Categorii
Uncategorized

Cum sa profitati la maximum de ziua dvs. de lucru

Ilustratii de Antoine Corbineau

Ti se pare adesea ca ziua ta de lucru scapa de sub control? Incepeti fiecare zi cu un plan pentru a face atat de multe lucruri, dar in curand va veti distra, concentrandu-va asupra sarcinilor cu prioritate redusa si, pur si simplu, amanand. Deci, cum poti recastiga controlul asupra timpului tau? Nu functioneaza listele unice pentru a fi mai productivi; vom contura tehnici de productivitate care pot fi adaptate personalitatii si stilului dvs. de lucru.

Trei elemente de baza ale productivitatii

Folositi aceste principii pentru a va ghida in timpul zilei de lucru.

Toti lucratorii si zilele de lucru sunt unice. Cu mai putine companii si angajati care adera la o zi traditionala de la 9 la 5, diferentele in zilele noastre de lucru sunt din ce in ce mai pronuntate. Dar lasand aceste diferente deoparte, trei idei generale se aplica tuturor sfaturilor noastre de productivitate:

1. Aveti incredere in marimile mici . Nu va puteti astepta sa schimbati ani de obiceiuri de lucru peste noapte. Schimbarile mici in modul in care lucrati se pot adauga treptat la schimbari mari ale productivitatii. freight.starplayer.com Incercati un sfat pentru a incepe si continuati sa adaugati mai multe pe masura ce gasiti strategiile care functioneaza cel mai bine pentru dvs.

2. Fii responsabil. Fie ca este vorba de check-in-uri saptamanale cu un coleg de serviciu sau de stabilirea propriilor termene si anuntarea lor catre altii, nevoia de a raspunde altcuiva va poate forta adesea sa faceti treaba.

3. Iertati-va. Esti om: accepta ca uneori vei aluneca, te vei distrage si vei avea o zi proasta. Este mai important sa mergi mai departe decat sa te gandesti la greselile tale.



Pentru Multitasker

Daca incercati sa faceti trei lucruri simultan, de multe ori realizati foarte putin.

O imposibilitate biologica

Crezi ca poti face mai multe lucruri jongland cu mai multe sarcini in acelasi timp? Incercati sa va sunati colegul de munca in timp ce tastati un e-mail si verificati pagina dvs. innosync.org de Facebook. S-ar putea sa va simtiti ca si cum ati fi productivi, dar probabil ca nu veti realiza niciuna dintre acele sarcini in mod eficient.

Cu totii avem o cantitate limitata de latime de banda cognitiva – numarul de ganduri si amintiri pe care le putem pastra in minte in orice moment. Este posibil ca creierul tau sa se amageasca gandindu-se ca are mai multa capacitate decat o are cu adevarat, dar chiar functioneaza din greu pentru a face fata mai multor ganduri simultan atunci cand comutati inainte si inapoi intre sarcini. Capacitatea dvs. de a face lucrurile depinde de cat de bine va puteti concentra pe o sarcina la un moment dat, indiferent daca este timp de cinci minute sau o ora.

„Multitasking-ul nu este posibil din punct de vedere uman”, a spus Earl K. Miller, profesor de neurologie la Institutul Picower pentru Invatare si Memorie de la Institutul de Tehnologie din Massachusetts.

Mai multe erori si mai putina creativitate

Cand faceti mai multe sarcini, aveti tendinta de a face mai multe greseli. Atunci cand comutati inainte si inapoi intre sarcini, retelele neuronale ale creierului trebuie sa retraga pentru a afla unde au ramas si apoi sa se reconfigureze, a spus dr. verticalconquests.com Miller. Aceasta activitate suplimentara va face sa incetiniti, iar erorile devin mai probabile.

„Oamenii sunt mult mai eficienti daca fac o singura sarcina”, a spus el.

Incercarea de a face mai multe sarcini impiedica si creativitatea, a spus el. Gandirea cu adevarat inovatoare apare atunci cand permitem creierului nostru sa urmeze o cale logica a gandurilor si ideilor asociate, iar acest lucru este mai probabil atunci cand ne putem concentra pe o singura cale mentala pentru o perioada extinsa.



Creierul este ca un muschi: devine mai puternic odata cu utilizarea, a spus dr. Miller. La fel ca in cazul exercitiului fizic, cu cat ne consolidam conexiunile mentale concentrandu-ne pe o sarcina cu excluderea tuturor celorlalte, cu atat ne putem indeplini mai bine.

Cum sa Monotask

In masura posibilitatilor, creati un mediu de lucru care sa incurajeze indeplinirea unei sarcini pe rand. Probabil ca nu este realist sa credem ca putem bloca orele la un moment dat pentru o singura sarcina, dar chiar si angajarea in monotare timp de cinci minute poate aduce beneficii de productivitate. www.chdd-org.com.hk

Iata cateva mici modificari pe care le puteti face:

Eliminati tentatia: rezistati in mod activ dorintei de a verifica retelele sociale fara legatura in timp ce lucrati la o sarcina. Unii lucratori ar putea avea nevoie sa mearga atat de departe incat sa instaleze programe anti-distragere a atentiei, cum ar fi SelfControl, Freedom, StayFocusd si Anti-Social, care blocheaza accesul la cele mai dependente parti ale internetului pentru perioade specificate.

Lucrati pe un singur ecran: inchideti telefonul mobil si opriti al doilea monitor.

Mutati-va: daca va pierdeti concentrarea – citind aceeasi propozitie de mai multe ori sau daca mintea dvs. se indeparteaza continuu de subiect – ridicati-va si mergeti scurt, a spus dr. Miller. O scurta plimbare in jurul biroului va poate ridica starea de spirit, reduce foamea si va poate ajuta sa va concentrati din nou.

Lucrati la intervale de timp: setati un cronometru pentru cinci sau 10 minute si va angajati sa va concentrati asupra misiunii dvs. pentru acea perioada de timp. Apoi, permiteti-va un minut de distragere a atentiei, atata timp cat veti reveni la sarcina dvs. www.oakepi.com timp de inca cinci sau 10 minute.

Cand Distractiile preiau

Tendinta de a deveni distras este primara, asa ca iarta-te daca o faci. A aparut in primele noastre zile ca oameni, cand trebuia sa raspundem instantaneu la lei, tigri si alti pradatori care ne-au amenintat, a spus dr. Miller. Fiecare intrare senzoriala a fost profund interesanta, iar raspunsul nostru la aceasta a fost uneori o chestiune de viata sau de moarte. Creierul nostru nu a renuntat la acest vechi mecanism de supravietuire; inca ravnim acea atingere informationala pe umar, a spus el.

Din fericire, cu cat lucram mai mult pentru a ne concentra pe o sarcina la un moment dat si pentru a ignora distragerea atentiei, cu atat mai mult exercitam cortexul prefrontal – cu atat mai evoluata este partea creierului nostru. Apoi devine mai usor sa va concentrati.

Mai multe despre gestionarea distragerilor

Pentru Procrastinator

Responsabilitatea – fie pentru tine sau pentru o alta persoana – poate fi cruciala pentru productivitatea ta.

Fi responsabil

Pentru a combate amanarea, gasiti un partener de responsabilitate. drunkmonkeylove.com Acesta poate fi un coleg sau un manager, al carui rol este sa primeasca rapoarte periodice de progres asupra proiectului dumneavoastra. Persoana pe care o alegeti va trebui sa-si ia rolul in serios, exprimand dezamagirea daca nu v-ati atins obiectivul si aprecierea daca ati facut-o. Unii amanatori inveterati chiar sunt de acord asupra unui set de recompense sau pedepse pentru a merge impreuna cu termenele lor, in functie de ceea ce ii motiveaza cel mai mult. O recompensa ar putea fi un pranz gratuit; o pedeapsa ar putea fi un e-mail catre departament care anunta ca nu sunt eu un termen limita.

Dezavantajele listei de sarcini

Deoarece mintea noastra primara tanjeste distragerea atentiei, clasica lista de sarcini poate impiedica intreruperile sa va preia ziua. Dar oamenii sunt, de asemenea, vulnerabili la asa-numita „amanare structurata”, unde, pentru a evita lucrul la o sarcina grea, isi petrec timpul pe una mult mai usoara. Raspunsul la un e-mail sau aprecierea unei postari pe Facebook poate fi o forma de amanare structurata. Scrierea listei de sarcini poate fi, de asemenea, o forma de amanare structurata. Deci, acordati-va cinci minute sau mai putin pentru a scrie o lista de sarcini in fiecare dimineata. Pastrati-l concentrat si scurt, astfel incat sa nu petreceti mai mult timp verificand articolele decat completandu-le de fapt. cmarep.com

Pastratori de liste

Unora le place sa-si pastreze listele pe hartie – facand bifuri emfatice si satisfacatoare ori de cate ori indeplinesc o sarcina. Altii prefera ruta computerului. In acest caz, sunt disponibile multe aplicatii, inclusiv acestea:

  • Todoist: Aceasta aplicatie functioneaza bine pe multe platforme si este bogata in functii precum mementouri, note si posibilitatea de a va sincroniza listele cu dispozitivele dvs.
  • Retineti laptele: acesta include o caracteristica care permite utilizatorilor sa imparta sarcini cu altii, cum ar fi colegii de munca si membrii familiei.
  • Evernote: Aceasta aplicatie de luare a notelor va permite sa creati liste de sarcini sub forma de caiete personale.

Pentru a evita confuzia, alegeti hartie sau digital pentru listele dvs., deoarece poate fi dificil sa le gestionati pe ambele. 

La biroul tau

Unde lucrezi poate fi la fel de important ca si modul in care lucrezi.

Ce spune biroul tau despre tine

Nu exista o modalitate corecta de a organiza un birou. Dar spatiul dvs. consumoresponsable.com de lucru fizic poate avea un efect mare asupra productivitatii. „Va poate energiza sau va poate epuiza energia”, a spus doamna Morgenstern, expertul in gestionarea timpului.

In general, doar 25% din dezordinea unui birou este legata de abilitatile organizationale, sustine dna Morgenstern – restul este legat de gestionarea timpului. „Fiecare hartie de pe birou are o sarcina asociata, iar aceasta sarcina va dura timp.” Ati luat in considerare suficient timp pentru a rezolva totul? Gramezile de hartie care nu pot fi controlate pot fi un semn pe care trebuie sa le delegati, a spus ea.

Intrebati-va: Sunt gramezile de pe birou aceleasi care erau acolo acum trei saptamani sau se misca? Atata timp cat nu stagneaza, probabil ca va descurcati cu ceva dezordine, a spus doamna Morgenstern.

In majoritatea cazurilor, pastrati biroul liber, cu exceptia proiectului pe care il abordati in acest moment, impreuna cu echipamentul de care aveti nevoie pentru a-l finaliza, a spus ea. De asemenea, ar trebui sa creati un spatiu pentru o „zona” – lucruri noi care tocmai au intrat – si o „zona exterioara” pentru lucrurile care sunt terminate si care trebuie distribuite.

Una dintre cele mai simple modalitati de a incepe sa va schimbati spatiul de lucru este sa va petreceti ultimele 10 minute din ziua de lucru pregatindu-va biroul pentru ziua urmatoare. Atunci nu va trebui sa-ti incepi ziua cu mizeria de ieri, a spus doamna Morgenstern. fashion20.com A incepe cu un birou pregatit pentru ziua urmatoare ar putea avea un efect puternic asupra mentalitatii si a productivitatii.

Obtineti cele mai recente actualizari din industrie, livrate zilnic.

Inscrieti-va la Buletinul informativ DealBook, livrat in fiecare dimineata si dupa-amiaza si primiti stiri din industrie pe tot parcursul zilei.

Pentru utilizatorii de computere (toata lumea)

Oricat de repede vor accelera ritmul de lucru, si computerele pot incetini lucrurile.

Cunoaste-ti computerul

Neintelegerea capacitatilor computerului dvs. poate fi o piedica serioasa pentru productivitatea dvs. Unii oameni se tem ca cererea de ajutor tehnic ii va face sa para incompetenti, dar, de fapt, opusul este adevarat, potrivit cercetarilor .

Solicitati sfaturi tehnologice atunci cand credeti ca un computer sau o sarcina online dureaza mai mult decat ar trebui. S-ar putea sa nu stii cum sa folosesti eficient un anumit tip de tehnologie sau sa nu stii care au fost practicile anterioare ale unei companii intr-un anumit domeniu. Faceti un efort pentru a cauta persoanele care va pot completa lacunele de cunostinte, respectand in acelasi timp timpul si responsabilitatile lor. omsiitest.com

Managerii pot ajuta in acest proces oferind sesiuni periodice de informatii si manuale specifice companiei legate de tehnologie, cum ar fi e-mail, Excel, Microsoft Word, Slack si altele. Un program de mentorat este o alta optiune.

Preia controlul Mesajelor primite

Te gasesti oprindu-te constant pentru a-ti verifica e-mailul? E-mailul este o modalitate ideala de a practica amanarea structurata – atunci cand lucrati la o sarcina usoara si neimportanta, mai degraba decat sa abordati una mai grea si importanta.

E-mailul este ca viata: este dezordonat, imperfect, plin de surprize si toata lumea se descurca diferit.



  • excel
  • suedia
  • usi interior
  • miley cyrus
  • sfanta maria
  • translate to english
  • eforie nord
  • pressalert
  • sensiblu
  • anxietate
  • mancare de post
  • hotmail
  • manchester city
  • liga 1
  • autodoc
  • otp
  • jocuri de fete
  • bcr contact
  • vezi online
  • da




Nu exista un sistem de e-mail perfect. Expertii pot promova valoarea unor tehnici precum „Mesaje primite zero”, in care incercati sa stergeti mesaje primite in fiecare zi, dar chiar daca mesaje primite sunt goale, viata dvs. profesionala – cu toate intrebarile sale fara raspuns, proiectele incomplete si problemele provocatoare – vor ramane pline . Adoptati provocarea zilnica de a va mentine viata profesionala sub control, folosind e-mailul ca aliat, mai degraba decat ca dusman.

Iata cateva tehnici care va pot ajuta sa va functionati e-mailul:

  • Lasati deoparte orele dedicate in fiecare zi pentru a procesa e-mailurile. Aceasta ar putea fi de cateva ori pe zi sau cinci minute pe ora, a spus doamna Morgenstern, a spus expertul in managementul timpului. www.chartmaker.biz „Acordati atentia dvs. individuala atunci cand lucrati la asta”, a spus ea.
  • Impartiti e-mailurile in grupuri. Pe masura ce va scanati e-mailul, sortati mesajele in doua grupuri: cele care necesita raspunsuri rapide si cele care au nevoie de raspunsuri serioase. Incercati „regula de doua minute”, popularizata de David Allen, autorul cartii „Obtinerea lucrurilor”. Daca puteti renunta la un e-mail in doua minute, faceti-l acum; daca nu, faceti-o mai tarziu la o ora programata. Daca e-mailurile vor necesita cateva zile de gandire, cumparati-va ceva timp confirmand primirea in ziua respectiva si spunand ca veti raspunde mai tarziu. Faceti un punct de urmat.
  • Incercati sa identificati e-mailurile pe care le evitati activ. Adesea, exista o componenta emotionala a e-mailurilor pe care le eviti, a spus doamna Morgenstern, deoarece acestea implica sa spui „nu” cuiva sau sa iei o decizie dificila. www.lifeuniformoutlet.biz In loc sa amanati raspunsul, probabil ca veti economisi timp raspunzand personal sau la telefon, unde tonul si personalitatea dvs. vor ajunge mai usor, in loc sa incercati sa scrieti raspunsul diplomatic perfect intr-un e-mail.
  • Opreste notificarile. Unii experti in e-mail recomanda verificarea e-mailului doar de doua sau trei ori pe zi, dar in multe medii de lucru acest lucru nu este realist – un mesaj foarte important din partea sefului sau a unui client poate avea nevoie de un raspuns rapid. Dar aproape orice poate astepta 20 de minute. Deci, opriti notificarile prin e-mail timp de 20 pana la 30 de minute cand trebuie sa va concentrati asupra altceva.

Obtine ajutor

Petreceti o saptamana sau doua identificand problemele de e-mail care va frustreaza in mod constant sau va incetinesc. Apoi, gasiti un „guru de e-mail” in compania dvs. si vedeti daca acea persoana ar fi dispusa sa stea cu dvs. timp de o jumatate de ora pentru a explica diferitele capacitati ale sistemului dvs. pornofilme112.com de e-mail. Guru-ul tau ar putea fi un coleg de munca super-eficient sau cineva de la asistenta tehnica, dar ar trebui sa fie cineva care sa iti arate cum sa folosesti functii incorporate de care s-ar putea sa nu fii constient, cum ar fi filtre care pot bloca si trimite mesaje neimportante le trimite la spam. Intrebati cum puteti utiliza etichete, foldere, filtre, arhive, mesaje cu stea, liste de dezabonare si alte functii pentru a va ajuta sa petreceti mai putin timp pe e-mail.

Niciun guru de e-mail in biroul dvs.? Exista o multime de resurse online pentru sfaturi de gestionare a e-mailurilor. Dar daca o anumita tehnica nu functioneaza pentru dvs., abandonati-o.

Mai multe despre crearea unui spatiu de lucru productiv

Pentru Cei care trec prin putere

Nu este de mirare ca modul in care iti tratezi corpul poate afecta modul in care functioneaza mintea ta.

Mutati mai mult

A lucra continuu si pentru ore lungi nu inseamna ca faceti mai mult. Uneori, cel mai bun mod de a face ceva este sa nu lucrezi la el o vreme. www.myliferesource.net

Sedinta pentru perioade lungi de timp este doar rau pentru tine, dar este si rau pentru capacitatea ta de a fi productiv. Starea in picioare si miscarea imbunatatesc fluxul de sange catre creier, ceea ce imbunatateste cunoasterea. Alan Hedge, profesor de ergonomie la Cornell, sugereaza ca muncitorii sa incerce o combinatie de sezut, in picioare si de mers pe jos pentru a-si schimba in continuare pozitia corpului si pentru a le oferi mintii o pauza de la munca.

Cum sa faceti ca biroul sa functioneze mai productiv

O combinatie temporizata de sezut, stand in picioare si mers pe jos va poate ajuta sa lucrati cat mai bine.

  1. Stati 20 de minute si lucrati.
  2. Ramaneti opt minute si lucrati.
  3. Nu mai lucrati si faceti o plimbare timp de doua minute.
  4. Repeta.

Luati pauze lungi

Unde ai fost ultima data cand ai avut o idee grozava? Biroul tau? Sau cand erai la dus, in timp ce iti plimbi cainele sau conduceai copiii la scoala?

Lucrul intr-o zi de 10 pana la 12 ore poate castiga puncte cu unii sefi, dar nu este minunat pentru creativitate. In loc sa va alimentati, luati in considerare sa luati in mod intentionat o pauza de la un proiect mare de pana la 10 ore. totaldesignsolutions.net Acest lucru va permite idei noi sa se marineze in subconstient, determinand neuronii sa faca noi conexiuni.

Somnul este una dintre cele mai eficiente modalitati de a face o pauza lunga, asa ca incercati sa nu-i oferiti o scurta reducere. Cercetarile arata ca somnul permite creierului nostru sa faca legaturi noi si neasteptate, ducand la perspective si descoperiri – ceea ce explica de ce avem atat de des idei stralucitoare in timpul dusului nostru de dimineata.

Aflati sa identificati semnele oboselii mintale, cum ar fi citirea aceleiasi propozitii peste site-uri web sau scrierea de e-mailuri fara obiective sau prioritati reale. Nu va simtiti vinovati pentru a lua o pauza sau pentru a pleca in ziua in care puteti crede ca creierul dvs. are nevoie de timp pentru a se reincarca.

Incercati o pui de somn

Este destul de obisnuit sa simti o „baie dupa masa” in dupa-amiaza. Corpul tau doreste in mod natural sa doarma la aproximativ sapte ore dupa trezire, iar acest lucru este amplificat de efectele digestiei. Din pacate, aceasta realitate biologica se ciocneste de una economica: majoritatea birourilor se incrunta la pui de somn.

Daca este posibil sa luati o „pui de somn” de 20 de minute la serviciu (de exemplu, daca lucrati acasa), faceti acest lucru. wog.wardbond.com Pentru a va creste cel mai bine energia, poate fi o idee buna sa beti o ceasca de cafea inainte de pui de somn. Cercetarile au aratat ca aceasta metoda functioneaza probabil, deoarece somnul de scurta durata ajuta la curatarea creierului de adenozina care induce somnul. Intre timp, cofeina dureaza aproximativ 20 de minute ca sa aiba efectul sau fiziologic – lovindu-se chiar in timp ce puiul se trezeste.

Cu toate acestea, daca un pui de somn nu este pus in discutie, instruiti-va sa recunoasteti rapid semnele scufundarii dupa pranz: somnolenta si incapacitate de concentrare. Apoi, ridica-te si plimba-te, vorbeste cu un coleg la un alt birou sau lucreaza la ceva mai putin solicitant cu privire la puterea creierului tau pana cand somnolenta trece.

Lupta impotriva stresului

Cand ne simtim coplesiti la locul de munca, raspunsul nostru de lupta sau fuga tinde sa intre in joc, ducandu-ne la respiratii rapide si superficiale. Acest lucru trimite mai putin oxigen catre creier, determinandu-ne sa devenim si mai stresati si sa gandim mai putin clar. Contracarati efectele stresului respirand mai eficient.

Majoritatea oamenilor respira vertical, deoarece umerii lor se misca in sus atunci cand inspira, potrivit Belisa Vranich, psiholog clinician si instructor de respiratie. Multi oameni respira si din partea superioara a pieptului, in timp ce cea mai mare parte a plamanilor se afla in mijlocul corpului. www.emigrantfundingcorporation.net

Respiratia orizontala poate parea nefireasca la inceput, dar este de fapt felul in care respira animalele si copiii mici. Lucrand mai degraba cu corpul tau decat impotriva lui, vei maximiza fluxul de sange catre creier – si capacitatea ta mentala.

Cum sa respiri orizontal

Aceasta tehnica va poate ajuta sa luptati impotriva stresului respirand mai adanc. 

Acordati atentie posturii

Cand va simtiti stresati, puteti incepe sa va ridicati umerii spre urechi, sa va strangeti fata sau sa va incordati peste tot. In timp, aceste actiuni devin atat de obisnuite incat nu devii constient de ele. Scopul unei posturi bune este sa ne extindem corpurile, mai degraba decat sa le comprimam. O postura buna va permite sa respirati mai complet, sa preveniti durerile cronice si sa ganditi mai clar.

In timp ce iti faci treaba, incearca sa fii constient de orice tensiune in exces pe care o tii in corp. De exemplu, este posibil sa va incordati mainile mult mai mult decat este necesar atunci cand tastati sau utilizati un mouse. Daca incepeti sa simtiti orice tensiune, incercati sa va intindeti acea zona a corpului. www.aaa-autoinsurance.net

Cum sa fii atent la postura ta

Incercati acest exercitiu pentru a va imbunatati postura de lucru. 

Acest exercitiu este o componenta a Tehnicii Alexander, un mod de a invata despre cum sa scapi corpul de tensiunea daunatoare. Potrivit lui Lindsay Newitter, proprietarul Posture Police din New York, aceasta tehnica avertizeaza despre o practica numita „sfarsitul castigarii”, in care oamenii incearca sa se depaseasca si sa piarda din vedere prezentul. Cand vedeti oameni ghemuiti in fata ecranelor lor, este probabil sa castige. O postura buna va permite sa va indepliniti munca in momentul prezent si, prin urmare, sa o faceti mai eficient.

Mai multe despre corpul tau si productivitate

Mituri comune ale productivitatii

Iata adevarul din spatele conceptiilor gresite comune despre lucrul inteligent.

Mitul: Oamenii care sunt buni multitasking fac mai mult.

Fapt: Multitasking-ul este o iluzie. Cercetarile arata ca oamenii fac mai mult daca se concentreaza pe o sarcina la un moment dat. Comutarea frecventa intre sarcini – sau crezerea ca efectiv faceti mai multe lucruri simultan – va va incetini. www.joserodriguez.com

Mit: Este important sa aveti zero e-mailuri in casuta de e-mail pana la sfarsitul zilei.

Fapt: Scopul „casutei de e-mail zero” functioneaza pentru unii oameni, dar nu si pentru altii. Cheia gestionarii e-mailului este sa desemnati anumite ore ale zilei pentru citire si raspuns la acesta, sa faceti diferenta intre e-mailurile care pot fi tratate rapid si cele care necesita mai mult timp si sa invatati cum sa utilizati toate caracteristicile software-ului dvs. de e-mail (foldere , filtre si arhive) in moduri care functioneaza cel mai bine pentru dvs.

Mitul: Cel mai bine este sa stai in picioare in timp ce lucrezi.

Fapt: Este mai bine sa va schimbati pozitia pe tot parcursul zilei, intr-un ciclu regulat de sezut, in picioare si in miscare. Printre altele, acest soi va ajuta sa aduceti mai mult sange in creier, imbunatatind cunoasterea si, prin urmare, productivitatea.

Mitul: Cu cat lucrezi mai multe ore, cu atat vei face mai mult.

Fapt: Este important sa faceti pauze pe tot parcursul zilei de lucru. Chiar si o plimbare de cinci minute prin birou va poate stimula starea de spirit, fara niciun impact asupra capacitatii de concentrare. designforpeople.net A te odihni si a dormi suficient te poate servi mai bine decat sa lucrezi ore mai lungi. Indepartarea de munca dvs. pentru o perioada mai lunga – peste noapte, in weekend sau in vacanta – ofera ideilor voastre o sansa de a va marina in subconstient, permitand noi explozii de productivitate cand va intoarceti.

Mit: Secretul imbunatatirii productivitatii este gasirea sistemului potrivit si respectarea acestuia.

Fapt: Fiecare persoana si fiecare zi de lucru sunt diferite. Desi este posibil sa putem dezvolta noi strategii si obiceiuri care functioneaza pentru noi de cele mai multe ori, slujbele si vietile noastre ne vor arunca intotdeauna cu bile curbate care duc la rezultate mai putin decat perfecte. Trebuie sa acceptam aceasta realitate imperfecta, sa ne iertam si sa incercam din nou maine.