Categorii
Uncategorized

5 alimente care va impiedica sa pierdeti grasimea din burta

Potrivit MYA, unul din trei dintre noi spune ca stomacul nostru este partea corpului nostru despre care ne simtim cel mai incomod, 27% dintre barbati si 35% dintre femei spunand ca este problema lor. (iStock)

Pentru multi oameni, grasimea de pe burta este cel mai greu de schimbat.

Curajul nostru este locul in care depozitam stresul, hormonii, rezistenta la insulina – facandu-l probabil cel mai dur loc de tonifiere. allabout-thailand.com

Potrivit MYA, unul din trei dintre noi spune ca stomacul nostru este partea corpului nostru despre care ne simtim cel mai incomod, 27% dintre barbati si 35% dintre femei spunand ca este problema lor.

STUDIUL DEZVALUIE MAI MULTE DESPRE LEGATURA INTRE CANCER SI Dieta slaba

Nici nu este doar o problema de vanitate.

A transporta o multime de exces de grasime abdominala poate fi de fapt periculos, deoarece va creste riscul de diabet de tip 2. vainillaycaramelo.com

Daca observati ca aveti mai multa greutate in jurul mijlocului, primul lucru pe care merita sa-l priviti este cantitatea de zahar pe care o consumati.

Zana Morris, autorul The High Fat Diet: How to slip 10lb in 14 days, ne-a spus ca grasimea din burta este cauzata in mare parte de zahar.

„Zaharul provoaca eliberarea de insulina, care la randul sau incurajeaza corpul sa stocheze grasime in special in mijloc”, a spus ea pentru The Sun. www.powengineeringinc.com

„Taierea zaharului si a alimentelor care se descompun rapid in zaharuri (de exemplu, fructe / paine / paste / vin), vor reduce si stabiliza nivelurile de insulina, precum si va vor ajuta corpul sa caute grasime pentru combustibil.”

Dar mersul la ceto nu se potriveste tuturor – si nu tuturor le place sa faca HIIT (desi cu siguranta trebuie sa faceti miscare atat pentru sanatate, cat si pentru tonifiere).

Deci, ce schimburi de alimente putem face, care nu necesita abandonarea completa a carbohidratilor?

1. aimcapital.biz Suc de fructe pentru fructe proaspete

Fructele vin cu o multime de beneficii pentru sanatate, dar prin suc, scoateti fibrele si lasati zaharul in urma. Si daca cumparati suc, aproape ca va este garantat ca beti zahar adaugat. (iStock)

Nu este nimic ca un pahar de OJ proaspat stors dimineata. veincentermanhattan.com

Dar cat de des ai suc pe care l-ai facut tu, mai degraba decat chestii dintr-o sticla?

Fructele vin cu o multime de beneficii pentru sanatate, dar prin suc, scoateti fibrele si lasati zaharul in urma. Si daca cumparati suc, aproape ca va este garantat ca beti zahar adaugat.

Faceti clic aici pentru a obtine aplicatia FOX NEWS

De fapt, un pahar de suc de mere poate contine la fel de mult zahar ca o cutie de soda – chiar daca sunt diferite tipuri de zahar. slightham.net

Dr. Sarah Brewer a declarat anterior pentru The Sun: „Unii oameni cred ca sucurile sunt cel mai bun mod de a consuma vitamina C, totusi, prin faptul ca sucul unui fruct, il dezbraca de continutul sau de fibre.

„Consumul de fructe intregi va va asigura ca obtineti nutrienti, precum si fibre care au fost legate de mentinerea unui microbiom intestinal sanatos. arkansascatholic.com

Pentru o gustare cu adevarat sanatoasa si satioasa, de ce nu ai un mar inmuiat in unt de nuci bogat in proteine?

Sau preparati acasa o salata de fructe cu portocale si grapefruit si luati-o cu dvs. ca produs de curatare a paletei de la jumatatea diminetii.

2. cad-color.com Inghetata pentru iaurt grecesc

Nutritionista Lily Soutter ne-a spus ca nu trebuie sa renuntati complet la zahar pentru a reduce partea superioara a brioselor – trebuie doar sa aveti grija de zaharurile libere.

„De obicei nu dorim pungile de zahar alb. Ceea ce dorim este o combinatie de grasime si zahar, care vine cu calitatile hiper-gustative pe care le cautam”, a spus Lily. major-depression-psychosis.net

„Daca sunteti in cautarea unor alternative de zahar mai sanatoase, concentrati-va asupra optiunilor sanatoase precum iaurtul grecesc cu mar ras si un varf de scortisoara”.

De ce sa nu schimbati cada obisnuita de Ben & Jerrys cu un castron de iaurt inghetat amestecat cu scortisoara si fructe de padure?

Iaurtul este, de asemenea, bogat in proteine, iar un studiu din 2014 a constatat ca consumul de iaurt bogat in proteine ​​poate ajuta la mentinerea foamei la distanta pentru mai mult timp.

3. www.bankofmiss.com Cipsuri pentru nuci

<a data-cke-saved-href = „https://www.ncbi.nlm. officialmayanresorts.com nih.gov/pmc/articles/PMC3154486/” href = „https://www.ncbi. onlykansascity.com



  • curtea de apel cluj
  • azitromicina
  • casti wireless
  • gazzetta dello sport
  • op gg
  • john cena
  • steve jobs
  • audrey hepburn
  • mobile.de.ro
  • emm
  • cand se schimba ora
  • calendar advent
  • zaful
  • factcool
  • oana radu
  • muzica de petrecere
  • maine
  • telefon samsung
  • iulie
  • muzica de relaxare





nlm.nih.gov/pmc / articles / PMC3154486 / „target =” _ blank „> Un studiu </a> a constatat ca persoanele care au inclus nuci in dieta lor timp de 12 saptamani si-au imbunatatit calitatea dietei fara sa se ingraseze. facultyspecialists.com (iStock)

Chips-urile sunt, in mod evident, ceresti si putin din ceea ce va place este bine. Dar daca nu poti spune nu ca mananci o geanta de familie intreaga, atunci este cel mai bine sa nu mai cumperi.

Sunt adesea ambalate cu sare – ceea ce poate creste riscul de balonare – si contin niveluri ridicate de grasimi saturate. argonaut.bz

Nucile, pe de alta parte, sunt pline de proteine ​​si grasimi bune si te mentin satul mai mult timp.

Un studiu a constatat ca persoanele care au inclus nuci in dieta lor timp de 12 saptamani si-au imbunatatit calitatea dietei fara sa se ingraseze.

Un alt studiu a analizat dietele a 8. hdhconsulting.com 865 de barbati si femei de peste 28 de luni.

S-a constatat ca cei care au mancat doua sau mai multe portii de nuci pe saptamana au un risc cu 31 la suta mai mic de crestere in greutate, comparativ cu cei care nu au mancat niciodata sau rareori.

Cu toate acestea, sunt destul de bogate in calorii, deci nu uitati cat de multe mancati dintr-o data. www.violetwine.com

URMATI-NE PE FACEBOOK PENTRU MAI MULTE STIRI DE VIATA FOX

4. Carne procesata pentru peste gras

Stim cu totii ca slanina si burgerii sunt rai pentru talie si pentru sanatatea noastra, daca mancam prea multe.

Dar carnea procesata poate fi, de asemenea, inflamatorie. www.magnificentminds.com

Inflamatia din organism poate provoca tot felul de ravagii – unul dintre ele fiind faptul ca va determina sa va stratificati grasimea din jurul intestinului.

Grasimile trans, in special, pot provoca inflamatii. Se gasesc in multe alimente, inclusiv in fast-food si produse de patiserie. www.sweetbellpeppers.com

Mergeti in schimb pentru pesti uleiosi, cum ar fi somonul, care contin niveluri ridicate de omega 3 sanatosi pentru inima.

5. Schimbati granola pentru oua

Ouale sunt o sursa excelenta de proteine ​​si ne pot ajuta sa ne simtim multumiti – cu <a data-cke-saved-href = „https://www. askalot.com sciencedirect.com/science/article/pii/S0271531710000035″ href = „https : //www.sciencedirect. gemmintsports.com com/science/article/pii/S0271531710000035 „target =” _ blank „> studii care le confirma </a> ca mari regulatori ai apetitului. (iStock)

In 2017, un studiu al New York Times a constatat ca nutritionistii si publicul american nu puteau fi de acord cu privire la faptul daca granulele si barele de cereale erau sau nu sanatoase.

Aproximativ 70% dintre americani au considerat ca barele de granola sunt sanatoase, comparativ cu doar 30% dintre experti.

In ceea ce priveste granola in sine, mai putin de jumatate dintre nutritionistii chestionati au considerat ca este sanatos.

Desi poate fi hranitor, multe granole contin o multime de zaharuri si nu prea multa grasime sau proteine ​​- ceea ce inseamna ca ati putea scufunda un castron mare din chestii la 8 dimineata si ati putea sa luati o gustare cateva ore mai tarziu, datorita unei scufundari in zahar din sange .

Consultantul in nutritie Ian Marber ne-a spus: „Un mic dejun foarte bogat in carbohidrati, cu putine fibre si proteine ​​pentru a incetini procesul digestiv poate duce la energie pe termen scurt, precum si la foamete, adesea in cateva ore”.

El a recomandat sa aveti un ou cu avocado si o bucata mica de paine prajita pentru micul dejun perfect.

Ouale sunt o sursa excelenta de proteine ​​si ne pot ajuta sa ne simtim multumiti – cu studii care le confirma drept mari regulatori ai apetitului.

Cititi articolul complet aici.

Aceasta poveste a aparut initial pe The Sun. Cititi mai mult continut de la The Sun aici.