intotdeauna inapoi, iar stanga si dreapta sunt intotdeauna la stanga si la dreapta, dar din moment ce camera il urmareste intotdeauna pe Leon, acum este cea mai optima si intuitiva configurare.

Cu noul sistem de camere in functie, la fel cum controlul Leon devine a doua natura, vizionand lumea pe care trebuie sa o exploreze se simte si mult mai natural. Vedeti ce vede Leon, care este cu mult mai mult decat ar fi permis vreodata stilul de camera vechi. In timp ce acest lucru poate parea ca inlatura o parte din frica asociata cu incapacitatea de a vedea mai mult de cativa pasi in fata ta, nu serveste decat pentru a intensifica sentimentul de spaima si pericol. Acum, se simte intotdeauna ca si cum cineva, sau ceva, se strecoara in spatele tau.

De obicei, exista ceva care te ameninta si, in toata aventura de 20 de ore, vei intalni dusmani precum Ganado (sateni) in multe medii diferite. Veti vedea paduri, pesteri, sate, un castel, lacuri, lava, turnuri, ruine si multe altele. Designul de nivel variaza de la inteligent la superb si nu dezamageste niciodata. Veti ajunge chiar sa explorati un pic din ea ca Ashley neinarmata. Distractie…?

O alta inovatie a Resident Evil 4 este sistemul de inventar renovat. Acum iti poti cumpara armele de la un comerciant misterios. Banii dvs. provin de la dusmani, precum si vanzarea anumitor articole pe care le gasiti pe parcurs. Practic, toate bijuteriile care ar fi fost folosite ca chei in jocurile RE din trecut sunt acum acolo pentru a va castiga bani. Cu acesti bani, alegeti din cea mai larga selectie de arme din orice joc horror de supravietuire, fiecare dintre ele putand fi actualizat de aproximativ zeci de ori. Acest proces este implementat foarte bine si adauga un fel de element RPG si profunzime gameplay-ului.

Asa cum am mentionat anterior, schema de control este aproape identica cu jocurile RE de pe vremuri. Nu exista inca nicio miscare analogica, ceea ce inseamna ca trebuie sa tineti apasat butonul B pentru a rula. Cu toate acestea, a fost adaugat un grad de libertate la utilizarea armelor. Pentru a face acest lucru, tineti butonul R, tintiti si apasati A pentru a trage. Pare a fi orice alt joc RE, dar prin obiectiv, vreau sa spun. Cand aparatul foto se apropie si se uita peste umarul lui Leon, ai control deplin asupra locurilor in care vor fi tras fotografii. Acest lucru este punctat frumos de laserul rosu care apare pe capurile, bratele, picioarele, pieptele inamicului dvs. inainte de a lasa plumbul sa zboare.

Capacitatea de a viza orice parte a inamicului se adauga la joc imens. Va veti gasi care vizeaza diferite parti ale corpului pe baza situatiei disponibile. Impuscaturile capului sunt dragute (si adesea au drept rezultat un sange si o groaza incredibila), dar cand douazeci de lunatici innebuniti te ataca deodata si ramai doar cu munitie cu pistolul, poti opta sa tragi la masa principala a corpului. Obiectivul lui Leon nu este perfect, iar fotografiile capului sunt mai dificile din cauza scaderii vederii laserului. In alte momente, poate fi util sa trageti un brat al aruncatorului de topor, determinandu-l sa renunte la arma sau poate fi mai intelept sa tragi acel bat de dinamita pe care il poarta tipul de langa el.

M-am trezit ca petrec foarte mult timp impuscand dusmani in capul mainilor, mai ales ca plonjarea ulterioara fata-prima este destul de satisfacatoare si foarte eficienta.

Fizica cand vine vorba de aceste incendii este excelenta. Dusmanii cazuti ii calauzesc pe altii, focul puternic iti bate atacatorii unul in celalalt, iar ridicarea unui Ganado neasteptat, care a ratacit prea aproape de o stanca, ii va trimite navigand clar peste margine.

Cu toate acestea, exista cateva lucruri care ar imbunatati controlul RE4. Ceva cu siguranta in mintea multor jucatori este incordat. Cu toate acestea, parerea mea este ca adaugarea de incordare ar insemna o experienta foarte diferita si, in cele din urma, ar putea distrage de la stilul jocului. Mai des, Leon ar putea beneficia de o schimbare rapida de arme. Ceva atat de simplu ca un buton de „ultima arma” ar fi fost grozav si ar face lupta si mai placuta.

Uneori, lupta se apropie prea mult pentru confort, iar Leon trebuie sa recurga la lupta din mana in mana. Din fericire pentru tine, cutitul de lupta este acum mapat pe butonul L, la fel cum armele tale sunt spre butonul R. Si mai norocos este faptul ca Leon poate efectua o varietate de actiuni sensibile la context in timpul luptei, precum si atunci cand nu este atacat. Daca un inamic se apropie prea mult pentru confort, o apasare rapida a butonului A dezlantuie o puternica lovitura rotunda, trimitandu-l sa zboare inapoi. Leon poate face, de asemenea, lucruri precum scarile daramate (ca psihozii care se potrivesc de flacari vor urca), sa sara prin ferestre, sa foloseasca diverse obiecte de mediu utile si chiar sa ofere un complex sau doua.

Culmea luptei in Resident Evil 4 este de departe intalnirile sale extraordinare de sefi, care poate foarte bine sa fie cel mai bun dintre toate jocurile video. Capcom a reusit sa amestece actiunile sensibile la context in lupte cu sefii atat de perfect si atat de impresionant incat aceste confruntari cu adrenalina ridicata, uimitoare intre Leon si o multime de raufacatori unici si masivi iti vor ramane in minte zile intregi.

Integrarea fina a comenzilor sensibile la context nu se opreste nici la luptele sefului. O simpla plimbare in padure se poate transforma intr-o evadare frenetica de la o anumita moarte, toate determinate de reflexele si constientizarea jucatorului. Si cand vine vorba de reduceri, nu puneti controlorul … niciodata. Nici macar siguranta obisnuita a unei decenaje nu va poate proteja de pericolele Resident Evil 4. Va rugam sa va lasati pe lauri si veti fi destinatarul unei lame de topor; actioneaza rapid si te vei elibera de o lume de durere.

Descrierea graficii lui Resident Evil 4 este destul de usor de facut. Mai simplu spus, acestea sunt cele mai bune imagini vizuale pe un joc de consola si chiar rivalizeaza cu cele mai bune din jocurile pe computer. Totul in joc este fotorealist, inclusiv cel mai nepriceput dintre dusmani. Modelele de personaje sunt excelente, nu numai din punct de vedere tehnic, dar si din punct de vedere artistic.

Nivelul de detaliu in mediile RE4 depaseste cele ale fundalurilor pre-redate ale trecutului Resident Evils, iar acest joc este complet 3-D! Se pot numara literalmente lame de iarba sau crestaturi intr-o bucata de lemn, iar efectele de foc sunt fenomenale. De asemenea, iluminarea este incredibila. Umbrele umbrite adauga intotdeauna starea de spirit a jocului, iar cand fulgerul incepe sa clipeasca, iluminarea alternativa si intunericul face unul dintre cele mai atmosferice jocuri pe care le-ati putea cere.

Este evident ca o mare cantitate de timp si efort a depus pentru a produce ceea ce vedeti in Resident Evil 4. De exemplu, exista un anumit inamic pe care trebuie sa il trageti in cap pentru a ucide si, cel mai probabil, pe care l-ati folosi o pusca de lunetist amplificata. Desigur, Capcom stia asta, asa ca au facut cel mai bun blestem cap posibil.

filme porno cu bunaciuni http://rumsondivorcelawyer.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/asiatice
kim kardashian porno http://itesppcos.org/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/beeg
filme porno gangbang http://nbcweatherplus.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/filme-porno/blonde
filme romanesti porno gratis http://schmidtoceaninstitute.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/un-barbat-excitat-fute-bine-de-tot-o-negresa-adolescenta
cel mai tare film porno http://pilotgrovefo.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/adolescenta-negresa-fututa-tare-adanc-in-cur
alexandra stan porno http://haband.info/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/sex-in-grup-cu-o-asiatica-porno
alexandra daddario porno http://btfeedback.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=filmeamatori.com/minora-blonda-fututa-salbatic-de-un-animal-de-om

Asta e polonez.

De asemenea, destul de stralucitor este si audio al lui Resident Evil 4, care ruleaza in Dolby Pro Logic II. Functia vocala este mult imbunatatita fata de Resident Evils, iar liniile sunt livrate cu un sentiment si o intonatie exacta. Dintr-o serie cu radacini intunecate in actiunea vocii, nivelul de eficienta este cu siguranta binevenit. Vorbirea este foarte bine sincronizata si cu miscarea buzelor. In afara de dialogul principal, veti gasi ca dusmanii vostri nu tace si vorbeste intotdeauna cu voci amenintatoare si neobservante pentru a va face sa va simtiti mult mai incordat. In plus, vorbesc spaniola, ceea ce ii lasa pe multi dintre noi in intuneric, fara sa stie ce spun.

Atmosfera de ansamblu a jocului este sporita si mai mult de coloana sonora de calitate, care este intotdeauna adecvata si variaza de la dispozitie si predirectiune pana la intensa si captivanta. Ca atatea alte aspecte ale jocului, acesta este perfect si este doar o parte dintr-o experienta totala prezentata jucatorului.

S-ar putea referi la intregul joc ca la o serie perpetua de „scene”, deoarece valorile de productie ale RE4 sunt atat de incredibile, rivalizand cu multe lungmetraje. Ritmul este aproape perfect. Actiunea crescendos si decrescendos pe tot parcursul jocului, echilibrand confruntarea acerba cu explorarea suspansa si coregrafia si cinematografia sunt uimitoare. Fiecare parte a jocului se imbina si se imbina bine. Intregul pachet este ceea ce numesc „cinematice interactive” si te va face sa te opresti si sa spui cu voce tare, „wow”, „whoa” si „phew” in mai multe ocazii.

TREBUIE sa cumperi acest joc …

O recenzie stralucitoare, retrospectiva, dar cred ca a fost bine meritata. Chiar fara a mentiona minigame-ul Mercenaries (un romp carnos, fara sfarsit, care ar putea fi numit „Resident Evil 4 Arcade”) sau Assignment Ada (o scurta incursiune in viata lui Ada Wong), Resident Evil 4 este unul dintre cei mai buni jocuri acolo … si are 2 ani. Un nou stil de notare este un dezacord: