Categorii
Adult69

8 hacks pentru a-ti trai viata cea mai buna –

scris de Michelle Mars, 11 octombrie 2017

Credit: 123RF

Sunteti confuz de volumul mare de informatii pe care le primiti despre sanatate si bunastare? O cafea de un minut este buna pentru tine; urmatorul cauzeaza cancer. Cititi ca majoritatea dintre noi suntem marginal deshidratati intr-o zi, iar a doua sunteti bombardati de pericolele consumului excesiv de baut. Energizat de un articol despre puterile minune ale uleiului de nuca de cocos, cumparati un borcan de kilogram – numai pentru a afla ca contribuie la boli de inima. Lista continua.

Oamenii sunt fiinte holiste. Nu putem separa elemente de noi insine si vindecam piesele; este vorba despre armonie.

Unul dintre motivele pentru toata confuzia este ca, in timp ce internetul ne ofera acces la o multime de informatii, Dr. Google nu este intotdeauna cea mai fiabila sursa. Un alt motiv este ca profitul si popularitatea stimuleaza mult ceea ce citim. Cu toate acestea, exista cauze subiacente mai profunde pentru confuzia dvs.

De-a lungul istoriei, oamenii s-au gandit la sanatate si boli in mai multe moduri diferite. Rationalismul si gandirea stiintifica domina in lumea de azi, dar este important sa ne amintim ca aceasta este doar o modalitate de conceptualizare a lumii. In Evul Mediu, de exemplu, oamenii credeau ca problemele fizice si psihice erau o pedeapsa de la Dumnezeu. Aceasta credinta a dat treptat empirismului – crezand in ceea ce se poate vedea – si intelegeri stiintifice.

Stiinta ne spune ca daca separam elementele unei probleme, putem veni cu o solutie, o pastila sau o cura. Cu toate acestea, progresele moderne in stiinta releva acum ca ideea corpului ca masina formata din elemente izolate sau parti componente nu functioneaza cu adevarat atat de bine. Desi astazi este posibil sa vedem micro-functionarea corpului in lucruri precum energia care lumineaza diverse parti ale creierului si corpului prin RMN, oamenii sunt fiinte holistice. Nu putem separa elemente de noi insine si vindecam piesele; este vorba despre armonie.

Armonia holistica

Realizarea armoniei poate incepe cu corpul sau mintea. Sfaturile de sanatate mintala implica de obicei strategii precum exercitii fizice obisnuite si mancare bine. Medicii generalii din Marea Britanie prescriu meditatie de mindfulness pentru o serie de boli fizice si psihice. Lumea moderna este plina de stimulare si stres, iar oamenii reactioneaza la evenimentele din viata – traume si tensiuni, bucurii si emotii – in diferite moduri; Raspunsurile fizice, mentale si emotionale sunt adesea toate rotite intr-unul singur. Lumea se misca atat de repede incat chiar si prea multa emotie poate fi uneori un lucru rau.

Energia noastra sexuala este una dintre cele mai puternice si usoare energii de a simti in corp si de a deveni mai atenti la energia sexuala este un mod usor de a invata sa meditati.

Dezvoltarea de sine nu este un fenomen nou, dar strategiile de bune practici pentru a realiza schimbarea s-au schimbat cu siguranta. In cateva decenii, intelegerile noastre au trecut dincolo de comportament si strategii de autogestionare, de gestionare a stresului si de gestionare a timpului catre intelegeri mai profunde ale psihicului uman.

Spiritualitatea nu mai este legata intrinsec de religie, iar experienta spirituala este inteleasa ca o cheie a bunastarii. Miscarea psihologica pozitiva ne-a mutat atentia spre aici si acum. Psihologie pozitiva, scrie Shelly Gable si Jonathan in Ce (si de ce) este psihologia pozitiva? , trece atentia de la ceea ce este gresit din punct de vedere clinic la promovarea bunastarii si crearea unei vieti satisfacatoare, plina de sens, placere, implicare, relatii pozitive si realizare. Este vorba de a fi mai constienti de noi insine, de capacitatea noastra de recunostinta, de cum interactionam cu ceilalti si de a fi aici si acum – si, da, constienta.

Anii in care lucrez in profesiile de sanatate ma obosesc cu ultimele cuvinte cheie. Constienta este doar o tencuiala lipitoare cand ceea ce avem nevoie este consilierea traumelor pentru a face fata salbaticiei vietii, de la locul de joaca la viata corporativa? Poate ca raspunsul la aceasta intrebare este da – dar, cu toate acestea, atentia functioneaza si nu trebuie sa fie complicata. Vechiul mesaj „inspira” este un indiciu bun pentru faptul ca o pauza, o respiratie si un moment de reculegere pot face o diferenta imensa in perceptia noastra despre ceva. Mindfulness nu trebuie sa fie o ora intreaga de meditatie asezata.

De asemenea, multe interventii scurte pot fi modalitati extrem de eficiente de a realiza armonie, sanatate si bunastare. In timp ce eu sunt un junkie yoga si ador tai chi si qi gong, iata cateva dintre interventiile mai scurte pe care le-am gasit utile pentru mine si cand lucrez cu altii.

Life hack # 1: stand up

Cei mai multi dintre noi stam la un birou prea mult timp in zi. Efectele nocive ale sedintei prelungite au fost echivalate cu cele de la fumat. Vestea buna este ca nu trebuie sa te apuci de jogging pentru a atenua raul. Tot ce trebuie sa faci este sa te ridici. Acest lucru va modifica tensiunea arteriala in moduri pozitive, va permite sa schimbati postura si va mutati concentrarea mentala si vizuala.

Life hack # 2: intindeti-va si deplasati-va regulat

Corpurile noastre sunt entitati energice. Stiinta incepe acum sa demonstreze ce sisteme precum medicina chineza au inteles de mii de ani: ca energia poate fi folosita pentru a vindeca si a hrani organismul. O modalitate de a te simti mai bine in corpul tau si de a limpezi mintea este de a avea o rutina care combina intinderea si respiratia, incurajand astfel sangele si energia sa se miste prin corpul tau.

Inainte de prelegerile pe care le predau, petrec cateva minute cu elevii care fac o simpla rutina de intindere numita „trezindu-va primavara diminetii”. Aceasta implica inconjurarea extremitatilor, gleznelor, genunchilor, soldurilor si asa mai departe, intr-o rutina conceputa pentru intinerirea si revitalizarea corpului si a mintii si pentru a aduce mai multa energie in ziua ta. Exista o baza de dovezi pentru a sustine eficacitatea acestor practici.

Puteti gasi multe rutine scurte pe internet. Practica lui Lee Holden de 10 minute este un loc bun pentru inceput.

Life hack # 3: ia un moment

Aceasta mica tehnica simpla pe care am invatat-o de la yogatii Brahma Kumis este de a lua un moment pentru a va reconecta cu sinele vostru. Stati sau stati in picioare, inspirati adanc, inchideti ochii daca doriti si respirati in mod constient in interior si in exterior. Muta-ti atentia spre un punct de aproximativ doua degete in sus de spranceana mijlocie si continua sa respire adanc. Acest punct a fost mentionat in mod diferit in stiinta, religii si filozofie ca glanda pineala, al treilea ochi si scaunul sufletului.

Cei mai multi dintre noi comunicam tehnologia aproape constant. In loc sa va conectati cu tehnologia, incercati sa va conectati cu dvs. insiva. Puteti face aceasta practica de reconectare in momentele in care ati fi verificat telefonul dvs., ca la semafoare, cand asteptati un lift sau stati la o coada de checkout. Nimeni nu va sti!

Life hack # 4: masturbarea mindfulness

Masturbarea este rar mentionata ca o strategie de auto-ingrijire. Cu toate acestea, este un mod puternic de a schimba modul in care te simti. Psihologii numesc masturbarea „auto-linistitoare” si, dupa cum ne aminteste Chris de la Family Guy, „E gratis!” Daca te simti un pic stresat sau nefericit, este de multe ori ultimul lucru din mintea ta – dar te ajuta. Nici nu trebuie sa-l urmaresti pana la orgasm pentru a obtine beneficiile.

Energia noastra sexuala este una dintre cele mai puternice si usoare energii de a simti in corp si de a deveni mai atenti la energia sexuala este un mod usor de a invata sa meditati. Pur si simplu luati un moment post-orgasm, inchideti ochii, respirati adanc si luati-va atentia asupra corpului. Nota unde se furnica si cum se misca energia in corpul tau. Apoi incercati sa luati un moment ca in hackul numarul trei de viata.

Life hack # 5: schimba-ti limbajul corpului

Mama ne-a amintit constant sa ne asezam drept. De asemenea, ii placea sa ne determine sa umblam in linie dreapta, cu carti pe cap. In timp ce asta era foarte distractiv la vremea respectiva, se pare ca ea a fost pe ceva. Cercetarile recente ale limbajului corporal dezvaluie ca putem schimba perceptiile altor oameni – si chiar propria noastra chimie corporala – pur si simplu prin schimbarea pozitiilor corpului.

Potrivit psihologului social Amy Cuddy , pozitia de pregatire a puterii poate servi ca un instrument simplu, liber, nonverbal, care are potentialul de a fi adoptat si benefic pentru aproape oricine, inclusiv pentru cei care sunt cronici neputinciosi din cauza lipsei de resurse fizice sau a statutului ierarhic. Pur si simplu, daca stam si pozitionam cu incredere, ne vom simti mai increzatori.

Data viitoare aveti nevoie de un impuls de incredere, incercati sa stati timp de doua minute in poza Wonder Woman cu mainile pe solduri si picioarele mai departe de distanta soldului sau incercati aceeasi poza cu mainile ridicate in aer ca si cum tocmai ati castigat un Cursa de sprint olimpic.

Life hack # 6: intoarce lucrurile pe dos

Aceasta este o interventie scurta si simpla pentru acele momente in care deveniti constienti ca va simtiti obositi sau stresati. Cu picioarele putin mai largi decat distanta de sold una de cealalta, muschii stomacului sunt usor angajati si genunchii usor aplecati, aplecati inainte de talie. Agatati-va confortabil. Apoi, relaxati-va si inspirati-l cat puteti si tineti-l, apoi respirati putin si tineti-l si din nou. Faceti acest lucru din nou de cateva ori. Acest lucru ofera un mic masaj frumos muschilor intercostali intre coaste si muschii dintre umeri, unde multi dintre noi sufera tensiune, in special daca stam pentru perioade indelungate de timp.

Life hack # 7: sporeste-ti constientizarea

Cat de constient sunteti de sunetele vietii de zi cu zi? In general, se pare ca suntem mult mai pasivi in relatia noastra cu sunetul decat in ​​alte aspecte ale vietii noastre. Discutia TED a lui Julian Treasure despre cum sa asculti mai bine este un deschizator de ochi.

porno tv online http://addison.info/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/
filme porno cu fetite mici http://tellmycouncil.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/amatori
filme porno cu coreence http://jdxi.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/anal
jocuri porno gay http://chesterspringspa.us/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/asiatice
filme porno traduse in romaneste http://faithfulnation.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/beeg
vedete romance porno http://company3.info/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/filme-porno/blonde
video porno cu romance http://bloodsong.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/sex-anal-cu-fiica-virgina
porno cu mature paroase http://walkademyawards.org/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/camerista-este-atacata-si-fututa-fortat
filme porno desene http://clarityhealth.info/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/studenta-obraznica-este-fututa-in-biblioteca
sex filme porno http://linkofilm.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/femeile-mature-sug-aceeasi-pula-tanara
filme porno xnxx.com http://a-formula.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/sex-salbatic-intre-profesor-si-studenta
peliculas porno incesto http://eliseterlato.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/pizda-dadacei-e-linsa-la-piscina
vedete romania porno http://icountries.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/profesoara-este-fututa-pe-la-spate-de-elevi
filme porno xnnx.com http://meritechnic.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/lezbienele-isi-dau-limbi-in-pizda-dur-la-dus
filme porno cu femei si cai http://nextsteplaboratories.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/adolescenta-se-fute-cu-fratele-prietenului-ei
porno subtitrate http://breadexperts.us/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/mama-singura-se-joaca-cu-pizda-in-bucatarie
porno cu femei cu pula http://securecashstore.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/blonda-nimfomana-este-penetrata-adanc-de-unchiul-sau
porno cu mama vitrega http://plasticregistry.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/actrita-porno-este-fututa-de-doi-barbati-si-filmata
squirt porno http://resellerclub.co/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/cuplu-de-lezbiene-se-fut-pe-masa
skype porno http://thinkposters.org/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult69.ro/bruneta-cu-gura-mare-o-ia-la-muie-in-padure

Oamenii sunt inconjurati in mod constant de zgomot, mai ales accidental si neplacut. Suntem deconectati de lumea din jurul nostru, afectati negativ de zgomotele incongruente. Solutia? Sa constientizeze si sa exersezi preluand controlul asupra mediului. Blocati zgomotele neplacute: cantati, blocati-va urechile daca auziti zgomote neplacute si creati peisaje sonore constiente. Petreceti cinci minute pe zi ascultand vant, apa sau pasari.

Life hack # 8: sarbatorim apa vietii

Puncteaza-ti ziua cu apa: un dus, o inot, o vizita la plaja sau rau, ascultand pur si simplu un peisaj pe apa pe internet.

A lua apele este un leac, care dateaza de secole. Grecii si egiptenii au folosit izvoare si bai pentru vindecare. Victorienii credeau ca hidroterapia se vindeca, de multe ori stand in bai de aburi pana la gat sau bea cantitati abundente de apa minerala. Deoarece oamenii se indreapta catre timpul liber si stilul de viata drept cheia sanatatii si bunastarii, nu este de mirare ca turismul spa este din nou in crestere.

Totusi, nu trebuie sa plecati in vacanta pentru a beneficia de avantajele pe care apa le are. Incercati sa faceti un dus cand ajungeti acasa la sfarsitul zilei. Acest lucru va ajuta sa hidratati corpul, va relaxa si va ofera un indiciu mental pe care vi-l faceti munca.

Facand micro-pasi, acordand atentie micilor detalii si facand chiar si o singura schimbare pe zi, face diferenta in starea de sanatate si bunastare. Incercati sa va acordati energia, sa ascultati in mod constient, sa va intindeti, sa va puneti, sa va intrerupeti, sa faceti un dus sau sa incercati sa va linistiti – toate aceste lucruri functioneaza. Este doar o chestiune de a gasi combinatia care vi se potriveste.

 

Dr. Michelle Mars este lector, cercetator si consilier. Domeniile ei de expertiza sunt sexul, sexualitatea si bunastarea.

Iata cateva modalitati sustinute de yogi de a-ti ridica spiritele si de a-ti ferma ziua.

Religia are un impact pozitiv asupra bunastarii, deoarece oamenii atribuie semnificatie evenimentelor de zi cu zi.

Vrei sa incetinesti si sa ai mai mult timp pentru oamenii si lucrurile pe care le iubim? Aflati cum sa imbratisati igiena …

Un raport dezvaluie ca adultii activi mai mari pot beneficia enorm de participarea la balet.