Categorii
Seo

. . .

te face mai inteligent.

Oricum, muschii tai. Ganterele te fac sa lucrezi in trei dimensiuni: nu te blocheaza in miscarile statice in sus si in jos sau de la o parte la alta, pe care le fac masinile de exercitii. Asta inseamna ca muschii tai invata sa functioneze atat in ​​viata reala, cat si in sala de gimnastica.

Array

Si asta este important, fie ca prindeti pasul castigator in Super Bowl sau ii prindeti pe copii inainte ca acestia sa cada de pe leagane.

. . .

mentine-ti corpul in echilibru.

Fortand fiecare brat sa isi ridice partea echitabila, ganterele ajuta la identificarea imediata a dezechilibrelor de forta care s-ar fi putut dezvolta din sport, din actiuni simple precum conducerea sau purtarea unei serviete sau din ridicarea cu bile sau masini. De exemplu, cand apasati o bara deasupra capului, puteti compensa un brat stang mai slab impingand mai mult cu partea dreapta – si doar agravand dezechilibrul. Cu toate acestea, cand apasati doua gantere deasupra capului, fiecare parte a corpului dvs. trebuie sa functioneze independent – si fiecare parte are aceeasi cantitate de exercitiu.

. . . ajuta la prevenirea ranirii.

Masinile de exercitii sunt calibrate pentru a viza un singur muschi exclusiv pentru a maximiza cresterea. Este bine daca singura dvs. activitate zilnica se flexeaza, dar la nivel practic, este important sa intariti muschii mici, ligamentele si tendoanele care actioneaza pentru stabilizarea articulatiilor. Masinilor le poate lipsi acesti muschi secundari si tesuturile de sustinere, care va pot pregati pentru un accident. Ganterele, pe de alta parte, te intaresc peste tot si iti protejeaza corpul de rau.

Acest continut este creat si intretinut de o terta parte si este importat pe aceasta pagina pentru a ajuta utilizatorii sa isi furnizeze adresele de e-mail. Este posibil sa puteti gasi mai multe informatii despre acest continut si despre continut similar la pian. io