13 Times Tumblr Won Sex Ed – Stiri muzicale – NewsLocker

• Potential mai multe informatii decat ati primit de la PSHE in anul 7

• GoGo Penguin: recenzie GoGo Penguin – graba adrenalinei

(Nota albastra) Uneori, in acest al patrulea album din trio-ul Manchester, doriti sa va intrebati: „Care este graba?” O abordare din piele-mell, pedala pana la podea este, desigur, una dintre semnaturile grupului. S-ar putea sa datoreze minimalismul repetitiv al compozitorilor precum Philip Glass, dar au crescut in era tehnologiei si a bateriei si a bassului si au adaptat cu usurinta graba muzicii electronice la o linie traditionala acustica de pian, contrabas si toba. .Acum la jumatatea lor de 30 de ani,

• Una de urmarit: BenjiFlow

Nordul londonezului isi are radacinile in grime si hip-hop, dar aduce o lume cu alte sunete la petrecere Cand BenjiFlow era un tanar in Edmonton, Londra, a aspirat sa fie un MC grime – dar nu ai sti de la cat de bine el canta sau cat de omnivore sunt gusturile lui. Tanarul de 24 de ani a transformat urechile de la single-ul sau din End End, din 2018, cu melodii care se incadreaza in melanjul mereu in evolutie al genurilor din Marea Britanie, R&B si pop-uri cu gust african, dar aduc Bra

• Lady Gaga: Recenzie cromatica – culoare, amabilitate si conexiune

(Interscope) Dupa o intepatura infaptuita in tara, Lady Gaga se intoarce in tara de a face credinta pe un nou album viu care incanta si vindeca Ce este o usurare: „adevarata” Lady Gaga a disparut. Pentru o vreme, arata ca arhiereul pop al unei seriozitati grave a fost supt in Slough of Authenticity – mai intai cu albumul sau Joanne, inspirat din tara, din 2016, inspirat de tara (intr-adevar, la fel de dezbracat ca Universal Studios, in comparatie. cu Disney World), apoi wi

• Publicitate

• Ascultare acasa clasica: Herbert Howells, Bachul lui Sean Shibe si Il trittico al Operei Regale

Corul Bach si solistii de top isi alatura fortele in Masa lui Severn a lui Howells; si chitaristul Sean Shibe il face pe Bach • Missa Sabrinensis a lui Herbert Howells, scrisa pentru festivalul Worcester Three Chorus din 1954 si dedicat Severnului – un rau asociat atat cu compozitorul, care s-a nascut in Gloucestershire, cat si cu zona geografica a festivalului – aproape ca nu a reusit. Geanta lui Howells care contine scorul a fost furata si aruncata

• Ball Park Music, Alex Astronautul, Gordi si multe altele: muzica australiana pentru perioade izolate

In fiecare saptamana adaugam 15 (sau mai multe) melodii noi intr-o lista de redare Spotify pentru a va asculta distanta fizica pe fondul coronavirusului – si pentru a ajuta artistii care va plac sa platiti. muzicienii au fost loviti mai tare decat majoritatea. Dar pana cand se intalnesc din nou adunari si concerte mari, puteti face lucruri mici: este o solutie imperfecta, dar streaming Aus

• ‘Nu este vina noastra!’ Coronas este cea mai nefericita trupa din 2020?

Rockerii irlandezi au fost pregatiti pentru un an mare pana cand numele lor viral s-a izbit. Ei reflecta asupra viitorului muzicii live si de ce ar fi mai degraba The VaccinesDaca ati crescut in anii 70 cu numele Damien, conduceti oricare dintre magazinele Isis din tara cu cristale de vindecare sau salvati din clanul si mandria clan McBoatface, veti sti cum evenimentele pot conspira impotriva ta. Asistam la dilema trupei rock irlandeze Coronas, celebrele top-toppers din patria lor, acum deodata cea mai temuta trupa de pe t

• Steve Priest: basistul dulce scandalos care a prevestit heavy metal

El a fost de desene animate – avertizat odata de David Bowie sa-si reduca machiajul – si „construit ca un purtator de hod”, dar spectacolele de campare ale lui Priest au definit glam rock Nu este o stiinta exacta, dar glam rock-ul britanic poate fi impartit in doua categorii. . Au existat ceea ce au fost cunoscuti drept „high glam”, originarii genului si cei mai artisti practicieni: Bowie si acolitii sai, Roxy Music, T Rex – artisti de album care ar putea astepta ser

• Publicitate

• Ascultand blocajul Kate NV: „Sunt cu siguranta o persoana-cheie majora!”

Muzicianul electronic rus pe temele bizare ale filmelor din anii 80 ai patriei si reaprinderea favoritelor copilariei Am petrecut intreaga inchidere acasa la Moscova. Este amuzant, chiar mi-am propus sa petrec martie si aprilie acasa, scriind muzica noua – acesta era planul. Dar atunci toate acestea s-au intamplat si nu pot face nimic. Multi oameni au spus lucruri de genul „nu va invinovatiti” si stiu asta. Dar mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama

• Cele mai mari 100 de Regatul Unit nr. 1: No 1, Pet Shop Boys – West End Girls

Treizeci si sase de ani in urma, single-ul lor de debut continua sa impulsioneze cu ambiguitate neplacuta – un ritm aprig de pofte, naivitate, discoteci si opace referinte la Lenin Citeste lista noastra cu cele mai mari 100 de single-uri din 1Neil Tennant pe West End Girls: ‘Este vorba despre sex si evadare. Este paranoic. Ce ne-a lipsit? Spuneti-va: West End Girls este un obiectiv pentru un demimond glamour. Femeile tinere incarcate si tinerii infometati se intalnesc intr-un colt al Londrei care incepe sa se infrumeze, desi inca

• Neil Tennant pentru West End Girls: „Este vorba despre sex si evadare. Este paranoic ‘

Am votat single-ul de debut al Pet Shop Boys, cel mai mare britanic nr. 1 din toate timpurile. Frontmanul lor isi aminteste cluburile, patosul si serendipitatea din spatele hit-ului Citeste lista completa a celor mai mari 100 de Regatul Unit nr.

Ei bine, as fi ales Vibratii bune. Este, evident, intens subiectiv. Pot vedea ca West End Girls are destul de multe inregistrari intr-o singura inregistrare. Este un record de dans. In realitate, a fost scris pentru a fi un record de rap, b

• Wiley pe ultimul sau album: „Trebuie sa nu-l las pe moarte sa moara la iesire”

Dupa un an zbuciumat, nasul grimei isi explica carnea de vita cu Drake, Stormzy si „baiatul de aur al Angliei”, Ed Sheeran – apoi isi anunta pensionarea, in timp ce il asteptam pe Wiley sa raspunda la telefon pentru interviul nostru, el a aratat cu placere despre maretia lui The Wire („oamenii vor incerca sa-l copieze pentru totdeauna”), uciderea lui George Floyd („trebuie sa existe consecinte”) si ordinea lui de aroma de pasiune si mango fara condimente la Nando & rsq

• Jessie Ware: Care este placerea ta? revizuire | Albumul saptamanii Laura Snapes

(Virgin)

Fara povara reinventiei, cel de-al patrulea album al lui Ware, post-disco, in plus, este o bucurie flirtanta. Zona de confort are o reputatie proasta. Niciun artist nu doreste sa fie vazut ca este plin de creativitate sau necompetitiv, o stare de lucruri mult mai acuta pentru femei, dupa cum a observat Taylor Swift candva: „Reinventati-va, dar numai intr-un mod in care consideram ca suntem la fel de reconfortanti si o provocare pentru tu.” Este din ce in ce mai rau pentru interpretele de sex feminin mai vechi, exp

• Cunoasteti: Piers James

Dupa ce am fost alesi de Ed Sheeran insusi pentru a-l sustine in ultimul sau turneu, a trebuit sa cunoastem artistul in crestere Piers James in aceasta saptamana …

• Sia, Washington, Tkay Maidza si multe altele: cea mai buna muzica noua din Australia pentru luna iunie

In fiecare luna, adaugam 20 de cantece australiene noi in playlist-ul nostru Spotify. Cititi aproximativ 10 dintre preferatele noastre aici – si abonati-va pe Spotify, care se actualizeaza cu lista completa la inceputul fiecarei luni Continuati sa cititi …

• Nirvana: Krist Novoselic lauda discursul de protest „puternic si direct” al lui Trump

In urma reintalnirii postarii, fostul basist Nirvana si-a blocat contul de Facebook si si-a dezactivat basistul TwitterFormer Nirvana, Krist Novoselic, l-a laudat pe Donald Trump pentru discursul „lege si ordine” pe care l-a sustinut la 1 iunie ca raspuns la proteste provocate de moartea lui George Floyd Trump, in custodia politiei Minneapolis. Vorbind in gradina de trandafiri de la Casa Alba, Trump a declarat ca trimite „mii si mii de soldati puternic inarmati, personal militar si forte de ordine

• „A fost sfasietor”: in ziua in care Bob Marley a jucat pentru Crystal Palace

In urma cu 40 de ani in aceasta saptamana, Bob Marley a jucat in parcul Crystal Palace, debutand Redemption Song si fermecand multimea – dar semnele declinului sau erau deja acolo, ceea ce s-a dovedit a fi ultima Garden Party din Crystal Palace, la 7 iunie 1980, fusese deja destul de memorabil. Joe Jackson a fost huiduit de pe scena dupa ce a injurat publicul inainte ca mai multe persoane sa cada in lac, cand o ramura a rupt un copac. Dar, ca majoritatea in multime, in ziua aceea in urma cu 40 de ani, un adolescent Rob Baker venise la s

• Lizzo si Lil Nas X critica marti Blackout pentru protestele obscure

Muzicienii au solicitat un raspuns constructiv pentru a impartasi informatii utile printre cei mutati de moartea lui George Floyd, mai degraba decat sa posteze milioane de patrate negre a protestelor globale declansate de moartea in custodia politiei a lui George Floyd in Minneapolis. Pe 2 iunie, hashtag-ul #BlackoutT Tuesday, insotit de imagini cu patrate negre, d

• Cele mai mari 100 de Marea Britanie nr 1s: nr 3, The Beatles – She Loves You

Succesul din 1963 al lui Fab Four este o explozie de exuberanta care a facut „da, da, da” fanfara pentru o cultura in pragul unei schimbari ireversibile Citeste lista noastra cu cele mai mari 100 de Marea Britanie nr. din august 1963 trebuia sa recunoasca un strigat de triumf. Tot ceea ce Beatles promisese in prima jumatate a anului si-a gasit accentul in cel de-al patrulea single, o explozie de exuberanta care a fortat lumea, nu doar adolescenta lor

• Cea mai mare 100 de Marea Britanie nr 1s: 100-3

Continuam numaratoarea numaratoare de top 10, cu Beatles clasice, hit-ul generos al femeii Donna Summer si maiestuosul synth-pop al lui Dead sau Alive, in timp ce blocarea coronavirusului continua, biroul muzical al lui Guardian a crezut ca ar putea avea nevoie de o distragere – ceva care sa va trimita memoria banda, sau pentru a devia supararea la gospodarii sau copiii de la noi. Va prezentam un clasament al celor mai mari 100 de single-uri din Marea Britanie nr 1 de la inceputul topurilor in 1952. Continuati sa cititi …

• Fugiti bijuteriile: „Vreau ca opresorii sa stie ca nu au creat o speranta completa”

Dupa ce discursul impasionat al lui Killer Mike despre moartea lui George Floyd a devenit viral, el si partenerul sau El-P explica de ce o combinatie de politica serioasa si suprarealitate suprarealista face ca muzica lor sa fie perfecta pentru vremurile noastre. in istoria recenta a hip-hop-ului. Doua figuri care se apropie de 40 de ani, din marjele genului – Killer Mike aflat la marginea cercului de raperi si producatori din Outkast, aflat in Atlanta, partenerul sau El-P, membru fondator al

• Warner Music va pluti in SUA in prima lansare cu nume mari de la pandemie

Compania de difuzare care va fi alaturata o zi mai tarziu de ZoomInfo Technologies, cu o valoare combinata de 20 miliarde de dolari cu o valoare combinata de 20 de miliarde de dolari (aproape 16 miliarde de lire sterline), puneti-va in lista actiunile. Warner Music, cea de-a treia cea mai mare companie de discuri din lume, acasa pentru artisti printre care Ed Sheeran, Bruno Mars si Dua Lipa, este

• „Fara dezavantaj”: Johnny Marr, Best Coast si Jason Isbell cu privire la modul in care sobrietatea imbunatateste muzica

Rock’n’roll este echivalat cu excesul – dar pentru multi muzicieni, dependenta de droguri sau alcool le poate inabusi arta. Trei dintre ei explica cat de sobru si-a trimis creativitatea pe linia rasunatoare: sobrietatea mea a inceput cu un salt, cazand intr-o apa mohorata. Nu este o metafora: inotul in mijlocul nicaieri in Africa de Sud natala in 2012, am luat o boala parazitara numita bilharzia; Sistemul meu imunitar ulterior slabit si o vara de bauturi binge au dus la un caz de hepat

• Lennie Niehaus, de mult timp compozitorul Clint Eastwood, moare la 90 de ani

Compozitorul pentru Unforgiven si The Bridges of Madison County, care Eastwood a invatat sa inoate in armata, a murit in CaliforniaLennie Niehaus, care, in calitate de compozitor favorizat al lui Clint Eastwood, a creat scorurile lui Unforgiven si inca 12 din filmele sale, a murit la 90 de ani. familia fiicei sale din California, sub ingrijire de ospiciu, a anuntat familia. Continuati lectura…

• Cele mai imputernicite momente din protestele importante ale vietii negre

Astazi, aruncam o lumina asupra momentelor cele mai imputernicite de la proteste.

• Necrolog John Grigore

Fratele meu, John Gregory, care a murit la 95 de ani, a fost un muzician, compozitor si aranjator premiat. A scris si a aranjat muzica pentru 27 de filme, printre care Serena (1962), The Sicilians (1964), Electric Dreams (1984) si Revolutie (1985). A inregistrat mai mult de 500 de compozitii si a realizat peste 2.000 de inregistrari, acoperind eticheta Embassy pentru muzica usoara, ascultare usoara si latino-americana. Sub numele de Chaquito si Nino Rico, el a lansat o serie de succes de mare banda in stil latin american

• Diplo: Prezinta Thomas Wesley Capitolul 1: Revizuirea uleiului de sarpe – cash-in-country

(RCA)

Primul album solo al lui Diplo in 16 ani este mai mult Cash Money Records decat Johnny CashGiven, ca cea mai mare melodie de anul trecut (prin orice metrica te-ar interesa sa alegi) a fost melodia de rap-country a lui Lil Nas X, Old Town Road, poate nu este o surpriza ca altii isi lovesc vagoanele la ceea ce a fost candva un gen de nisa. DJ, Major Lazer linchpin si producator la primul album solo al lui Diplo in 16 ani este incasat ca „albumul sau de tara”, are rolul de

• Blake Mills: Mutable Set review – un exercitiu in creatia lumii umede

(New Deal) Desi Mutable Set este al patrulea album, Los Angeleno Blake Mills este cel mai cunoscut ca nume in credite. El a produs Alabama Shakes (au castigat un Grammy), Laura Marling si Perfume Genius, printre altele. Atmosfera este esentiala pentru productia lui Mills, iar Mutable Set nu este atat de mult un set de cantece – amintind totul de la Elliott Smith (mai tarziu) la Spiritualized ( Banii este singurul Dumnezeu adevarat) pentru ajutorul sau de aici, Cass McCombs – ca exercitiu in creatia lumii umede. Ev

• Urmarirea locurilor pierdute din Londra care au ajutat la lansarea lui Amy Winehouse, Hendrix si punk

Unele sunt acum magazine, altele sunt biserici – dar fiecare a avut un rol in istoria muzicala. Fotograful Paul Talling a documentat povestea a 150 dintre ei. Cand au fost in prim-planul lor, aceste locuri au vazut totul: cei care isi bat chitara pe scena; debutul unei Amy Winehouse, in varsta de 16 ani; sosirea ritmului si bluesului din anii 60, punk 70, pop 80 si rock 90, dar unele dintre locatii care au ajutat la lansarea carierelor muzicale de la Status Quo la Sex Pistols sunt acum departe de lumina reflectoarelor, lenesand in co

• Vedetele pop si fotbalistii nu sunt la fel de buni fara un singur ingredient: tu

Blocarea a aratat ca performantele depind la fel de mult de public ca de jucatoriCoronavirus – cele mai recente actualizari Vedeti toata acoperirea noastra coronavirus. Cu cat continua, cu atat blocarea confirma importanta suprema a publicului. Fotbalul din Premier League urmeaza sa se intoarca, pe stadioane goale, cu zgomot artificial in multimea publicului televizat. In mod clar, zgomotul „conservei” a multimii este o incercare de a evita faptul ca un spectator sport fara spectatori ar putea lipsi grav atmosfera

filme porno cu asistente http://herbateka.flycanadian.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/filme-porno/beeg
    porno ejaculare pe pizda http://naidich.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/tanara-jucausa-se-joaca-cu-pasarica-in-timp-ce-e-filmata
    filme online porno romanesti http://childcareusa.biz/__media__/js/netsoltrademark.php?d=adult66.net/doua-amatoare-fac-sex-ca-in-filmele-porno-cu-lesbiene