Amazon Book Review

Sarah Adler este antrenor in nutritie, antreprenor si fondator al site-ului si blogului Simply Real Health. Noua sa carte de bucate, Simply Real Eating: Daily Receptes and Ritualals for a Healthy Life Made Simple , iese la vanzare pe 19 noiembrie, iar eu am avut norocul sa-mi iau timp pentru un interviu prin e-mail.

Dupa o viata de urmarire obsesiva a dietelor si tendintelor, Adler a imbratisat mancarea reala: mancare care este integrala, are ingrediente pe care le poti pronunta si iti hraneste corpul. Retetele ei au nevoie de aproximativ 20 de minute pentru a gati, multe au 5 ingrediente sau mai putin si toate sunt construite pe principiul mancarii simple si reale. Nu numai ca retetele din aceasta carte sunt sanatoase si delicioase, ci este o carte superba, cu fotografie frumoasa (de Carina Skrobecki) si fotografii cu glamour alimentar care va vor lasa flamand.

Urmeaza activitatea lui Adler de aproximativ patru ani, iar abordarea ei asupra starii de bine imi vorbeste doar. Este vorba de a fi intentionat si de a gasi ceea ce functioneaza pentru tine, mai degraba decat un set rigid de reguli si o viata de numarare a caloriilor. Prindeti o copie a Simply Real Eating pentru dvs. si, de asemenea, prietenul / sora / ruda dvs. care se straduieste sa duca o viata mai sanatoasa in 2020.

Sarah Gelman: La prima vedere, Simply Real Eating pare o carte de bucate, dar este cu adevarat mai mult decat atat – as numi-o carte de stil de viata. Aceasta a fost intentia ta?

Sarah Adler: Da, 100%. Cred ca atunci cand majoritatea oamenilor ma gasesc sau lucreaza cu mine sau incep sa ma urmareasca, ei cred ca este vorba despre mancare si gasesc retete simple care functioneaza in viata reala. Sunt cele 5 ingrediente sau mai putin, 20 minute sau mai putin fata. In care iubesc si cred pe deplin.

Dar este mult mai profund decat atat, pe care majoritatea oamenilor isi dau seama destul de repede dupa aceea. Ca nu este vorba doar de mancare. Este vorba si despre rolul sau in viata noastra si despre cat de legat este de toate celelalte din viata noastra.

Ca consumul de mancare adevarata este atat de important. As spune ca este fundamentul si punctul de plecare. Dar asta nu vreau doar ca oamenii sa manance alimente mai sanatoase. Imi doresc ca ei sa traiasca sanatos.

Fizic. Mintal. Si emotional. Astfel se pot manifesta mai pe deplin in viata lor. Cei trei sunt atat de interconectati.

Si asta necesita o privire mai atenta asupra obiceiurilor, actiunilor si mentalitatii dvs. zilnice. In scopuri practice, cu mancare mai intai. Dar adevarata magie? Este ca atunci cand incepi cu mancare, aceeasi mentalitate incepe sa se extinda si in toate celelalte domenii ale vietii tale.

Asa ca aceasta este misiunea mea: sa ii ajut pe oameni sa isi traiasca viata cea mai buna, in toate simturile lumii. Si sa se afiseze mai pe deplin in toate rolurile lor si in toate anotimpurile vietii lor, simtindu-se hraniti, energizati si fundamentati in toate felurile.

Imi place ca incepeti cartea cu un adevarat confesional despre relatia dvs. cu mancarea si povestea despre cum la varsta de sapte ani alegeti mancare la magazinul natural de produse alimentare. Stiind ce stii acum, ce ai spune pentru sinele tau mai tanar?

Stiind ce stiu acum, as spune ca, de obicei, orice suna prea bine pentru a fi adevarat. Asta se aplica oricarei diete, tendinte, intalniri, toate.

Dar, cu mancarea, sa inveti cum sa citesti o eticheta de ingredient este o abilitate de viata, si nu doar fapte nutritionale. Indiferent de asta, daca ramaneti la alimente pe care le puteti pronunta si care sunt naturale si simple si de pe pamant, restul are grija de sine.

Si, pe cat poti, concentreaza-te pe ceea ce se simte bine – in corpul tau, in energia ta si in viata ta. Nu ceea ce fac toti ceilalti. Este vorba despre invatarea de a va acorda propriul sistem de orientare si de a va adapta, deoarece corpul fiecaruia este putin diferit.

Si ca, in sfarsit, nu exista o solutie rapida atunci cand vine vorba de mancare sau ceva de genul de a manca perfect sanatos. Si asta chiar daca a existat si chiar daca ai primit un premiu la sfarsitul vietii pentru ca esti cea mai sanatoasa persoana, ce conteaza daca nu te poti bucura de viata ta si de oamenii din ea sau daca esti pe deplin prezent acolo unde sunt pentru ca esti consumat de toate vorbirile de sine din cap?

Subtitlul este „Retete de zi cu zi si ritualuri pentru o viata sanatoasa simplificata”. Puteti vorbi despre importanta ritualurilor in abordarea dvs. de a duce o viata sanatoasa?

Deci, aceasta carte este un ghid despre cum sa ai un stil de viata sanatos, care sa dureze – adica toate retetele alimentare reale de care ai nevoie – dar si [merge] un alt strat mai adanc: despre cum sa le infuzi in viata ta. Despre obiceiurile, practicile si ritualurile care ii fac sa se lipeasca si sa devina modul tau de a fi – fara perfectiune. Si in final, cum sa ai grija de tine (si de cei pe care ii iubesti), simplu si zilnic.

Ritualurile sunt mici acte zilnice de ingrijire de sine, facute cu dragoste. Sunt lucrurile pe care le faci pentru a-ti linisti mintea, a te conecta si a-ti reaminti ceea ce conteaza cu adevarat in ziua ta. Si sunt puternici. Cred ca atunci cand putem crea mici acte de bucurie cu mancarea noastra si in viata noastra de zi cu zi in jurul unor obiceiuri care ne ajuta sa ne simtim cat mai bine, orice altceva in viata devine mai usor.

Am avut norocul sa obtin o copie timpurie a acestei carti si am fost aruncata de prima reteta pe care am incercat-o: Carnati din Turcia si Veggie Polenta Bowls (pag. 190). Ai scris „Nu ar trebui sa aleg favoritele, dar acest fel de mancare ar putea fi doar masa mea confortabila preferata din toate timpurile.” Sunt total de acord cu tine – acesta a fost serios unul dintre cele mai delicioase lucruri pe care le-am facut vreodata! Care sunt unele dintre celelalte favorite ale tale?

Ok, aceasta este o intrebare atat de grea! Intr-adevar, fiecare dintre aceste retete este intentionata – sa arate o noua tehnica sau un mod nou de a obtine mai multe legume si nutrienti in mancarea ta, toate simtindu-te placut si gustand delicios. Dar daca ar trebui sa aleg, iata cele mai des facute in bucataria mea:

Matcha Latte este capcana mea de zi cu zi. Friptura cu pui si legume prajite, carnatii crustati si prajiturile cu leguma sau ceva asemanator cu tocana din Situatia italiana sunt ceea ce fac mereu duminica. Jam Dots… Am pus o reteta de avertizare pe reteta pentru ca nu pot manca niciodata doar una. Salata de toamna nu vei mai putea sa renunti este, de asemenea, o afirmatie foarte adevarata. Maple Graham Crackers este o mica bijuterie ascunsa. TOATE bilele de energie sunt si capse saptamanale pentru mine, mai ales ca o mama noua. Si cocktailul Spicy Cabo este favoarea mea din toate timpurile!

Am fost mult timp fan al muncii tale si mi-a placut prima carte de bucate, The Simply Real Health Cookbook . Prin ce difera aceasta a doua carte de bucate?

Prima carte, The Simply Real Health Cookbook , este ceea ce imi place sa numesc biblia mancarii reale, simplificata. Si prima carte de bucate pe care o puteti folosi cu adevarat de zi cu zi. Majoritatea celor 150 de retete – de la idei sanatoase pentru micul dejun si brunch, pranzuri placute, supe, salate, antreuri, deserturi si cocktailuri sanatoase – au aproximativ 5 ingrediente sau mai putin si au 20 de minute sau mai putin. Este vorba doar despre cate lucruri delicioase poti face cu mancare adevarata si pur si simplu.

A doua carte, Simply Real Eating , se refera si la mancare reala. Retetele sunt in acelasi stil – simple si delicioase – dar aceasta carte depaseste doar mancarea si mai mult in coaching-ul pentru stilul de viata: despre cum sa poti folosi puterea mancarii reale si sa creezi obiceiuri, modele, ritualuri zilnice si schimbari de minte. asta nu numai ca te ajuta sa fii sanatos, dar, mai important, sa ramai sanatos, zi de zi si afara, sa faci sezon si sa te afli.

Ai avut cativa ani mari: afacerea ta a crescut, te-ai casatorit, ai scris o carte (nother) si ai avut un copil. Cum s-a schimbat abordarea dvs. de a manca si de a crea un stil de viata sanatos?

Cred ca asta a fost partea cea mai buna – si cu adevarat ideea pe care incerc sa o pun in aceasta carte: ca atunci cand mananci mancare reala ca norma (fara toata presiunea sa fii perfect, sau toate sau nimic la ea si cu bucuria infuzata in viata ta de zi cu zi in jurul ei), devine un punct de baza in zilele tale si ceva care te readuce la ceea ce conteaza in viata.

Tipurile de alimente se pot schimba, corpurile noastre se pot schimba, anotimpurile se schimba sau anotimpurile din viata ta. Dar principiile nu. Este ca un cadru flexibil in loc de reguli rigide. Oricat de nebunesti sau de lucruri ocupate devin, consumul de mancare adevarata, asa cum normalul tau mentine viata simpla si mult mai putin stresant. Asa o vad oricum.

filme porno cu hermafrodite http://minnesotaprojobsmajority.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/amatori
filme porno gratis incest http://partnerreworldwide.info/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/anal
filme porno hd online http://psjcu.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/asiatice
filme porno cu delia matache http://easierpatientcare.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/tatal-isi-violeaza-fiica-in-bucatarie
filme porno cu scufita rosie http://tanningsalonsforsale.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/profesoara-isi-molesteaza-studentul-virgin
filme porno cu romani amatori http://puzzeltijd.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/isi-violeaza-fiica-de-fata-cu-barmanul
loredana chivu porno http://shoesmakeadifference.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/sora-mea-o-mare-curva
filme porno cu pule mici http://gastrospecialistsmemphis.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/si-o-trage-cu-fratele-sau-in-garaj
porno filmek magyarul http://alleights.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/unchiul-ii-da-la-muie-si-dupa-o-dezvirgineaza

Cand viata se ocupa, ai si mai mult nevoie sa te hranesti si sa te hranesti bine (si pe cei pe care ii iubesti in jurul tau), deoarece ai nevoie de toata energia pe care o poti obtine. Asadar, daca [sunt] intr-un sezon nebunesc de crestere a afacerilor sau am un nou-nascut sau calatoresc peste tot – mancarea reala este fundamentul meu de nezdruncinat, care ma mentine calm, intemeiat si prezent si ma ajuta sa ma prezint pentru viata mea cat mai pe deplin posibil in fiecare moment.

Ok, intrebare superfan. Sunt atat de intrigat incat retetele tale de dimineata bevvie apeleaza la un blender. Cum iti schimba aceasta bautura? Ne-am baut cafeaua sau ceaiul?

Da! haha, desi nu cred intr-un mod corect sau gresit de a-ti bea bauturile de dimineata – este ceea ce te face mai fericit. Pentru mine, textura, temperatura si gustul toate imbunatatesc experienta. Si, in cea mai mare parte, beau matcha, in loc de cafea, care devine putin ciudat daca incercati sa o amestecati cu o lingura. In plus, de obicei adaug cateva suplimente in functie de ce am nevoie in acea zi (toate enumerate in carte).

Dar mai mult decat o simpla textura biciuita si spumoasa (incercati-o cu orice baza va place, fie ca este cafea, matcha, ceai etc.), este procesul pentru care imi place si am nevoie – incalzirea apei si a laptelui, adaugandu-i acea stropa de artar, turnarea si vartejul blenderului, si incetul si frumosul turnat in ceasca care ma centreaza. Ma face prezent. Si apreciat de ceea ce se intampla in corpul meu si de cum ma va alimenta si ma va sustine. Si ma ajuta sa tin cateva minute dimineata – oricat de nebuna ar fi ziua. Este un ritual pentru mine, pentru ca este mult mai mult decat doar cafeaua sau matcha in sine: este ceea ce imi aminteste sa faca si sa se concentreze in ziua respectiva.

Ce carti sau podcast-uri axate pe wellness au fost preferatele tale recente?

Ok … sincer? Nu ii ascult pe multi, pentru ca sunt un mare credincios ca tot ce ai nevoie pentru propria ta sanatate, bunastare si fericire este o abilitate de a te adapta in locul tau, in loc sa fii atent la ceea ce fac toti ceilalti in jurul tau. Deoarece sunt in industrie, nu petrec foarte mult timp privind in jurul continutului tuturor si cheltuiesc cea mai mare parte a timpului meu de citire a cartii si timp de podcast pentru auto-dezvoltare, manifestare si afaceri, pentru ca cred ca asta a fost toata suculenta, ideile de nivelul urmator si bunatatea se afla. Pentru mine, oricum.

Acestea fiind spuse, am cativa prieteni si oameni pe care ii iubesc si ii ador pentru ca suntem pe aceeasi pagina in filozofiile noastre alimentare, dar aduc o aroma si o perspectiva atat de diferite asupra modului in care vorbim despre lucruri. Sara Forte de la Sprouted Kitchen, Robyn Downs de la Real Food Whole Life (si podcastul Feel Good Effect). Wellness intelept, iubesc podcastul Melissa Ambrosini, podul Goop si aproape 30.

Cumparati acest articol pe Amazon.com