Categorii
Seo

De exemplu, o bara devine restrictiva in timpul unei presari pe banca, deoarece puteti reduce greutatea

Doar atat de mult inainte ca pieptul tau sa ti se impiedice. Dar cand tineti o gantera in fiecare mana, puteti reduce greutatea in timpul fiecarei repetari, punand in joc mai multe fibre musculare si stimuland o crestere mai mare.

.

Array

. . construiti forta mai repede.

Antrenamentul de rezistenta negativa se refera la stresul pe care l-ai pus pe muschi in timpul fazei de coborare sau negativa a unui exercitiu. Si rezistenta negativa poate creste muschiul chiar mai eficient decat faza pozitiva sau de ridicare a unui exercitiu. Cu gantere, puteti adauga o rezistenta negativa suplimentara in antrenament.

Sa presupunem ca ati facut 10 bucle de biceps cu mana stanga si ca nu mai puteti ridica greutatea inca o data. Acum puteti insela, folosind mana dreapta pentru a va ajuta stanga sa ridice greutatea inca o data si pur si simplu sa coboare gantera folosind doar mana stanga. Acest lucru va va ajuta sa scoateti ultimul beneficiu din antrenament.

. . . va poate oferi o inima mai sanatoasa.

O multime de studii au aratat ca antrenamentul cu greutati reduce tensiunea arteriala si intareste indirect inima. Mai recent, cercetatorii au aratat ca un antrenament cu gantere poate produce beneficii suplimentare, inclusiv un profil lipidic mai scazut (mai putina guma pentru arterele dumneavoastra) si o absorbtie crescuta a oxigenului.